Appartement Haus Pfefferkorn

AppartementWeer vandaag27°11°

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Pfefferkorn voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Haus Pfefferkorn in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes6

De familie Pfefferkorn is enorm behulpzaam en gastvriendelijk, we werden erg hartelijk ontvangen. Het appartement is compleet, schoon en gezellig ingericht. Het huis is onlangs gerenoveerd, dus de keuken en badkamer zijn nieuw en modern. Prima prijs-kwaliteit verhouding en prima ligging, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Pfefferkorn in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Pfefferkorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Pfefferkorn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.