Sorteren

Wunderschöner Platz

Leidenschaftliche Camperin
    7-9-2016

Ich wurde nett begrüsst auch von den Dauercampern.Die Sanitären Anlagen sauber

und geschmackvoll dekoriert.Toll fand ich den freien Eintritt für zwei Stunden im

Aquaria in Oberstaufen.Auch vom Platz gibt es schöne Wandermöglichkeiten.Ich war

rundum zufrieden und werde auf jedenfall wieder hinfahren.Vielleicht mal im Winter,da

soll es auch sehr schön sein. Skilift direkt am Platz

Wintercamping

Telebiene
    15-3-2016

Sehr schön gelegener Campingplatz direkt am Skilift mit familiärer Atmosphäre.

Wanderrouten direkt am Campingplatz, gratis Benutzung des Erlebnisbades in Oberstaufen.

Herrlich gelegener Campingplatz am Skilift

Schneider Waltraud
    12-3-2016

Sehr sauber und gepflegt, freundliche Gastgeber die sehr bemüht sind.

Winters paradijs

ruud elzerman
    10-10-2012

Met name in de wintertijd is camping Hochlitten een fantastische bestemming. Naast de camping ligt een klein, zeer overzichtelijk, skigebied. Geen stress bij de liften, geen stress bij eetgelegenheden. alles gaat hier nog zeer gemoedelijk. Door het overzichtelijke skigebied weet je altijd waar je kinderen zijn, je hebt er namelijk altijd het oog op.

vriendelijke behulpzame mensen bij de liften en alles in handen van één familie. Problemen met ski's of snowboard, afstellen, slijpen of waxen je wordt altijd vriendelijk geholpen. Wil je lekker onbezorgd uit eten, naast de camping ligt pension Hochlitten waar je heerlijk kunt eten voor een zacht prijsje. Ook hier hoef je je niet druk te maken om je kinderen want hier is alles mogelijk en bovendien ligt het restaurant op babyfoon-afstand van de camping. Het sanitair is verbazingwekkend schoon en tijdens de schoolvakanties is er ook broodjesservice. Kortom wilt u genieten van een onbezorgde vakantie in de sneeuw, dan is dit uw adres

Erg mooi om te wandelen en voor de MTB.

R engels
    22-9-2009

Voor de wintersporter erg mooie ligging. Piste (3 liften) direct aan de camping. Grotere gebieden op redelijke afstand. Hitisau (HochHädrich) 15 minuten. Damulz/Warth ca. 40 min.

Riefensberg scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews