Hotel Erlebnisreich Natter

Hotel Erlebnisreich Natter

9.3Fenomenaal

Oostenrijk, Vorarlberg, Schoppernau

Op vakantie geweest naar Erlebnisreich Natter?

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Erlebnisreich Natter voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Erlebnisreich Natter

• 10Esmeralda08-08-2011

Super plek!

Bij Erlebnisreich Natter voel je je vanaf dag 1 thuis. Wij zijn er nu 2x geweest en gaan volgend jaar weer. Het ontbijt en 5-gangendiner zijn voortreffelijk. Het is een goede uitvalbasis voor een wandelvakantie, maar ook voor de wintersport zit je daar super. Anja en Dietmar staan altijd voor je klaar, gastvrijheid ten top! Ze organiseren ook regelmatig mountainbike- of wandeltochten. Wij hebben zelf in een appartement gezeten inclusief ontbijt, is het geld meer dan waard en lekker makkelijk. Wij hebben een paar avonden genoten van het 5-gangendiner, dat kun je 's morgens bij het ontbijt aangeven. Heb je er geen zin in, dan kook je zelf of ga je naar 1 van de heerlijke restaurants in de omgeving. Kortom: super plek!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9fam. Doets22-01-2009

Aanrader!

Super leuk en modern hotel. Hele aardige en lieve eigenaren die zich voor 200% inzetten om het naar je zin te maken. Er wordt ook veel extra door ze georganiseerd. Twee leuke, grote speelkamers voor kinderen. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Gunstige ligging t.o.v. de skilift. Uitgebreid ontbijtbuffet en vanaf 2009 ook te boeken als halfpensioen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Hotel Erlebnisreich Natter info