Appartement Haus Assmann

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Vorarlberg, Schruns / Tschagguns

Op vakantie geweest naar Haus Assmann?

8.8Fantastisch

• 7.8Ligging t.o.v. pistes
  • 9.2Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Haus Assmann

• 9Beauvois15-01-2017

We hopen er nog vaak te komen!

Een mooi appartement met een geweldig uitzicht. Alles is aanwezig en super schoon. Dit allemaal 100 meter boven het dorp Schruns. Familie Assman is super vriendelijk en behulpzaam.

Een mooi skigebied (sneeuwzeker) met veel mogelijkheden. De gondel is op loopafstand. Met de auto 3 min rijden naar een P-plaats.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 9jel09-08-2009

Super plek! Ik raad het iedereen aan!

Haus Assman in Schruns heeft mooie appartementen die vlakbij het centrrum liggen, maar waar het toch heel rustig is! Ik raad het iedereen aan! Familie Assman, Danke!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9René en Monique21-02-2009

Super!

Wij zijn met ons gezin (totaal 5 personen) in de voorjaarsvakantie bij de familie Assmann geweest. Het appartement ziet er keurig verzorgd en schoon uit. De familie Assmann is erg gastvrij en doen er alles aan het je naar de zin te maken. Echt geweldig! Het uitzicht is fabelachtig. We troffen het geweldig met het weer en hebben heerlijk kunnen skieen. Op de piste was alles strak georganiseerd en onze kinderen hebben met plezier deelgenomen aan de skilessen. We gingen met de auto naar de skilift, lopend is ook te doen; zo'n 1.5 km. Voldoende parkeergelegenheid. In Schruns kun je voor je dagelijkse boodschappen goed terecht. Wij hebben genoten; echt een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8K, Verschelden28-08-2007

Heel erg mooi appartement. Nog maar 2 jaar oud. Wij waren hier in de zomer 2007. Over de hele woonkamer zijn ramen tot op de grond, evenals in de slaapkamer, waardoor je een schitterend uitzicht hebt op het dal en de bergen. In de zomer is de prijs aanzienlijk minder dan in de winter. Het appartement heeft overal laminaat op de vloer. De bedden zijn antiallergisch. Ze zijn wel wat aan de harde kant, maar heb het zelf opgelost door bovenop een dekbed te liggen. Mijn man had er geen last van. Het is er ook heel stil. Als je hier met je gezin naar toe gaat heb je genoeg ruimte. De keuken is zeer compleet, met vaatwasser, oven en 4 pitten. Het echtpaar Assmann is een vriendelijk jong stel dat gastvrij is en waar je ook vanalles aan kan vragen. Het huis staat op een berg zo'n 100 meter boven Schruns. De kabelbaan naar de Hochjoch is dichtbij.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2007