Hotel Das Kleine Berghotel

HotelWeer vandaag17°7°
Hotel Das Kleine Berghotel
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Das Kleine Berghotel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Das Kleine Berghotel in het Nederlands

Hotel aan de piste

Y. de Boer
26-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel voor een skitrip naar Riezlern en aangrenzende dorpen. Ontbijt is goed en kamers netjes. Goede prijs en het fijnste is dat dit hotel direct aan de piste ligt. Klik en go!

Oude reviews (archief)

Al jaren genieten

Mark
13-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige locatie, direct aan de piste

Een fantastische plek om te skien

familie Planjé
5-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een fantastische plek voor de wintersport. Voor de deur stap je op de ski's en voor de deur er ook weer vanaf. Een gezelige ruimte om sávonds te zitten en s'morgens te ontbijten. Wij waren er met kerst en daar viel af en toe het avondeten in het water omdat de eigenaren ook externe verplichtingen hadden in die periode maar in het dorp restaurantjes voldoende. Wanneer de eigenaar kookt is het eenvoudig maar goed.

leuke hotel veel waar voor je geld

fam van Ingen
    23-2-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

Leuk hotel direct aan de piste, vriendelijke mensen alles zeer schoon niet alle kamers zijn modern maar alles functioneert en is zeer schoon.

Dagelijks schoonmaak en je kunt dagelijks schonenhanddoeken krijgen.

leuke sauna en badjas is gratis verkrijgbaar.

op de site staat geen avond eten maar er word elek avond gekookt en je kunt dan mee eten als je dat aangeeft.

al met al veel waar voor je dure centen.

Geweldig hotel, niets op aan te merken!

mirjam_wensink
    9-3-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

Voor een wintersporthotel kun je je werkelijk niets beter wensen dan dit hotel. Het hotel doet heel huiselijk aan en je voelt je er erg welkom. Je zit direct aan de piste en je hebt aan allerlei kanten uitzicht over pistes. Aan de piste heeft het hotel een groot priveterras. De 16 kamers zijn allemaal ruim en netjes met goede bedden, tv's en grote balkons. Iedere dag schoonmaak. In het hotel zit nu nog een zwembad, maar deze gaat dit jaar vervangen worden door een loungebar en een infraroodkabine. Er is al een sauna. Het ontbijtbuffet is prima. Er is een gezellige ruimte waar mensen 's avonds tv kunnen kijken met elkaar, in de avond mee kunnen eten met het dagelijkse menu (meestal knodel) en waar men tot 's avonds laat een drankje doet, WI speelt etc. De eigenaar is ontzettend gezellig en ook voor het andere personeel enkel lof. Huisdieren zijn welkom. Prettig is het draadloze internet. Riezlern is een 100%aanrader! Goede pistes, gemoedelijke dorpen en een goed klimaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Kleine Berghotel in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Kleine Berghotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Das Kleine Berghotel scoort een 8.92 uit 10 op basis van 5 reviews.