Appartement Gatterhof

Appartement Gatterhof
9,9

• Ligging t.o.v. pistes9,0

8 reviews over Appartement Gatterhof in het Nederlands

Ruim,schoon en centraal gelegen appartement

Stefanie
19-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement waar wij verbleven was erg ruim; een slaapkamer, aparte keuken en aparte woonruimte met een slaapbank. Het appartement was zeer goed schoongemaakt, voldoende schone handdoeken. Wij hadden er voor gekozen om iedere dag te ontbijten in de ontbijt zaal; een echte aanrader. Verse broodjes, beleg, muesli, yoghurt en verschillende sapjes. Het appartement ligt redelijk centraal; op loopafstand van het dorp en de liften. De gastheer en vrouw waren ook heel vriendelijk. Wel was de gastvrouw heel erg bezig met het schoonhouden van het huis waardoor je soms een beetje " op je tenen moest lopen" en de kinderen "kort moest houden". Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Fantastisch plek en appartement

Ron
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gatterhof appartement is top, na een dag skiën is net alsof je thuis komt , zo voelt het aan - Wat een prachtig appartement. Het voelt echt aan als een warm thuis. Het is van alle gemakken voorzien , heerlijk bad, fijne keuken, ruime woonkamer/slaapkamer en voor de kinderen zeker de internet verbinding. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima appartement op leuke locatie

Fam. Houweling
26-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima appartement, zeer netjes. Dicht bij de piste, minder dan 5 min lopen naar de lift. Zeer centraal gelegen t.o.v. winkels, leuk dorp. Voordeel dat de bedden keurig zijn opgemaakt als je aankomt, en handdoeken incl. zijn. Leg de gebruikte handdoeken in een wasmand voor je deur en je krijgt weer schone. wij zaten in app.14 met een mooi groot balkon met de hele dag zon.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gatterhof- Familie Malzer, Eigentümer, Sun Jul 04 2010 11:41:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo Fam. Houweling, wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Ihre Familie Malzer

Fantastisch en zeer gastvrij

Tom More
22-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een week doorgebracht in Pension Gatterhof. Een zeer luxe en prachtig ingericht hotel.Het hotel ligt op een super mooie locatie, met vanaf het zonneterras een heel mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in januari 2010

Super

Joost Shavemaker
4-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wel heel erg schoon!! Nog nooit zo'n luxe, schoon, ruim enverzorgd appartement gezien in de 2 jaren die we in Oostenrijk hebben doorgebracht. Kortom, Pension Gatterhof wordt onze vaste keuze. Ook de ligging tov de piste,supermarkt,skischool etc is goed. kortom een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

niet meer

de brabanders
29-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij zaten in app 19 )kelder) Slaapkamer wel netjes met 2 kasten,maar de keuken en badkamer zijn wel aan renovatie toe.Je kunt amper in de douchebak komen zo smal en klein, er zit ook geen verwarming in,wel een krakkemikkig tafeltje dat alle kanten op wiebelt.De vrouw des huizes ook een beetje te bemoeierig.We hadden onze schoenen even op de gang gezet en jawel hoor weg waren ze in de skistalling!(gewoon snowboots hoor geen skischoenen).Nee volgende keer een ander app.Riezlern zelf is wel leuk

Gereisd Met partner in januari 2009

2008

prima wintersportadres !

marcel sonja britt en lex constant
30-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

gatterhof?...... is gewoon een prima appartementencomplex in oostenrijk. bovendien is het vlak over de grens, dus niet al te lang rijden. ons appartement zag er schoon en gezellig uit. tijdens je verblijf is alles hier op loopafstand. zowel de kanzelwandlift als de winkels zijn binnen 2 minuten lopen te bereiken. het, wat oudere, echtpaar malzer is zeer aardig en hulpvaardig.elke mogen kun je hier verse broodjes laten komen. kortom, van mij geen negatieve reactie's over gatterhof in riezlern.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

De accommodatie bestaat uit twee gebouwen met een aantal

Lissacha
26-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

De accommodatie bestaat uit twee gebouwen met een aantal appartementen. Het ligt vlakbij het centrum en de skipiste. Vriendelijke eigenaren met een goede service. De appartementen zijn erg netjes en echt Oostenrijks ingericht. Zijn er nu twee keer geweest en er zullen nog meerdere bezoeken volgen!

Gereisd Familie in februari 2008

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Ticket service

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gatterhof in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gatterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.