Appartement Gundolf

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gundolf voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Gundolf in het Nederlands

Ideale plek voor ski- en wandelvakantie

N. Jaspers
1-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement ziet er fris en gezellig uit. Prachtig uitzicht. Voldoende ruimte voor twee personen. Alleen misten we gemakkelijke stoelen om TV te kijken. Ligt tegenover de belangrijkste skilift en vlak bij winkels. Skibus voor de deur! Toch rustig. Het echtpaar Gundolf is erg vriendelijk en behulpzaam en respecteren je privacy. En plaats om terug te komen!
 En...goed bereikbaar en niet te ver van Nederland (6.5 uur van Limburg)

Fantastische plek

John Wilbrink
16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit appartement ligt op de meest ideale locatie van Riezlern. Het is niet groot, slechts 2 appartementen. Pas geheel gerenoveerd en ziet er gewoon perfect uit. Dhr en mevr Gundolf zijn eerlijk en geweldig sympathiek. Hij helpt je zelfs mee de koffers naar boven te slepen. Auto kun je kosteloos stallen in de schuur naast het huis. Op de begane grond mooie ruimte om je skies en schoenen op te bergen. Hier kun je ook je schoenen aantrekken en zo de piste oplopen. Ligt namelijk recht tegenover de grote skilift van de Kanzelwand. (weg oversteken)

Hou je van gezelligheid en wil je overal dichtbij zitten is deze plek dus ideaal. Aan de overkant zit ook de enige echte apres-skitent van Riezlern. De buurman is een geweldig goed restaurant waar je zeker de Rumpsteak moet proberen (toppertje). Centrum en winkels binnen handbereik. Bakker op 100m. En op de begane grond zit ook nog een gezellig hip café-tje.

Volgend jaar dus lekker weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gundolf in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gundolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.