Appartement Ferienwohnung Hubert Riezler

prettig

Monique R.
4-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes3

Jarenlang terug gekomen in dit appartement. Hoewel gelegen aan de rand van Riezlern (20 minuten wandelen naar de skipiste! 10 à 15 minuten naar het dorp) ligt dit appartement prachtig. Het ligt naast een rivier (kloof, dus diep!) en vanuit het appartement zijn prachtige wandelingen te maken. De gastheer woont met zijn gezin in hetzelfde huis. Het appartement heeft een eigen opgang en is niet uitzonderlijk groot, noch erg luxe. Het is geschikt voor 3 à 4 personen. Er is één slaapkamer met een tweepersoons bed, een badkamer, de woonkamer en keuken zijn in één ruimte en het tweede stel of de kind(eren) slapen op een slaapbank in de woonkamer. Als je gelijke slaapritmes hebt is dat geen probleem. Vanaf het appartement kijk je uit op een ietwat hoger gelegen camping. Prima vertoeven hier, mits je geen problemen hebt met de afstand!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Hubert Riezler in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Hubert Riezler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.