Gasthof & Appartement Drei Türme

9.2Fenomenaal

Oostenrijk, Vorarlberg, Schruns / Tschagguns

9.2Fenomenaal

• 7.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor & Appartement Drei Türme voor je op een rij gezet:

Gasthof info

• Animatie
Meer gasthof info

164 reviews over Gasthof & Appartement Drei Türme

• 2019
    10Laura05-03-2019

Centraal gelegen tussen verschillende skigebieden

Bushalte voor de deur! Ruim, schoon appartement met twee badkamers. Goed uitgerust met vaatwasser, magnetron en oven. Heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Pedro01-01-2019

Fantastsch

Gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren. Lekker eten. Met auto of ski bus kan je elke dag een ander skigebied verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    9Majorie van Son24-02-2018

Uitstekende service, gemoedelijk en comfortabel

Dit hotel en appartementencomplex wordt geleid door mensen die weten wat gastvrijheid is. Samen met hun enthousiaste team weten zij je het echte vakantie-gevoel te geven. Prima accomodatie met heerlijke bedden en dekbedden, gezellig restaurant en bar met dagelijks happy-hour. Ontbijt en diners zijn van uitstekende kwaliteit. Voor de wintersporters ligt het hotel op een goede locatie met toegang tot verschillende ski-gebieden in Montafon. Een ontzettend leuke ongeving met verschillende mogelijkheden. Kortom, helemaal niets te klagen en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Temme04-01-2018

heerlijk appartement aan de rand van de dorp

na twee jaar in hotel Drie Turme kerst en wintersport te hebben gevierd, hebben we in 2017 gebruik gemaakt van appartement Kleine Turme. Een van de twee appartementen in het huis van de eigenaren (Harry en Susan) van de Drei Turme. Nieuw, ruim, luxe en met een heerlijk uitzicht over het dal ! Het kerstdiner hebben we gevierd in het hotel. Dat is 7 minuten lopen vanaf het appartement. Voor de overige dagen hebben we heerlijk gekookt in het appartement. De ligging is gunstig. Binnen 5 minuten lopen sta je bij de halte van de ski-bus en met het auto ben je ook zo op de Golm. Tenminste, als het niet al te hard sneeuwt. We hebben voor 2018 alweer deze plek gereserveerd.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

10Fam. de K uit CH20-02-2016

Ontzettend geslaagde vakantie!

Wij hebben een heerlijke week bij Susan en Harrie en het 3T team gehad. Onze kinderen (7 en 8) waren voor het eerst op wintersport en vonden het geweldig. Het eten, de toetjes, het schaakspel, UNO, het lieve personeel, ja helemaal top. Ligging t.o.v. Golmerbaan is perfect (grote parkeerplaats en in nog geen tien minuten te bereiken) en zeker voor beginners zoals wij. De kamer was groot genoeg met voldoende opbergruimte, ook erg prettig. Veel terugkerende gasten hebben wij gemerkt en dat is ook wel te begrijpen. Ook hele leuke andere gasten (NL, CH) leren kennen!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9Andrea Weijts29-01-2016

We hebben een geweldige vakantie gehad in januari

Goede ligging via de ski pendelbus, geweldig verblijf in een huiselijke sfeer, heerlijk eten, lief personeel kortom zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Arnold en Corine Sanders17-08-2014

Uitzonderlijk mooi appartement

Wij hebben genoten van het mooie appartement (top 4) en natuurlijk van de gastvrijheid van Harry en Susan. Tijdens de WK-voetbalwedstrijden waren het steeds hele gezellige avonden, waarop we met zijn allen zaten te eten en te kijken. Het appartement heeft een super balkon, waardoor je naar alle kanten kan kijken en is leuk en modern ingericht. Werkelijk alles is aanwezig, dit is echt een aanrader. We komen hier zeker terug, we hebben nog lang niet alles gezien.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9A.S.17-08-2014

Ontzettend fijne vakantie !!

Wij hadden een ontzettend fijne vakantie bij Drei Tuerme! Appartement 3 (top 3) was heel nieuw en praktisch ingericht (er was een gereserveerde parkeerplek in de parkeergarage). De keuken was zeer compleet ingericht (vaatwasser, nespresso etc.) De bedden lagen lekker en onze zoon sliep prima op de grote slaapbank. De broodjesservice was heel fijn ('s ochtends hing een zak met warme broodjes aan de deur). In het restaurant lagen voldoende folders van de omgeving en Susan was altijd bereid om nog nadere tekst en uitleg te geven. Het Aktivpark Montafon (met diverse zwembaden en glijbanen) lag op 5 minuutjes rijden met de auto en was gratis toegankelijk. Tschagguns heeft een eigen treinstation en het is relaxed (en goedkoop) om met de trein te reizen. Toen we in Bludenz uitstapten, rook het naar chocolade. Bleek de Milka-fabriek (met winkeltje) tegenover het station te liggen. Kortom: wij hadden een heerlijke vakantie en we hopen graag nog een keer terug te komen !!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10John28-06-2014

Uitstekend verblijf in Vorarlberg voor de zomer.

Susan en Harrie hebben er alles aangedaan om ons verblijf zo goed mogelijk te faciliteren. Dat geldt vanaf het moment van ontvangst t/m het moment van vertrek. Harrie en Susan stonden als het nodig is altijd voor je klaar. We hebben in deze periode veel gewandeld. Harrie was bijvoorbeeld behulpzaam met tips om wandeltochten te maken. Het appartement was schoon en keurig netjes "nieuw en modern" ingericht. Deze locatie is een prima uitvalsbasis voor vele wandeltochten. In het aanpalende hotel kan uitstekend worden gegeten. En de bediening is klasse! Kortom een aanrader en wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9marijke12-11-2013

Appartement 2 Fantastisch

Appartement 2 Een sfeervol appartement, met heerlijke bedden. Het appartement is echt van alle gemakken voorzien, praktische, mooie keuken, WIFI, kluisje, eigen parkeerplaats (ondergronds) en op alle kamers ook nog een TV. Het uitzicht vanaf het appartement is prachtig. We hebben, ondanks dat het oktober was, genoten van het grote terras. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken