Camping Panorama Camping Sonnenberg

9Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

In de bergachtige omgeving van Nüziders ligt Panorama Camping Sonnenberg. Deze camping in Oostenrijk beschikt over een blok(chill)hut voor pubers, schoon sanitair, mooie kampeerplekken en verschillende buitenzwembaden. De supermarkt en restaurants zijn op loopafstand. Een aanrader is het bezoeken van het historische stadje Feldkirch.

132 reviews over Camping Panorama Camping Sonnenberg

• 9Familie Haegeman-Vanpoucke17-08-2019

Prachtig ...

Alleen maar heel fijne herinneringen en spijt dat het zo vlug voorbij was. Wij waren hier gedurende 14 dagen. Heel vriendelijke ontvangst, mooi en net sanitair, fantastische omgeving ! Bij een volgende keer (die komt er zeker !) kiezen wij voor een autovrije panoramaplaats ....wat een uitzicht !!

• 7Van der Linde12-08-2019

Mooi gelegen, erg veel caravans

Mooi gelegen camping, vriendelijke eigenaren en schoon comfortabel sanitair. We hebben hier tien dagen gestaan. Maar wat ons betreft, als tent kampeerders, niet voor herhaling vatbaar. Er staan voornamelijk caravans op de camping, die door de eigenaar allemaal in dezelfde richting gedirigeerd worden, waardoor er lange rijen keurig opgestelde caravans ontstaan. Daar met je tent tussen staan is niet erg gezellig. Verder misten wij echte sfeer op de camping en de aanwezigheid van een terrasje met mogelijkheid om een drankje of ijsje te kopen (was natuurlijk wel vantevoren bekend dat dit er niet was).

• 9Staat v/h sanitair

Familie Dünser, directeur, 14-08-2019

Vielen Dank für Ihre Beurteilung. Die Caravans stehen deshalb in einer Richtung, da durch die Hanglage wir ein Terrassenplatz angelegt haben (gerade Stellplätze) und die Hauptwindrichtung aus dem Westen kommt. Somit werden die Caravans/Wohnmobile und Zelte nach Richtung Süden zur Sonne ausgerichtet. Manchmal gibt es mehr Caravans, oder Zelte, oder Wohnmobile - dies können wir jedoch nicht wirklich beeinflussen. Wenn möglich versuchen wir die Zelte zusammen zu stellen. Mit freundlichen Grüßen

Met jonge kinderen

• 7Burgers11-08-2019

Een schitterende camping.

Een schitterende camping met heel schoon sanitair. Wij hadden een panorama plaats met een schitterend uitzicht. Alleen één min punt:als je eerder weg gaat, in ons geval 2 dagen eerder (ipv 15 nachten werden het er 13 nachten) wordt er extra € 75,— in rekening gebracht, en je plaats wordt gewoon verhuurt. Niet echt vriendelijk naar je gasten.

• 8Staat v/h sanitair

Familie Dünser, directeur, 14-08-2019

Thank you for your message. These are our reservation conditions and are known from the beginning. We guarantee you the place for your reserved date. If you leave earlier due to weather forecasts or other reasons, this is our time to find another camper. In our view, this is only fair. Sometimes we find a guest, sometimes not, sometimes the following guests wanted to come earlier, but the place is reserved until the end date of your reservation. If you do not agree with this, then you should refrain from booking and not get upset about it later (child-friendliness 1 - fair?). Yours sincerely

Met oudere kinderen

• 9Ellen de Ruiter11-08-2019

Aanrader

Heerlijke, rustige camping. Panoramaview was prachtig, schoon sanitair en buitengewoon vriendelijke staff. Een aanrader!

• 9Leliveld10-08-2019

Super camping

Super camping! Zeer ruime plek met water en stroom dichtbij. Goede afwatering, dus bij een regenbui blijft alles lekker droog. Zeer schoon sanitair. Gastvrije eigenaren die er alles voor doen om het de gasten naar hun zin te maken. Leuke activiteiten zoals muziekavonden en wandeltochten. De camping is ook nog eens prima gelegen voor prachtige wandelingen en fietstochten. 's Ochtends kan er brood gehaald worden op de camping. Voor de overige boodschappen zijn er 2 Sparren dichtbij de camping. In Bludenz (3 km) zijn ook nog andere supermarkten (O.a. Lidl, InterSpar)

• 10Dhr Verhaegh30-07-2019

Prachtige, rustige camping

In de periode voor de schoolvakanties een mooie, rustige camping waar wel veel Nederlanders komen. Gelukkig bijna geen vaste standplaatsen.

• 10S wierenga15-07-2019

Aanrader

Zeer vriendelijk personeel. Verstaan Nederlands maar praten Duits terug. Camping is ontzettend schoon en zeer leuke wandel routes vanaf de camping. Vlak bij is er een skilift waar je voor een paar euro zo naar boven kan. Dit is echt een aanrader voor de wandelaars of families die een rustige camping zoeken. Er is genoeg jeugd op de camping die zich zelf goed kunnen vermaken. De wifi is nu gratis en voor iedereen vrij te gebruiken.

• 9Michiel22-06-2019

Supersanitair in prachtige omgeving

Érg prettige ontvangst door Beate (verstaat Nederlands) en Matthias. Redelijk grote plekken, XL-plekken met ruimte voor auto. Prima wifi. Top sanitair, altijd heel goed schoon. Er wordt van alles aangeboden, van alpenhoornblazen tot optreden volksdansgroep, en ook begeleid wandelen in de omgeving. Vijf dalen vlak in de buurt die elk zeer fraai zijn. Geen winkel, al is er wel brood en bv eieren, maar 2 Spars in de buurt en op een paar kilometer in Bludenz grote supers en meer winkels. Geen zwembad maar wel gratis toegang bij zwembaden in de buurt. Gratis openbaar vervoer (kaartje bewaren, betaalt de camping terug). Behoorlijk uitzicht op bergen. Een prima Italiaans restaurant op 5 minuten rijden, vlakbij kabelbaan. Aanrader is een Vorarlbergkaart, veel kabelbanen dan 1 x gratis, veel mooie musea gratis, de V-kaart geldt heel je vakantie (€65 op, volw). Liechtenstein in de buurt. Let op autosnelweg-vignet Zwitserland (vermijden kan wel)

• 10Fam Lotz30-05-2019

Zeer goed verzorgde camping sanitair uitzonderlijk netjes ,centrale ligging voor diverse activiteiten ,veel extra's zoals gratis met bus en trein 50% korting op sauna gratis naar diverse zwembaden teveel om op te noemen . En hele aardige en behulpzame lieve beheerders van de camping .

• 2018
    9Margreet25-08-2018

Heerlijk rustige camping in prachtige omgeving

We kwamen hier voor de 2e keer in 5 jaar en het was weer heerlijk. Na ruim 2 weken op Italiaanse campings te hebben gestaan was dit toch wel een ander uiterste. Om 22:00 moet het stil zijn en dan is het ook uitgestorven, dat hadden we in Italie echt niet meegemaakt. Voor onze pubers was het wel schrikken, maar gelukkig is er een blokhut waar ze in kunnen chillen... Een goede lamp bij de tafeltennis zou een goede aanvulling zijn zodat er ook na 21 uur (dan is het al best donker in augustus) nog getennist kan worden. Sanitair is perfect, zo mooi maak jet het zelden mee. Opvallend is wel dat de douchekoppen in het verleden veel meer water gaven, wel begrijpelijk maar toch jammer dat er gekozen voor waterbesparende douchekoppen. Beate en Matthias zijn vriendelijk en we komen graag weer eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

13 tips over Camping Panorama Camping Sonnenberg

• Jan, 16-07-2012

Tip: 2 maal per week, zijn er begeleide berg wandeling in de nabije omgeving. De wandeling worden goed omschreven wat zwaarte aangaat.

• M. Bolhaar, 25-10-2013

Er is (helaas) geen restaurantje op de camping. Maar.. in de buurt zijn vele eetgelegenheden.

• van Kasteren, 30-09-2013

De Silvrettastrasse (weg nr. 188) is heel mooi om te rijden als je van bergpassen houdt, en dan via de Arlbergpass terugrijden naar Bludenz. Een hele mooie rit waar wij alpenmarmotten over de weg hebben zien rennen. En niet te vergeten de koeien die opeens met bel op de weg staan.

10 vragen over Camping Panorama Camping Sonnenberg

• Monique de Lange, 28-07-2019

Reserveren

Is het nodig om te reserveren half juni-eind juni?

• peter mantel, 03-10-2016

houten huisjes,

De camping is auto vrij,maar wij komen met de motors . weten jullie of die wel bij het hisje mogen staan?

• aniane, 21-07-2016

Fietsen met kinderen

Ik twijfel of ik de fietsen voor mij en de kinderen meeneem (7 en 9 jaar). Het gaat me erom om even het dorp in te fietsen naar een winkel, zwembad of bus/trein. Is dat te doen?

jane, 27-04-2018

Ik zou het niet doen, vanaf het dorp naar de camping is het een steile weg omhoog. Ook van de camping de berg op is best pittig.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig