Appartement Haus am Bühel

Appartement

1 review over Appartement Haus am Bühel in het Nederlands

2007

Vrijstaand chaletje, keuken en badkamer beneden, en boven.

Maarten & Els, Zeist
25-7-2007

Vrijstaand chaletje, keuken en badkamer beneden, leefruimte en slaapplaatsen boven. Groot terras. Toegangsweg erg steil en smal. Super rustig. Zeer vriendelijke verhuurder.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus am Bühel in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus am Bühel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.