Camping Grosswalsertal

7.2Goed

• 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Grosswalsertal in Oostenrijk is een goede bestemming voor natuur- en wandelliefhebbers. Het zwembad is klein, maar biedt verkoeling. Het sanitair is voldoende en goed onderhouden. Door de goede busverbinding kun je makkelijk de plaatsen in de omgeving gaan ontdekken. De bloemenroute bij het plaatsje Faschina is een aanrader.

42 reviews over Camping Grosswalsertal

• 2018
    7Familie Veldhuizen14-09-2018

Geweldig !

De kleine camping ligt op een plateau met rondom zicht op de bergen. Het uitzicht is echt prachtig. We werden heel vriendelijk ontvangen en meteen werden we geholpen bij het op de plaats zetten van de caravan. Sanitair wordt goed schoon gehouden en ondanks dat er 2 douches zijn, hebben we niet hoeven wachten. Vanaf de camping kun je meteen wandelroutes volgen. Gratis openbaar vervoer en kabelbanen zijn inbegrepen. Boodschappen doen in Thüringen of Bludenz ( Bürs). Zwembad voldoet prima, ook al is het niet groot. Camping is vooral geschikt voor wandelaars en rustzoekers.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Robben31-07-2018

Mooi gelegen camping. Voor onze tieners te rustig.

Prachtig gelegen en goed onderhouden camping. Erg mooi uitzicht. (Vraag wel om een campingplek ad rand, wij zaten in het midden en dan had je minder mooi uitzicht). Wij hebben hier 4 nachten gestaan. Dit was voor ons voldoende mede doordat dit wel echt een camping is voor wandelliefhebbers. Het zwembad mag je eigenlijk geen zwembad noemen. Het is een bak water om wel even heerlijk in af te koelen. Echter onze tienerkinderen vonden dit matig. Tevens ook weinig afwasplekken (3 of 4). Echter hebben we ons niet aan gestoord. Geen restaurant op de camping maar in raggal een goede pizzeria. Broodjes bestellen, ook prima. Ben je hier voor rust en wandelen, dan zit je er goed. Voor levendigheid zit je hier niet goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Ria klok20-01-2018

Fantastisch mooi kleine camping heel mooie wandel

Licht mooi hoog gelegen aardige camping eigenaren spreken ook Nederlands de zoon en de man ze staan altijd voor je klaar als je een vraag heb .

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9Super camping12-08-2017

Hartstikke leuk maar kort

Helaas helaas maar 2 dagen gestaan op deze superleuke camping. Vriendelijke mensen, spreken zelfs Nederlands en willen je graag helpen. Hadden super plek bij het zwembad maar zagen ons genoodzaakt door het weer eerder te vertrekken. Komen hier zeker een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ferry en Corry30-07-2017

Dit is hoe vakantie moet zijn! Rust en reinheid

Een mooie kleine camping met zeer schoon sanitair. Altijd warm water voor douche en afwas. Gezellige ontvangst. Eigenlijk is er geen negatief punt te benoemen. Op de site van de camping staat alles wat je moet weten. Je staat niet voor verrassingen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Cis30-07-2017

Prachtig uitzicht

De camping heeft een prachtig uitzicht en ziet er schoon uit. Het sanitair wordt goed onderhouden. Er zijn bij de dames 2 douches, 1 badhokje en 4 toiletten, ook een viertal wasgelegenheden. Zelf toiletrol meenemen. Het weer kan er wel zeer verradelijk zijn in een klein half uur tijd kan het helemaal omslaan, een stormband meenemen is aan te raden. Als je met een kleine tent komt is er een ruimte waar je kunt zitten. In de maand juli is staat de camping heel vol en is het erg druk. Weg achter de camping deze kan 's morgens vroeg wel wat overlast geven, ivm veel verkeer. Verder is het uitzicht werkelijk schitterend de bergen blijven je fascineren, Fam Zech is zeer vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Fam. Rienstra18-07-2017

Nog meer dan fantastisch. Wat een pracht uitzicht.

Hele gezellige camping. Prachtigd plekken. Zeer mooi gebied. Veel wandelmogelijkheden. Mooi sanitair, precies voldoende voor de camping. Goede busverbinding (wel even puzzelen) en gratis. Leuk om met de bus een ritje te maken. Gezellige, leuke eigenaren. Man en zoon praten nederlands.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Ria13-01-2017

Kleine gezellige camping schoon mooi uitzicht

Schitterende omgeving heel aardige camping beheerders spreek Nederlands heel mooi wandelgebied

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Hans Bechtum23-08-2016

Het was geweldig

We hebben drie geweldige weken vakantie gehad op camping Grosswalsertal. Vriendelijke eigenaren, schitterend uitzicht , goed sanitair , zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ferry en Corry27-07-2016

Een echte aanrader

We kunnen niets bedenken dat niet goed was. De rust, het uitzicht, de omgeving en vooral de beleving die de eigenaren ons gegeven hebben was overweldigend. Enorm bedankt voor een fantastische vakantie. We hopen dat we volgend jaar weer kunnen komen kamperen.

Gereisd met partner in juni 2016

3 tips over Camping Grosswalsertal

• Fam. Bosman, 23-08-2013

Sommer-Aktiv-card, waarmee je gratis liften kan gebruiken en naar zwembaden kan gaan.

• Ezranoor, 19-07-2015

Met de bus van Marul naar Alpe Laguz en dan de Rote Wand op (1e graads klimmen!). Van Fontanella over de Glatthorn naar Faschina en met de bus terug. Prachtige bloemenwandeling op de graat boven Faschina (makkelijk)

• smit_monique_1, 16-04-2015

Bloemenroute wandelen bij Faschina

4 vragen over Camping Grosswalsertal

• Joys, 24-06-2017

leeftijd oudere kinderen

Wij hebben 2 kinderen 12 en 14 jaar. Zijn er ook meerdere kinderen van die leeftijd op de camping of zijn ze daar jonger?

• van der Steen, 03-06-2017

fietsen

Mijn vraag is ;

kunnen we in deze omgeving fietsen ;

• Leo, 25-01-2017

wifi

Is er op de camping ook wifi aanwezig?

Ingrid bannink , 13-06-2017

Ja, is aanwezig. Wel extra voor betalen.

Camping Grosswalsertal info

• SchaduwplaatsenAanwezig