Hotel Genuss- & Aktivhotel Sonnenburg

Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag5°1°
Hotel Genuss- & Aktivhotel Sonnenburg
9,1

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Genuss- & Aktivhotel Sonnenburg voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Genuss- & Aktivhotel Sonnenburg in het Nederlands

17-8-2018

Moderne en ruime kamers voorzien van alle comfort.

Welness valt een beetje tegen, bestaat enkel uit een sauna en stoombad, spijtig dat er geen jacuzzi aanwezig is voor extra ontspanning na de wandeling.

Avondeten is zeer lekker. Ontbijt ook gevarieerd en voldoende.

We misten wel een bar waar we na de wandeling een drankje konden benutten, het drankje moesten we halen in de automaat.

Ondanks het mooie weer hebben we nooit buiten kunnen ontbijten of dineren aangezien er nooit tafels gedekt waren.

Op woensdag is het restaurant gesloten het alternatief dat we gekozen hadden viel wel tegen.

Een prachtige Winterwonderland-beleving

Fam. van Grunsven,
8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben hier een heerlijke week doorgebracht waarin we volop hebben genoten van de wintersportsfeer vanuit een zeer goed hotel met tal van faciliteiten. We hadden een keurige en dagelijks goed verzorgde kamer aan de achterzijde. Het ontbijt en het diner zijn prima verzorgd met uitgebreide keuzes. We hadden met onze groep van 8 (waaronder 2 kinderen) steeds onze eigen tafel, die elke dag erg plezierig bediend werd door de vriendelijke Susann, die mede door haar inzet onze vakantie tot een "feestje" gemaakt heeft. Chapeau!

Uitstekend hotel

Familie Ulrich,
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Sonnenburg is een uitstekend hotel. Schone, ruime kamers, vriendelijk personeel, keurige sauna faciliteiten en goed eten.

Enige minpunt: Skiruimte te klein als het hotel vol is.

Mooi hotel met uitstekende gastronomie.

Fleur,
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Schoon en mooie nieuw hotel met een moderne inrichting. Het hotel ligt in een rustig gedeelte van Riezlern.

Mooi rustig vertrekpunt voor Wintersport.

Bart Hoekstra.,
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Genuss Activ Hotel Sonnenburg ligt in een mooie rustige omgeving. Skibus stopt voor de deur. Kamers zijn mooi. Er is een luxe sauna met alle voorzieningen.

Ontbijt en diner waren uitstekend verzorgd. Ook vonden we het personal(Susann) lief en attent.

Perfect, kamers, eten, eigenlijk alles prima.

Ron Visser,
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb geen minpunt, alles was naar meer dan volle tevredenheid. Vriendelijk personeel en heel fraai alles. Skibus voor de deur is ook lekker.

Mooi hotel, prima eten en goede service

Anoniem,
17-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.

Ontbijt en diner was prima, ruime keuze.

Mooie kamers en heerlijke saunafaciliteiten.

Skibus stopt voor de deur.

Mooi, rustig gelegen hotel

Patricia Geelen,
4-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel ligt buiten het dorp, maar er is een halte van de skibus onmiddellijk voor het hotel. Er is een gezellige lounge, goed restaurant, mooie wellness en vriendelijk personeel. Vanaf het hotel kun je prima een aantal wandelingen starten.

Een uitstekend hotel met echte service !

Dirk en Myriam Van Lier-Ulrichts
14-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij genoten van de lieve en vriendelijke ontvangst. Wij boekten een grote kamer ( bleek nog niet af te zijn... ), maar boekten om naar een kleinere die prima voldeed ; netjes, comfortabel, nieuw ingericht ... Als extra tegemoetkoming genoten we van een perfect 5-gangen diner met aangepaste wijnen en toen we vertrokken nog een extra fles wijn ... Het team werkt professioneel o.l.v. een altijd vriendelijke teamleidster Lisa. We verbleven er een week in hp. Wij komen zeker nog terug. Hotel ligt ca. 1,5 km van centrum van Riezlern, maar de Walserbussen ( rijden veelvuldig ! ) brengen je overal in het Walsertal naartoe. Enkel bijbetalen voor het stukje Duitsland tot in Oberstdorf. Gratis uitstekende E-mountainbikes ter beschikking. Hou er toch mee rekening dat je een bergachtig parcours zal moeten doen op asfalt of niet ! Met het weer hadden we ook geluk ... prachtig, droog en vaak zonnig ! Wij komen zeker nog terug naar deze streek en dit hotel !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Genuss- & Aktivhotel Sonnenburg in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Genuss- & Aktivhotel Sonnenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.