Appartement
8,4

• Ligging t.o.v. pistes9,6

4 reviews over Appartement Chesa Allegra in het Nederlands

Raar mens; de eigenaresse...

Marck
30-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Nette en ruimte appartementen; tot zover het goede nieuws. De on-ogelijke dame van dit appartement heeft een soort bazigheid over zich heen erg on-gastvrij overkomt. De ski-pas, bij haar gekocht, Moest een driedaagse zijn, terwijl wij graag vier dagen wilde skiën. Dus voor € 44,- p.p. extra dagkaart gekocht. Ons appartement blijkbaar inspectie van haar; ik had een raam open laten staan en dat mocht niet!; We hadden volgens haar kaarsen gebrand (nee!) en schade veroorzaakt, Onze skies moesten netjes aan de kant want het hok zou morgen vol zijn (kwam geen mens), hoe slecht het weer ook was: Nu moet je skiën Ontbijt beneden ging niet zonder haar toezicht. Deed je dochter haar mes in de chocopasta i.p.v het lepeltje dat erbij lag, pats, werd je bestraffend toegesproken. En als klap op de vuurpijl: onze bagage mocht blijven staan op de dag van vertrek (symphatiek), we zouden om half vier terug zijn. Ze was er niet! Sorry, ben niet snel negatief, maar deze mevrouw is niet helemaal in orde.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Ga er graag heen

Smeets J
24-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Daar wij (mujn vrouw en ik) al 24 x in Rieslern op vacantie zijn geweest, waarvan 12x in Chesa Allegra, gaan wij in Jan. 2010 de 25 volmaken, en dit natuurlijk ook bij Ottie Steffelich van Shesa Allegra

Gereisd Met partner in oktober 2009

een fantastische week!!!!

Ina van Mierlo
6-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nadat we de eerste indruk ( donker en ietwat ouderwets ) achter ons hadden gelaten, hebben we een fantastische week gehad in Chesa Allegra! Het appartement was keurig schoon, we kregen om de 2 dagen schone handdoeken en de beheerster was uitermate vriendelijk. Natuurlijk moet je beneden je bergschoenen uitdoen, anders wordt het een modderbende. Boven in het appartement stonden voor iedereen sloffen klaar, wat een service! We krgen elke dag tips waar we het beste konden gaan wandelen en informatie over het weer. Dinsdags kreeg iedereen in het huis zelfgebakken apfelstrudel! Toen we spierpijn en wat andere ongemakken kregen, liep frau Stefflitsch zich de benen uit het lijf om ons te helpen. We kregen een door haar zelfgemaakt zalfje, ze zocht kruiden die we op onze benen konden leggen enz. Wij komen hier beslist nog een keer weer!!!!

Gereisd Met partner in juli 2009

2008

Dit nooit meer

Josée
23-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • 1e geboekte en bevestigde nacht aan anderen verhuurd, geen prijscompensatie. wij moesten zelf elders onderdak zoeken die nacht
  • eigenaresse erg lomp, botweg vragen of we een baby hadden (jongste zoon van tien jaar heeft incontinentie-problemen)
  • ze was onvriendelijk tegen ons, onze kinderen en bekenden van ons
  • we mochten niet met gewone schoenen naar boven lopen waardoor wij natte kousen kregen.
  • ze controleerde ons o.a. daar op.
  • appartement was 2 hoog.
  • een vrij prijzig appartement, maar wc-papier werd niet door haar aangevuld.
  • de eettafel was met 4 onbruikbaar door schuine wanden. De salontafel die we daardoor moesten gebruiken was te klein.
  • o.a. door die 1e nacht was het plezier al over en waren we blij toen we weg gingen (febr. 2008)
Gereisd Familie in september 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chesa Allegra in Riezlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chesa Allegra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.