Appartement Landhaus Bürk

w.vdzouwen
11-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

mooi ietwat gedateerd appartement .toen wij aankwamen was het koud maar de eigenaar had de verwarming al aangezet , zeer vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam bij het uitstippelen van wandelroutes . een heel mooi wandelgebied met super gratis openbaar vervoer

Gereisd Met partner in januari 2011

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Landhaus Bürk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Bürk in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Bürk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.