Aparthotel Litz

Aparthotel Litz
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,8

15 reviews over Aparthotel Litz in het Nederlands

Heerlijk hotel en fantastisch eten!

Petra
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel is een aanrader. Zeer vriendelijk personeel, fantastisch eten, keurige kamers en een heerlijke saunaruimte. Een ideale mix voor je wintersportvakantie.

Oude reviews (archief)

Met pijn in ons hart weer naar huis.

joseschafrat
22-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was weer echt genieten in Hotel Litz. En zijn dan ook met pijn in ons hart vertrokken. Het eten was weer uitstekend, zowel ontbijt als avondeten, en het word met veel plezier voor je klaar gemaakt. Geen wens is teveel. Elk jaar zijn er verbeteringen in het Hotel aangebracht zover dat dat nog mogelijk is, (flatscreen) met nederlandse zender. De kamers zien er heel schoon en mooi uit. Een hele mooie omgeving waar zoveel te doen is. Je raakt hier niet gauw uitgekeken, en hopen hier nog lang naar toe te kunnen gaan.

Fantastisch hotel, heerlijk eten!

Stoker
4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Niks kunnen ontdekken wat hier niet in orde was.

We hebben een aantal aanbieders voor Litz voor je op een rij gezet:

Goed maar niet meer dan dat

Lis
17-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geboekt naar aanleiding van recensies op deze site. Misschien daarom teveel verwacht? Wij vonden het maar stil. Doordat er ook appartementen zijn zaten we 's avonds vaak alleen in de eetzaal, niet gezellig en zeker niet met kerst! Heerlijk eten maar wel wat 'overdone', hadden wij niet iedere avond zin in ( lange zit). We kregen een welkomstdrankje maar onze dochter van 7 niet. Kamer was met extra bed aan de krappe kant en veel te lichte gordijnen. Welness was wel prima. Ligging in dorp mooi maar zeker een kwartier lopen van de lift. Kortom: voor ons niet nog eens.

zeer goed hotel, prettige mensen

Edwin
19-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

prima kamers ,schoonmodern en qua locatie 7 min. lopen naar liften.

voortreffelijke keuken, soms veel te grote porties.

Fantastische

Monique
15-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

15-3-2011 Uitstekend geschikt om totaal te onthaasten. Familiaire sfeer. Ontbijt zeer goed, diner geweldig. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een perfect Hotel!

Jose
3-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Weer naar dit Hotel geweest,maar het verveelt nooit.

Dat zegt toch wat, omdat je er als familie onthaalt wordt!

Ja wat moet je er nog eigenlijk over zeggen, je moet het zelf meemaken, alles is in dit Hotel mooi, lekker en gezellig eten, Prachtig restaurant, zeer mooi ontbijtzaal.

Zeker geen doorsnee Hotel, en goed betaalbaar.

TOP!!!!!!!!!

Jos, Karin en Luc
11-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles klopt,van ontbijt (heerlijke roereieren) tot het avondeten. Alles wordt met liefde gemaakt door de hele familie. De lekkerste kaiserschmarren van oma en de beste kaassoep van Marcel. De kamers erg schoon en goed onderhouden. De eigenaren willen alleen het allerbeste voor zijn gasten. echt top.

Dit was de 3e keer dat we er waren en zeker niet de laatste.

• Ligging t.o.v. pistes10

Weer voor de 4 de keer naar dit Hotel geweest, en weer was het GEWELDIG.

Super in een woord!!

Het blijft een top Hotel met alles erop en eraan.

Er zit ook een lift in, speciaal voor mensen die moeilijk kunnen lopen.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, net als het avondeten.

Niets is deze mensen teveel.

Een topper dit Hotel!!!

• Ligging t.o.v. pistes10

We zijn hier voor de 3de keer naar toe geweest, en zeker niet voor de laatste keer.

Alles klopt tot in de puntjes, van de gastvrouw tot en met de gastheer, tevens kok, en personeel, doen alles om het naar je zin te maken.

Ook de omgeving is prachtig.

Voor ons geen ander Hotel dan dit.

We hebben een aantal aanbieders voor Litz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Litz in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Litz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Litz scoort een 9.29 uit 10 op basis van 16 reviews.