Appartement De Baar

wij gaan op herhaling

Peter
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gastvrouw en heer staan altijd voor je klaar.

In een woord Fantastisch.

Leuk gebied voor de wintersport, maar denk ook aan de zomer het is hier fantastisch wandelen, en wij spreken uit ervaring.

Alles is op loopafstand te bezoeken, en is wandelen te veel dan staat de bus in het centrum voor de deur.

• Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrij, goede ligging, rust!

Een echt Oostenrijks Gasthof met Nederlandse eigenaar.

Nabij pistes en hoofdstraat met bushalte.

Ongedwongen sfeer, rustig huis, Peter & Yvon zijn fijne warme mensen die je oprecht welkom heten in hun huis en altijd voor je klaar staan. Gewoon goed!

een geweldige locatie

tineke en jan scholten
15-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw niks is hun teveel

het is een zeer goed appartement mooi uitzicht

M.H.Coolen
1-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

een goed conditie voor de geweldige mooie wandelen en mooie uitzichten en dan voor de avond de eer goede betaalbare maaltijden .

Mooi!

Gonny
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer gastvrij en prachtig uitzicht!

Geweldig

Peter en Brigitte Bongaerts
4-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je wordt er hartelijk ontvangen en Peter en Yvon lezen de wensen van je ogen af.Ze doen er alles voor zodat je een top vakantie zult hebben dus twijfel geen moment het is de moeite waard

grandioos op herhaling

PJBB
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijn om in de "thuishaven Oostenrijk" weer geweest te zijn.

Fantastische week gehad en kijken terug op een geslaagd verblijf

Een fantastische vakantie om niet te vergeten

J.J. van Arkel
6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Peter en Yvonne zijn geweldige gastheer en -dame. Een prima Gästehaus vrijwel in het centrum van Riezlern in het enorm mooie Kleinwalsertal. De ontbijtservice (broodjes aan de deur) was uitstekend. Het Kleinwalstertal: daar moet je geweest zijn en dan zeker vanuit Gästehaus De Baar.

het was al weer geweldig!

Ronald Bakker
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hier kom je nog terecht bij fijne mensen en een prachtige locatie!

Oude reviews (archief)

Een tweede thuis

Rob
30-10-2016

Zoals gewend worden we weer hartelijk ontvangen door Yvon en Peter. Inmiddels ons 4de bezoek. Ditmaal met vrienden. We hebben appartement 2 en 3 met een prachtig uitzicht over het dorp en dal. 's Morgens hangt Peter zoals gewoonlijk de bestelde broodjes aan de deur en starten we de ochtend met een heerlijk ontbijt genietend van het uitzicht. Alles in de appartementen is schoon en de bedden slapen voortreffelijk. Na 6 dagen te hebben genoten van de omgeving met prachtige wandelingen keren wij voldaan huiswaarts. Volgend jaar gaan we voor de vijfde keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Baar in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Baar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Baar scoort een 9.49 uit 10 op basis van 203 reviews.