Vakantiehuis Bad Hopfreben

8 reviews over Vakantiehuis Bad Hopfreben in het Nederlands

Fantastische locatie!

Carien
9-5-2018

Wat een heerlijke plek!! Schitterende ligging. In directe omgeving is veel natuurschoon te bewonderen. Peter en Mara zijn vriendelijk, gastvrij en zorgzaam. Fijne bedden en schone kamers. Zeer geschikt voor groepen of families. Een aanrader.

Leuk huis voor een relaxte week weg.

Bjorn van W
7-3-2018

Super gastvrij.

Alles wordt in het werk gesteld om het je naar je zin te maken.

De huiselijke sfeer komt hen zeker ten goede.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Maria
4-10-2017

Heerlijk rustig gelegen accommodatie tussen de bergen. Eenvoudig, zoals geen Wi-Fi of tv, maar wel een gezellige bar en terras waar je heerlijk kunt genieten.

De bedden waren uitstekend! De douches en wc's op de etage is misschien wat wennen, maar vernieuwd en schoon!

Vanuit hier een aantal dagen de omgeving verkend, met een aantal mooie wandelingen en bezienswaardigheden.

Oude reviews (archief)

echt een jeugd herberg

Sem Karsten
16-1-2010

mooie liching 10 minuten met bus naar de piste en vele ski verhuur winkels in het dorp schoppernau.

alleen wel smalle bedjes 60 cm je valt erzo uit want er zijn ook geen ophogingen aaan de zijkant beetje gevaarlijk.

eten is wel redeli9jk veel volwassene soepen soals kerrie en spinazie soep en uien soep.

wel redelijk ruime kamers veel van 4tot 6 persoons.

in het hotel zijn er nog dingen te doen zoals biljart die redelijk stuk is maar doet het nog dvd apperaat + tv met nederlandse zenders eigenaren zijn ook nedereland en tafeltennis tafel en err is een barretje met een zootje tafeeltjes en een dart.

geweldig !!

bente
6-8-2009

ik ben er met school geweest een paar dagen in de winter

het eten was lekker en de mensen die er werkten waren supper vriendelijk

een hele mooie kamer hadden we met z'n 5e allen je kon wel mensen op de trap horen lopen dus weg lopen kon amper haha !

Hartstikke leuk!

Wouter Snoek
5-2-2009

Leuk hotel met leuk personeel.

Er is gewoon niks op op te merken.

GEZELLIIIIGGGG!!!

Marlies van de Pas
8-1-2009

Als je met een groep gaat is Bad Hopfreben super.

Een huis met weinig franje, maar je word warm en gezellig ontvangen. 'savonds een feest is geen probleem! De kinderen? Die willen alleen nog maar hierheen.

Prima vakantie gehad.

w.pothuizen
17-11-2008

Huis is wel sober ingericht daar is de prijs ook naar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bad Hopfreben in Schoppernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bad Hopfreben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bad Hopfreben scoort een 8.84 uit 10 op basis van 8 reviews.