Hotel Hirschen Wohlfühlhotel

HotelWeer vandaag27°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Hirschen Wohlfühlhotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hirschen Wohlfühlhotel

Urlaub im Wohlfühlhotel Hirschen Schoppernau

Franz Abegg
28-2-2013

Das hotel Hirschen ist ein sehr schönes Hotel zum Ferien machen in Schoppernau. Es war sehr familiär und heimelig, wir fühlten uns sofort wohl.

Sehr aufmerksames und freundliches Personal.

Die Aussicht vom Zimmer war zum Hallenbad, dafür war das Zimmer sehr ruhig.

Das Preis Leistungsverhältnis stimmte voll und ganz.

Traumurlaub im Hirschen

herbert
8-8-2010

Alles tip top. Essen, sauberkeit, Hallenbad.

Für Kinder weniger geeignet.

Sehr zum Empfehlen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirschen Wohlfühlhotel in Schoppernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirschen Wohlfühlhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hirschen Wohlfühlhotel scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.