Camping Grosswalsertal

40 reviews over Camping Grosswalsertal in het Nederlands

Geweldig !

Familie Veldhuizen
14-9-2018

De kleine camping ligt op een plateau met rondom zicht op de bergen. Het uitzicht is echt prachtig. We werden heel vriendelijk ontvangen en meteen werden we geholpen bij het op de plaats zetten van de caravan. Sanitair wordt goed schoon gehouden en ondanks dat er 2 douches zijn, hebben we niet hoeven wachten. Vanaf de camping kun je meteen wandelroutes volgen. Gratis openbaar vervoer en kabelbanen zijn inbegrepen. Boodschappen doen in Thüringen of Bludenz ( Bürs). Zwembad voldoet prima, ook al is het niet groot. Camping is vooral geschikt voor wandelaars en rustzoekers.

Prachtig gelegen en goed onderhouden camping. Erg mooi uitzicht. (Vraag wel om een campingplek ad rand, wij zaten in het midden en dan had je minder mooi uitzicht). Wij hebben hier 4 nachten gestaan. Dit was voor ons voldoende mede doordat dit wel echt een camping is voor wandelliefhebbers. Het zwembad mag je eigenlijk geen zwembad noemen. Het is een bak water om wel even heerlijk in af te koelen. Echter onze tienerkinderen vonden dit matig. Tevens ook weinig afwasplekken (3 of 4). Echter hebben we ons niet aan gestoord. Geen restaurant op de camping maar in raggal een goede pizzeria. Broodjes bestellen, ook prima. Ben je hier voor rust en wandelen, dan zit je er goed. Voor levendigheid zit je hier niet goed.

Licht mooi hoog gelegen aardige camping eigenaren spreken ook Nederlands de zoon en de man ze staan altijd voor je klaar als je een vraag heb .

Hartstikke leuk maar kort

Super camping
12-8-2017

Helaas helaas maar 2 dagen gestaan op deze superleuke camping. Vriendelijke mensen, spreken zelfs Nederlands en willen je graag helpen. Hadden super plek bij het zwembad maar zagen ons genoodzaakt door het weer eerder te vertrekken. Komen hier zeker een keer terug!

Dit is hoe vakantie moet zijn! Rust en reinheid

Ferry en Corry
30-7-2017

Een mooie kleine camping met zeer schoon sanitair. Altijd warm water voor douche en afwas.

Gezellige ontvangst.

Eigenlijk is er geen negatief punt te benoemen. Op de site van de camping staat alles wat je moet weten. Je staat niet voor verrassingen.

Prachtig uitzicht

Cis
30-7-2017

De camping heeft een prachtig uitzicht en ziet er schoon uit. Het sanitair wordt goed onderhouden. Er zijn bij de dames 2 douches, 1 badhokje en 4 toiletten, ook een viertal wasgelegenheden. Zelf toiletrol meenemen.

Het weer kan er wel zeer verradelijk zijn in een klein half uur tijd kan het helemaal omslaan, een stormband meenemen is aan te raden. Als je met een kleine tent komt is er een ruimte waar je kunt zitten. In de maand juli is staat de camping heel vol en is het erg druk. Weg achter de camping deze kan 's morgens vroeg wel wat overlast geven, ivm veel verkeer. Verder is het uitzicht werkelijk schitterend de bergen blijven je fascineren, Fam Zech is zeer vriendelijk en behulpzaam

Nog meer dan fantastisch. Wat een pracht uitzicht.

Fam. Rienstra
18-7-2017

Hele gezellige camping. Prachtigd plekken. Zeer mooi gebied. Veel wandelmogelijkheden. Mooi sanitair, precies voldoende voor de camping. Goede busverbinding (wel even puzzelen) en gratis. Leuk om met de bus een ritje te maken. Gezellige, leuke eigenaren. Man en zoon praten nederlands.

Kleine gezellige camping schoon mooi uitzicht

Ria
13-1-2017

Schitterende omgeving heel aardige camping beheerders spreek Nederlands heel mooi wandelgebied

Het was geweldig

Hans Bechtum
23-8-2016

We hebben drie geweldige weken vakantie gehad op camping Grosswalsertal.

Vriendelijke eigenaren, schitterend uitzicht , goed sanitair , zeker voor herhaling vatbaar.

Een echte aanrader

Ferry en Corry
27-7-2016

We kunnen niets bedenken dat niet goed was. De rust, het uitzicht, de omgeving en vooral de beleving die de eigenaren ons gegeven hebben was overweldigend.

Enorm bedankt voor een fantastische vakantie.

We hopen dat we volgend jaar weer kunnen komen kamperen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grosswalsertal in Raggal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grosswalsertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.