Appartement Mittagsspitze

Mooi appartement

Fons Timmers
2-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mittagsspitze is een mooi en zeer ruim appartement, op 500mtr vd Zamangbahn gelegen die leidt naar Hochjoch. Ook stoppen hier diverse skibussen naar de rest van het Silvretta-Montafon dal, zoals Sankt-Gallenkirch, Garfrescha. Vanaf het balkon (zuidkant), als je later in het wintersportseizoen gaat, kan je hier heerlijk in de zon zitten. In de verte zie je dan Golm. Op 100 mtr is er een kleine Spar, moeder en dochter zwaaien de scepter ;-) waar de bakker iedere dag verse broodjes brengt! We komen hier al voor de 7de keer!

Appartementen complex, 500 meter van de skilift

AFJ Loots
24-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een verzameling van appartementen genaamd Zimbablick (tweede etage), Hochjoch, Golm en Mittagsspitze (alle eerste etage).

Het complex ligt aan de voet van de Hochjoch in schrunss. Op loopafstand van de skilift (Kappellerbahn).

Een gastvrij verblijf gerund door de eigenaar Tony Leitner, die je heel behulpzaam is bij het vinden van interessante plekjes in Montafon.

In de kelder bevindt zich een skikelder waar de skis kunnen worden gestald en de schoenen kunnen drogen voor de volgende dag.

De oorzaak dat er niet veel is geschreven op zoover komt omdat de verhuurders ieder jaar weer terugkomen en willen voorkomen dat anderen hier ook weet van komen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Appartement Mittagsspitze is een van de appartementen van haus Zimbablick.

Dit appartement geeft ruim plaats aan 6 personen, 3 slaapkamers voor 2 personen.

Dit appartement ligt op nog geen 100 meter van de gondel die naar de Hochjoch gaat. Beneden in de kelder kunnen de skies worden gestald. De keuken is van alles voorzien, oven, vaatwasser, magnetron, waterkoker, koffiezetter, ruim bestek. Er staan in de woonkamer 2 banken waar je heerlijk op kunt liggen. 1 2- persoonskamer heeft een eigen keukentje, tv en douche.

In 15 minuten wandelen sta je in het dorpje Schruns, tegenover het appartement zit een spar waar je broodjes kan bestellen.

Toni en Biggi zijn de beheerders, zij doen alles voor een goed verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mittagsspitze in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mittagsspitze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.