Reviews over Raggal

Top dorpje, echt Oostenrijk

Peter radio
    18-11-2017

Heerlijk dorp, rustig, aardige mensen. Niet veel ski liften, prijs is daar ook naar. Helaas niet sneeuwzeker.

Een klein plaatsje op een prachtige locatie!

M. Dijkstra
    21-2-2017

Het dorp ligt prachtig gelegen in de bergen. Een kleine supermarkt is op 5 km afstand, maar wil je een grote supermarkt, dan vind je die op ongeveer 10 km afstand. In de omgeving starten prachtige wandelingen en heb je mooie uitzichten. Vanuit Raggal ben je ook zo weer op de snelweg om uitstapjes te maken naar elders.

Mooi wandelgebied

Willem Dijkstra
    20-7-2016

In Raggal valt weinig te beleven. Het is hier sterk op de wintersport gericht. Winkels zijn er nauwelijks, alleen een bakker die tot 11.00 uur open is.

Super vakantie gehad.

Loes Lievers
    22-12-2015

Wij komen er al jaren, voornamelijk om te wandelen. En na al die jaren ontdekken we nog nieuwe wandelingen. Er wordt in de omgeving veel georganiseerd op dat gebied, ook onder begeleiding van een gids. Dit jaar waren we in het voorseizoen. Heerlijk rustig en veel leeftijdsgenoten. Er is geen uitgaansleven in Raggal zelf, maar dat missen wij niet. Als je overdag een flinke wandeling hebt gemaakt, ontspan je graag op de camping.

Heerlijk rustig

Ezranoor