Hotel Oswalda Hus

We hebben een aantal aanbieders voor Oswalda Hus voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Oswalda Hus in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Weer een geweldige week gehad!

Thijs, 24-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit jaar weer geweest naar het Oswalda Hus. Service was weer als van ouds. Dit jaar veel sneeuw en daardoor was de auto erg onder gesneeuwd en de wisten we niet of we weg kwamen, maar meneer Muller houd de parkeerplaatsen goed schoon en daardoor konden we gewoon weg zonder sneeuwkettingen. Eigenaren van het complex zijn erg aardig en vriendelijk en zijn altijd bereid vragen te beantwoorden

Leuk hotel!

thijsmoerman90, 11-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier geweest met de wintersport dit jaar. Hotel was erg netjes en goed verzorgd. We hadden gratis WiFi, alleen op de kamer was het signaal erg zwak. Maar we mochten in de eetzaal zitten waar het we erg goede verbinding hadden. Service was erg goed, onze douchekop was kapot gegaan en binnen een half uur was deze alweer gemaakt. Fijne bedden, kussen waren erg zacht. Gaven weinig ondersteuning, dat was jammer. Beneden was er een groot hokje om je spullen neer te zetten na het snowboarden en ook waren er veel bezems om je auto sneeuw vrij te houden. Een prima hotel!

Ongedwongen familiehotel in Riezlern

S. de Kleijn, 1-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijk hotel met het centrum van Riezlern op directe loopafstand. De kamers zijn mooi en ruim, met badjassen en saunahanddoeken op de kamer aanwezig. Het gebruik van de de sauna is inclusief. Bijzonder is de aanwezigheid van de 600 jaar oude wijnkelder, waar op sommige avonden ook een broodmaaltijd wordt geserveerd met locale producten. Het ontbijt is in ontbijtstijl, en ruim voldoende. Wil je het hotel met avondeten reserveren, dan wordt het avondeten genuttigd in het restaurant van het Casino, welk zeer gezellig en dichtbij gelegen is. Omdat het centrum van Riezlern zo dichtbij ligt, kan je er ook voor kiezen om iedere avond in een ander restaurant te eten. Keuze genoeg. De Kanzelwand/Fellhornbaan is aan te lopen. De Parsernnlift ook, maar met de bus hoef je niet met de spullen te sjouwen en het gebruik ervan is gratis. De bushalte ligt ook weer zeer nabij. In de zomer is de bergbaanpas inbegrepen, waardoor je van de bergbanen gratis gebruik kunt maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Oswalda Hus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oswalda Hus in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oswalda Hus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oswalda Hus scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.