Appartement Gästehaus Hanni Loretz

Appartement que je conseil

Nussbaumer
26-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

La qualité de l'appartement est ok.la proximité du centre ,du bus,des remontées de ski sont vraiment très proche et tout est à plat .l accueil de madame est très bien,en milieu de semaine nous avons reçu 4 tranches de tartes super cool.je conseil vraiment cet appartement.

Vriendelijke ontvangst. Alles tot in de puntjes verzorgd van filterzakjes tot en met tabletten voor de vaatwasser. In de keuken is alles aanwezig om te kunnen koken voor wie dit wil. Winkels liggen op enkele minuten loopafstand. Mooi uitzicht vanaf groot privebalkon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Hanni Loretz in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Hanni Loretz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gästehaus Hanni Loretz scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.