Camping Zelfen

Matig

Noelle
23-7-2017

Positief;

Gastvrije ontvangst door Peter.

Sanitair zeer schoon

Op loopafstand gelegen van Schruns

Negatief;

Veeeeeel te duur; 44€ voor 2 personen per nacht. Plekken zijn nog geen 20€ waard. Wij stonden op grind en keken uit op energiecentrale

Betalen voor 4 minuten douchen (1€) en dan nog koud water hebben

Heerlijke wintersport camping

Fam. Heemskerk
23-4-2017

Wij hebben hier het winterseizoen gestaan van nov 2016 tot april 2017

Super ontvangen door de beheerder Peter die zeer behulpzaam was.

Heb eigenlijk over de camping zelf niks te klagen.

Wij stonden vooraan tegenover de receptie daar komt wel veel verkeer langs maar persoonlijk is dat voor ons geen probleem.

Brood is inmiddels gewoon te bestellen op de camping zelf.

Dorp Schruns op loopafstand.

Eten in de vele restaurantjes is heerlijk, wel van te voren reserveren in het hoogseizoen anders heb je grote kans dat ze al vol zitten,

Beoordeling op kindvriendelijk kan ik niet geven omdat we daar niet op gelet hebben.

Fijne vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

familie heijden
24-11-2015

Wij hadden een rustige standplaats helemaal achterin, vlakbij water. Dat was heerlijk zeker bij heet weer. Zwembad was goed te voet te bereiken. Gunstige ligging van het fietspad, langs de camping, om lekkere fietstochtjes te maken. Sanitair lag wel helemaal vooraan op de camping, maar voor ons geen probleem om stukje te lopen. Wel jammer dat je er geen koffie kon drinken, maar dat kon wel tegenover de camping, bij het cafe bij de skispringschans. Heel bijzonder om jong en oud van de schans te zien én horen springen ! Campingplaatsen lagen niet op een rijtje, maar gaf juist een gezellig geheel. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Prima uitvalbasis

Erik
20-8-2015

Als je naar de bergen gaat hebben wij twee wensen.

Schoon sanitair en sfeer.

De mengeling tussen vaste gasten en passanten was leuk.

De beheerder doet zijn best en spreekt je af en toe aan voor een gesprekje.

Een prachtige locatie met uitzicht op de skischansen die dagelijks werden gebruikt.

Centraal elementen om je in de bergen te vermaken.

WiFi bij de receptie. Wat werkt.

Persoonlijk vindt ik betalen bij de douche niet meer van deze tijd.

Maar klagen die ik niet.

Ik heb vakantie.

Eten in de dorpjes eromheen op loopafstand te kust en te keur.

Geen brood service maar even richting dorpje om vers te halen is veel leuker..

Wij hebben de montafon car met ons vieren aangeschaft met twee kinderen.

Dat geeft onbeperkt gebruik van bus, zwembaden en bergbanen en vrije toegang met auto op silvretta pass. Deze pas is aan te raden.

Ongezellig, niet op zomergasten gericht

Ruth
28-8-2014

Kleine plaatsen, erg duur voor wat je krijgt, geen broodservice, speeltuintje was half kapot. Alleen wat losse plaatsen tussen de vele, vele vaste plaatsen. Al het (jaren 70) sanitair tussen 13-15 gesloten. Slechte prijs-kwalite. Gelegen onder een hoogspanningsleiding. Wij raden deze plek echt af.

goed verzorgde camping

H Nieboer
28-7-2014

schone camping ,mooi gelegen,klantvriendelijk, er zijn veel vaste staanplaatsen ,maar dit is hier totaal geen probleem. Wij hadden een prima plek en een mooi uitzicht, en in de omgeving veel te doen, (gratis zwemmen in openluchtbad op loop afstand enz enz. H Nieboer

dit nooit meer

rijsewijk
5-7-2014

De camping ziet er zeer netjes uit, maar de beheerder en eigenaar zijn allerminst vriendelijk. ze zijn nors en niet klantvriendelijk. Houden er hun eigen waarheden op na.

Wij hadden een half jaarplaats en meenden dat de andere negatieve berichten misschien wat overdreven zouden zijn. We komen tot de conclusie dat dit absoluut niet het geval was.

Mooie plek aardige camping

Fam. Nijhuis
29-12-2013

Mooie camping en aardige camping beheerders. Camping ligt op loopafstand van het gemeentebad waarvoor je als je op de omging staat vrij toegang hebt. Wij hadden een goede zomer en konden bijna elke dag naar het zwembad. Wanneer je niet zoveel wensen hebt en veel van de omgeving wilt zien dan is de camping goed genoeg. Wij stonden helemaal achterop de camping en konden via het fiets/voetpad lopend naar het zwembad , barbecuen aan de Ill en het centrum in. Mooie vakantie gehad.

mooie plek zeker voor herhaling vatbaar

Huisson
11-8-2013

Het is een mooi plek lekker dicht bij het zwembad en ook niet zo ver van het centrum van Schruns / Tschauguns dit is goed aan te lopen .

De camping op zich is netjes en goed onderhouden

het sanitaire is ook heel netjes en de douche is ook goed .

We komen er graag

A.A. Ardesch
2-10-2012

De camping ligt op een geweldige plek in de Montafon. Je kunt van daaruit alle kanten op in een schitterend berggebied.Je moet voor lief nemen dat de camping voor een groot deel bezet wordt door vaste plekken (caravans omgebouwd/ uitgebouwd tot "huisjes". De plekken zijn ook niet erg ruim, maar het is er lekker rustig. Het sanitair is van prima kwaliteit en met de campingbaas is goed te overleggen.

Prijs-/ kwaliteitsverhouding goed. We komen er zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zelfen in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zelfen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.