Appartement Ferienwohnung Moosbrugger

AppartementWeer vandaag26°13°
Appartement Ferienwohnung Moosbrugger

1 review over Appartement Ferienwohnung Moosbrugger in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

We zijn in augustus met onze 2 dochtertjes van 3,5 en 2,5 in ferienwohnung Moosbrugger geweest. We zaten in het bovenste appartement dat had 3 slaapkamers, 2 x 2 persoonskamers met een 2 persoonsbed bed en 1x een eenpersoonskamer met een bed. Al deze kamers hadden een eigen wastafel. En de bedden sliepen ook goed. Dan zat er nog een badkamer met douche in en een zitkeuken en een aparte wc. De hal was heel ruim onze meiden hebben daar lekker in kunnen spelen. Ze hadden ook nog een appartement op de 2e verdieping en dat had 2x 2 persoonskamers en een badkamer met ligbad. En een balkon dat hadden wij boven niet. Het zijn hele aardige jonge mensen met zelf ook 2 kinderen. Onze meiden mochten ook met al hun speelgoed spelen en er was genoeg. De ligging was ook goed, ongeveer 10 minuten lopen naar de gondel. Omdat we langer dan 3 dagen overnachten in het bregenzerwald had je alle bergbahnen in dat gebied gratis. We gaan er zeker terug! Was erg kindvriendelijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Moosbrugger in Schoppernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Moosbrugger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienwohnung Moosbrugger scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.