Appartement Schnetzer

Appartement
Appartement Schnetzer

• Ligging t.o.v. pistes9,0

3 reviews over Appartement Schnetzer in het Nederlands

nooit meer vakantie in schruns

van Baaren
5-7-2010

App.Schnetzer was bij aankomst niet gereinigd en er was een verbouwing aan de gang,wat ons niet verteld is.Er werd ons ook verteld dat het van het app.lopen naar het centrum een kwartiertje was,maar op de bordjes waar de wandelwegen op staan stond drie kwartier en als je dan met iemand komt die 88 jaar is en er op rekent dat ze makkelijk naar het centrum kan lopen,dan valt dit behoorlijk tegen,verders waren er ook nog enige dingen stuk.Voor ons nooit meer App.Schnetzer

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Mooi appartement naast de lift gelegen.

Skifanaten
17-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement, op loopafstand van de lift. Ideaal. Eigenaren zijn super-aardig en goed voor hun gasten. Schruns is ook op loopafstand. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Hans Brand
21-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Schnetzer is echt een aanrader zeer schoon met alles erop en eraan.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Schnetzer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schnetzer in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schnetzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.