Hotel Both

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Both

• 8christel vermeulen01-03-2015

Gezellig familie hotelletje

Prima familie hotelletje, goede prijs-kwaliteit, enkel ontbijt verkrijgbaar. 's Avonds kan men wel paar kleine snacks verkrijgen zoals toast of slaatje met brood hesp, ook pizzalevering is mogelijk. Kamers zijn zeer netjes en sommige reeds vernieuwd met regendouche. Kamers zijn wel weinig geïsoleerd en de houten trap die leidt naar 3 de verdieping zorgt wel eens voor geluidsoverlast voor de kamers die onder de trap liggen. Al bij al redelijke prijs voor dit hotel.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 8Rene26-12-2012

Zeer gastvrij, goede prijs/kwaliteit

Hoewel de kamers op een aantal punten verbeteringen kunnen hebben, zijn ze licht, schoon en liggen de bedden prima. Het ontbijt is prima: verschillende soorten brood met beleg, yoghurt & muesli, en een vers gebakken of gekookt ei. De service van de fam. Fleisch is prima. Ligging tov liftstations is centraal voor verkenning van de gebieden in de Montafon. Hochjoch bahn is op 7 min lopen en de Zammangbahn bereikbaar met de bus (halte voor de deur) of 2 min met auto. Kinderen zijn welkom en zijn te vinden bij de tafeltennis, biljart of "fernsehen".

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9Paul Michiels23-08-2010

Heerlijk vertoeven daar

Rustige ligging, elke dag lekker en voldeoende eten, mooie en verzorgde kamer. Vriendelijke bediening, alles was er naar wens. Zeker voor herhaling vatbaar

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Karin Slotman22-02-2010

vriendelijk hotel voor een zeer vriendelijke prijs

Wij zijn hier nu 2 jaar geweest (10 jaar schruns) zeer gastvriendelijk. Kamers eenvoudig maar voldoen prima en schoon. Eigenaars zeer vriendelijk. Ontbijtbuffet uitgebreid. Avondeten is eenvoudig maar heel goed van smaak. Prima prijs / kwaliteitverhouding. Een aanrader en voor een hotel heel goed betaalbaar!! Wij komen zeker terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 7Kim31-01-2006

We zijn voor de eerste keer naar Hotel both geweest vorige week en we vonden het daar heel goed elke dag lekker eten ,en helemaal niet duur ! We gaan er zeker nog eens heen!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Anders

• 8Baudewijns Janssene11-01-2006

Wij zijn al verschilende malen geweest in hotel Both bij fam Walch- Fleisch . prijs is mischien iets te hoog ,voor een gewoon hotel krijg je wel goede service

• 6Ligging t.o.v. pistes

Anders

2 tips over Hotel Both

• Rene, 26-12-2012

Voorheen had dit hotel een warme keuken en volpension maar dat is helaas niet meer het geval. Eten doe je bijv. bij de volgende gelegenheden: SepplStoba, Taube, zum Kreuz. Vooral het Litz heeft een goede keuken (wel altijd reserveren).

• christel vermeulen, 01-03-2015

Lekker Italiaans restaurant "il bel paese" in centrum van Schruns'. Prachtige sauna vindt je in bludenz in het hallenbad "val blu"

1 vraag over Hotel Both

• elly verkennis, 16-01-2018

bar

is er een bar om in de avond iets te drinken

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV