Camping Alpencamping Nenzing

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

Kijk uit op het dal op Alpencamping Nenzing in het plaatsje Vorarlberg. Met het nette zwembad, restaurant, de wellness en vele activiteiten is het hier goed te doen. De ligging is centraal dus er is veel te doen in de omgeving zoals een fietstocht naar Bodensee, wandelen op de Nenzinger Himmel, met de auto naar Appenzell of naar Bürs (10 km).

416 reviews over Camping Alpencamping Nenzing

• 7Lon21-08-2020

Camping voor een paar dagen

Mooie camping, plaatsen zijn wel krap voor grotere caravans. Restaurant geen aanrader super mooie omgeving, toegangsweg naar de camping wel smal. Mooi zwembad maar niet berekend op veel mensen, erg druk. Personeel niet allemaal vriendelijk beetje stug en niet flexibel. Omgeving is prachtig.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Pennings09-08-2020

Heerlijke camping

De camping is echt prima. Goede relaxte sfeer, mooi sanitair, prima zwembad. Zwembad is wel wat klein met de hitte die wij hadden. Winkel is prima voor broodjes, maar verder is er weinig. Speeltuin verouderd.

Camping ligt prachtig, maar niet heel veel te doen in de omgeving. Aanrader: Golm-berg/lift. Wij zijn met onze kinderen: 15, 13, 5 geweest. Erg leuk! Leuke coaster!! Route naar beneden met glijbanen. Ook nog klimpark. Hebben wij niet gedaan, maar was ook leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10van Delft13-07-2020

Geweldig

Wij hebben de afgelopen weken mogen Genieten van een luxe Himmelchalet op de Alpencamping van Nenzing en dat genieten kan gerust met een grote G geschreven worden. Hier is echt iets heel bijzonders gecreëerd. De ligging en de architectuur van deze vakantieverblijven is uniek en het interieur modern, warm en zeer stijlvol. Hier zijn mensen bezig geweest met heel veel liefde en oog voor het detail. Complimenten! Bedankt voor een warm welkom en een geweldige vakantie, familie Morik en team. Wir kommen wieder!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Jacques Beelen26-06-2020

Super de luxe en geweldig

Alles super en erg gastvrij super mooie camping voor 50+

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    7Hanna29-09-2019

Dure maar mooie camping

Hier zonder te boeken heen gegaan,bij aankomst was de camping volgeboekt Toen we weer weg zouden gaan was er opeens nog plekje vrij gelukkig,maar dit was wel een plek van ruim 50 euro pn. Grote plek ,mooi uitzicht maar ver van toiletgebouw. Volgende dag goedkopere plek gekregen ,met uitzicht op de sauna waar gasten naakt te zien zijn( hoop dat de sauna gasten dit weten) Voor dat we zo laat in seizoen waren is deze camping nog ontzettend duur. En waarom is een hond in winterseizoen goedkoper? Maar camping is mooi met prachtig sanitairgebouw. Je kan er prachtig wandelen. Je moet wel alles zelf ontdekken wat uitstapjes betreft Heerlijk gegeten in restaurant ,wel reserveren Omdat dit een dure camping is ,denk ik niet dat we er weer komen Zou hier zelf ook niet met kinderen heen gaan

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Jeanet19-08-2019

matig

De camping is te bereiken via een pittige klim, uitzicht is prachtig maar dusdanig afgelegen dat je altijd de auto nodig bent om iets te ondernemen. Receptie is niet vriendelijk, uiterst sumier met informatie verstrekking en de eigenaar is een apart mannetje. Plekken zijn prima. Broodjes in het winkeltje, wat je beter een woonwinkel kunt noemen, zijn veel te duur. Zwembad en natuurbad zijn prachtig maar veel te klein bij warm weer en wanneer de camping vol is. Sanitair heeft prive badkamers, maar zodra iemand gedoucht heeft, is alles zeiknat en kan ook niet droog getrokken worden door het ontbreken van een putje. Ik raad deze camping niet aan voor gezinnen, er zijn veel mooiere campings in Oostenrijk te vinden waar kinderen zich heel goed kunnen vermaken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Gardagoofy19-08-2019

Overpriced

Via de beoordelingen en het ANWB Campingboek de keuze laten vallen op deze Camping op doorreis naar huis.Wij vonden het een Prachtige Camping/omgeving maar niet in verhouding met de prijs.Het is behoorlijk pittig te bereiken via een flinke klim en ligt toch wel wat afgelegen zodat je altijd de Auto nodig hebt om bv. het Dorp in te gaan.De plaatsen zijn prima en ons uitzicht prachtig.De Receptie gaf maar hele beknopte informatie.De prijs voor de broodjes en brood zijn overdreven duur ( gewoon het dubbele als in het dorp bij de bakker) maarja, je gaat natuurlijk niet daarvoor de auto starten.Het Restaurant is gewoonweg Top, net als de bediening hier, dat mag gezegd worden maar aardig aan de prijs.Het zwembad en het natuurbad zijn prachtig en goed onderhouden ( is nog allemaal nieuw) Het scheiden van afval is netjes aan het begin van de Camping en het reinigen van het chemisch toilet gaat via een Automaat (2 euro) of via de Campersluis.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Rudolf Schreuder17-08-2019

Rustige, nette camping, prachtig gelegen

Wij hadden een hooggelegen plek met prachtig uitzicht, dit was de goedkoopste plek overigens. Groot genoeg voor caravan, voortent en auto (had ook nog een tentje bij gekunt). Goed sanitair, vooral het nieuwe deel. Geen wachttijden gehad bij douches of toilet. Restaurant is geweldig, hier komen ook gasten van buitenaf. Zwembad is heerlijk met daarbij een natuur zwembad voor alleen volwassenen. Broodjes kan je de dag van te voren bestellen. Winkeltje heeft vooral souvenirs en alleen basis producten. Receptie is gastvriendelijk. Vanaf 21.00 uur wordt het rustig op de camping. Campingpoort is dicht tussen 12.00 - 13.30, en gaat in de ochtend pas om 08.00 uur open. Dus vertrek is pas na 08.00 uur mogelijk. Omgeving is prachtig, direct wandelen en fietsen vanaf de camping. Er is genoeg te doen in de omgeving voor 2 weken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Fam. Schweers14-08-2019

Luxe camping die kwantiteit boven kwaliteit stelt

Camping die zich neerzet als luxe en exclusief maar waar je over de witte daken van de caravans en campers kunt lopen

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Samantha09-08-2019

Ik denk de laatste keer dat we hier zijn geweest.

Pluspunten: mooi, schoon en voldoende sanitair. Restaurant waar je heerlijk kunt eten. Zwembad en een heerlijk koel nieuw natuurbad voor 16+, dus geen kleine kindertjes erin. Plaats was ruim zat voor caravan, voortent en bijzettentje, vooral omdat we onze auto een stukje verderop mochten zetten op een parkeerplek.

Nadeel: We stonden blijkbaar iets te dicht bij de rand van de weg (campingeigenaar was erbij toen we de caravan op de plek zetten en dacht mee over de indeling en waar de kleine tent te zetten. Je zou denken dat hij er na zoveel jaar ook ervaring mee heeft hoe je het beste de boel kunt neerzetten). Op dag 1 zat al een caravan met zijn zijkant achteraan tegen onze voortent aan, omdat hij de bocht naar het tegenovergelegen terras niet gemaakt kreeg. We konden nog net voorkomen dat de tent aan gort werd gereden, de caravan had echter een kras op zijn zijkant. Toen de campingeigenaar kwam vragen of we schade hadden (kon hij natuurlijk niet omheen om dat te vragen , we hadden het namelijk gezien wat er gebeurde) zeiden wij: Wij niet, maar op de caravan van die ander zit een kras! Hij kwam toen met een gebaar van: sssttt,heeft niemand gezien.

Vervolgens kwam hij zelf een keer met een tractortje een giga caravan van de plek halen en toen reed hij zelf tegen onze voortent aan.

En vervolgens kwamen we een dag terug en had het flink gestormd en zagen we dat onze stormband kapot was. In 1e instantie dacht ik nog dat het van een windvlaag kwam, totdat van alle kanten mensen kwamen om te vragen of we geen schade hadden, want er was weer een caravan tegen onze voortent gereden (na het volgen van de aanwijzing van de campingeigenaar).Toen bleek dat ze dus over de stormharing waren gereden, die dus helemaal krom was, en dat de band daardoor gebroken was. Tuurlijk weer een gevalletje stttt, niks zeggen. Echt slecht dat ze niet even een briefje achterlaten. Dag erna hebben we ingepakt en zijn vertrokken en natuurlijk was de eigenaar in geen velden of wegen toen te zien. Dit was over een jaar of 15 heen, de 3e of 4e keer dat we er waren, maar ook de laatste keer. Dit was de duurste camping die we tot nu toe zijn tegengekomen. € 90,00 per dag met 4 personen in het hoogseizoen. en als ik dan zie hoe er met de klanten wordt omgegaan (hebben ook andere verhalen gehoord,toen ze ons kwamen vertellen over de kapotte stormband), dan gaat je de zin wel over. Omgeving is prachtig, camping op zich ook, maar voor ons geen € 90,00 per dag waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Camping Alpencamping Nenzing info