Reviews over Raggal

Geweldig !

Familie Veldhuizen
    14-9-2018

De kleine camping ligt op een plateau met rondom zicht op de bergen. Het uitzicht is echt prachtig. We werden heel vriendelijk ontvangen en meteen werden we geholpen bij het op de plaats zetten van de caravan. Sanitair wordt goed schoon gehouden en ondanks dat er 2 douches zijn, hebben we niet hoeven wachten. Vanaf de camping kun je meteen wandelroutes volgen. Gratis openbaar vervoer en kabelbanen zijn inbegrepen. Boodschappen doen in Thüringen of Bludenz ( Bürs). Zwembad voldoet prima, ook al is het niet groot. Camping is vooral geschikt voor wandelaars en rustzoekers.

Mooi gelegen camping. Voor onze tieners te rustig.

Robben
    31-7-2018

Prachtig gelegen en goed onderhouden camping. Erg mooi uitzicht. (Vraag wel om een campingplek ad rand, wij zaten in het midden en dan had je minder mooi uitzicht). Wij hebben hier 4 nachten gestaan. Dit was voor ons voldoende mede doordat dit wel echt een camping is voor wandelliefhebbers. Het zwembad mag je eigenlijk geen zwembad noemen. Het is een bak water om wel even heerlijk in af te koelen. Echter onze tienerkinderen vonden dit matig. Tevens ook weinig afwasplekken (3 of 4). Echter hebben we ons niet aan gestoord. Geen restaurant op de camping maar in raggal een goede pizzeria. Broodjes bestellen, ook prima. Ben je hier voor rust en wandelen, dan zit je er goed. Voor levendigheid zit je hier niet goed.

Fantastisch mooi kleine camping heel mooie wandel

Ria klok
    20-1-2018

Licht mooi hoog gelegen aardige camping eigenaren spreken ook Nederlands de zoon en de man ze staan altijd voor je klaar als je een vraag heb .

Hartstikke leuk maar kort

Super camping
    12-8-2017

Helaas helaas maar 2 dagen gestaan op deze superleuke camping. Vriendelijke mensen, spreken zelfs Nederlands en willen je graag helpen. Hadden super plek bij het zwembad maar zagen ons genoodzaakt door het weer eerder te vertrekken. Komen hier zeker een keer terug!

Dit is hoe vakantie moet zijn! Rust en reinheid

Ferry en Corry
    30-7-2017

Een mooie kleine camping met zeer schoon sanitair. Altijd warm water voor douche en afwas.

Gezellige ontvangst.

Eigenlijk is er geen negatief punt te benoemen. Op de site van de camping staat alles wat je moet weten. Je staat niet voor verrassingen.

Raggal scoort een 8,5 uit 10, op basis van 21 reviews