Reviews over Nüziders

Heerlijk rustige camping in prachtige omgeving

Margreet
    25-8-2018

We kwamen hier voor de 2e keer in 5 jaar en het was weer heerlijk. Na ruim 2 weken op Italiaanse campings te hebben gestaan was dit toch wel een ander uiterste. Om 22:00 moet het stil zijn en dan is het ook uitgestorven, dat hadden we in Italie echt niet meegemaakt. Voor onze pubers was het wel schrikken, maar gelukkig is er een blokhut waar ze in kunnen chillen... Een goede lamp bij de tafeltennis zou een goede aanvulling zijn zodat er ook na 21 uur (dan is het al best donker in augustus) nog getennist kan worden. Sanitair is perfect, zo mooi maak jet het zelden mee. Opvallend is wel dat de douchekoppen in het verleden veel meer water gaven, wel begrijpelijk maar toch jammer dat er gekozen voor waterbesparende douchekoppen. Beate en Matthias zijn vriendelijk en we komen graag weer eens terug.

Super

Fam. Blauw
    24-8-2018

Zeer gemoedelijke, zeer nette camping met aardige en behulpzame eigenaren. Zijn hier nu voor de derde keer geweest en elk jaar weer een super ervaring.

Top! Zeer gastvrij & ideaal voor fietsen/wandelen

Maeike
    21-8-2018

Eigenlijk alleen maar positieve punten over de camping: ontzettend vriendelijke eigenaren, heel schoon en prima sanitair, mooie plekken (wij stonden met trekkerstentje in de tuin :) ), elke ochtend komt de bakker met verse broodjes en 2x per week komt de groenteboer, activiteiten voor kinderen en natuurlijk het wekelijkse alpenhoornblazen.

Wij hebben op de racefiets de bergpassen verkend (mtb is hier ook handig!) en gewandeld - voor beide activiteiten ligt de camping ideaal. Supermarkt en restaurants op loopafstand, gratis groot zwembad op 3 km. Leuk historisch stadje dichtbij: Feldkirch.

Sonnenberg - Nüziders , here we come again

Dick van der Vlist
    6-8-2018

Als fervente Zwitserland-wandelaars vonden we nog meer dan wat we durfden hopen.

Een brandschone, gastvrije, ruime terrascamping met meer dan luxe sanitaire voorzieningen die ruim voldoende bleken, zelfs bij volledige bezetting, ook de hygiëne bleef toen ruim boven de gemiddelde norm.

De ontvangst was uiterst vriendelijk en warm en bovenal gemeend.

Vragen werden uitgebreid beantwoord, er werd ingeschaald op het toch wel warme weer toen wij er kampeerden, dit voor wat betreft adviezen van dagtripjes en bestedingen en ook het afscheid bleek een verrassing in petto te hebben, maar om te weten wat dat was, moet je zelf maar eens boeken!

Tja en wat niet goed was.............

Super

Maria
    5-10-2017

In een woord Super!

Nog nooit zo'n mooi en proper sanitair op een cmp. Gezien.

Cmp ligt best hoog, daarom niet echt geschikt om te fietsen vanaf de cmp.

Wandelingen op de Muttersberg meteen vanaf cmp. Mogelijk.

Cmp. Ligt op loopafstand van Bludenz.

Nüziders scoort een 8,3 uit 10, op basis van 18 reviews