Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kijk uit op het dal op Alpencamping Nenzing in het plaatsje Vorarlberg. Met het nette zwembad, restaurant, de wellness en vele activiteiten is het hier goed te doen. De ligging is centraal dus er is veel te doen in de omgeving zoals een fietstocht naar Bodensee, wandelen op de Nenzinger Himmel, met de auto naar Appenzell of naar Bürs (10 km).

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

414 Reviews over Alpencamping Nenzing

• 5Raymond29-08-2022

nooit meer

Prijzen zijn totaal uit verhouding gerelateerd aan het gebodene: hele kleine staanplaatsen, plaatsgrens wordt altijd creatief gewijzigd door de eigenaar waardoor sommige mensen de auto naast tent/caravan kunnen plaatsen en sommigen niet om maar zoveel mogelijk kampeerders te plaatsen, de nabij gelegen dorpen zijn vergane glorie, totale sfeerloze omgeving, eerder armoedig. Geen sfeervolle huisjes zoals in het Zillertal bijvoorbeeld. De wegen van en naar de camping zijn te smal en slecht onderhouden. Het binnen- en buitenzwembad is veel te klein en overvol bij goed weer. De gerechten in het restaurant zijn beperkt en karig qua hoeveelheid. Bekende gerechten zoals zalmtartaar en steak tartaar worden met nare en zure bijsmaken vervaardigd. Er wordt een lokaal merk cola geschonken wat niet te drinken is. Het personeel is gedrild en daardoor niet spontaan en onvriendelijk. De kosten die achteraf in rekening worden gebracht zijn schrikbarend.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Jan Willem Kooi03-08-2022

Toch tegengevallen

Op het internet sprong deze camping eruit als optie voor onze 2e camping deze zomer. De website straalde een en al luxe en comfort uit. Normaal niet de ambiance waar we voor kiezen, maar wel leuk voor 1 keer. Eenmaal aangekomen bleken de Panorama plaatsen toch niet zo groot als “beloofd” ( er zou ruimte zijn voor caravan, voortent, bijzet tent en auto). Het panorama was ook iets minder mooi doordat de caravans voor ons toch prominent zichtbaar waren. Het sanitair was enerzijds oud en gedateerd, maar in een tweede gebouw mooi en netjes. Helaas was dat eigenlijk bedoeld voor de verhuur, maar toch vrij te gebruiken zolang de deur los was. Het restaurant en het zwembad zijn wel erg mooi en goed voor elkaar, net als de receptie en het winkeltje. De rit ernaartoe kan een uitdaging zijn voor de ongeoefende berg-rijder. Steil en smal! Volg daarom de route zoals door de camping gegeven!!

• 7Marike24-08-2021

Mooie camping maar veel te duur

Prima en mooie camping maar wel enorm overrated: wij betaalden voor drie personen bijna 80 euro per nacht!Oké, mooie receptie en dito zwembad, al is het zwembad niet groot. De wellness-sfeer is zichtbaar maar als je er gebruik van wilt maken, moet je bijbetalen (hoeveel??). Ik heb er tijdens mijn kampeervakantie in ieder geval geen behoefte aan. Wij hebben er twee nachten gestaan en daarom niet in het restaurant gegeten, dus daar hebben wij geen ervaring mee.Het sanitair is mooi en schoon, bij de douche kun je de temperatuur zelf regelen alsook de kracht van het water.Op onze plek was geen ruimte voor én de caravan én de voortent én de auto, al zag ik ook plekken waar dit wel kon.Bij het winkeltje is vers brood verkrijgbaar.Verder weinig te beleven.Al met al een prima camping maar waarom zo duur?!? Als de prijs halveert zouden we wel terug willen komen en langer willen blijven, want het is een goede uitvalsbasis voor wandelingen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Lon21-08-2020

Camping voor een paar dagen

Mooie camping, plaatsen zijn wel krap voor grotere caravans. Restaurant geen aanrader super mooie omgeving, toegangsweg naar de camping wel smal. Mooi zwembad maar niet berekend op veel mensen, erg druk. Personeel niet allemaal vriendelijk beetje stug en niet flexibel. Omgeving is prachtig.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Pennings09-08-2020

Heerlijke camping

De camping is echt prima. Goede relaxte sfeer, mooi sanitair, prima zwembad. Zwembad is wel wat klein met de hitte die wij hadden. Winkel is prima voor broodjes, maar verder is er weinig. Speeltuin verouderd.

Camping ligt prachtig, maar niet heel veel te doen in de omgeving. Aanrader: Golm-berg/lift. Wij zijn met onze kinderen: 15, 13, 5 geweest. Erg leuk! Leuke coaster!! Route naar beneden met glijbanen. Ook nog klimpark. Hebben wij niet gedaan, maar was ook leuk.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10van Delft13-07-2020

Geweldig

Wij hebben de afgelopen weken mogen Genieten van een luxe Himmelchalet op de Alpencamping van Nenzing en dat genieten kan gerust met een grote G geschreven worden. Hier is echt iets heel bijzonders gecreëerd. De ligging en de architectuur van deze vakantieverblijven is uniek en het interieur modern, warm en zeer stijlvol. Hier zijn mensen bezig geweest met heel veel liefde en oog voor het detail. Complimenten! Bedankt voor een warm welkom en een geweldige vakantie, familie Morik en team. Wir kommen wieder!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Jacques Beelen26-06-2020

Super de luxe en geweldig

Alles super en erg gastvrij super mooie camping voor 50+

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Hanna29-09-2019

Dure maar mooie camping

Hier zonder te boeken heen gegaan,bij aankomst was de camping volgeboekt Toen we weer weg zouden gaan was er opeens nog plekje vrij gelukkig,maar dit was wel een plek van ruim 50 euro pn. Grote plek ,mooi uitzicht maar ver van toiletgebouw. Volgende dag goedkopere plek gekregen ,met uitzicht op de sauna waar gasten naakt te zien zijn( hoop dat de sauna gasten dit weten) Voor dat we zo laat in seizoen waren is deze camping nog ontzettend duur. En waarom is een hond in winterseizoen goedkoper? Maar camping is mooi met prachtig sanitairgebouw. Je kan er prachtig wandelen. Je moet wel alles zelf ontdekken wat uitstapjes betreft Heerlijk gegeten in restaurant ,wel reserveren Omdat dit een dure camping is ,denk ik niet dat we er weer komen Zou hier zelf ook niet met kinderen heen gaan

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Jeanet19-08-2019

matig

De camping is te bereiken via een pittige klim, uitzicht is prachtig maar dusdanig afgelegen dat je altijd de auto nodig bent om iets te ondernemen. Receptie is niet vriendelijk, uiterst sumier met informatie verstrekking en de eigenaar is een apart mannetje. Plekken zijn prima. Broodjes in het winkeltje, wat je beter een woonwinkel kunt noemen, zijn veel te duur. Zwembad en natuurbad zijn prachtig maar veel te klein bij warm weer en wanneer de camping vol is. Sanitair heeft prive badkamers, maar zodra iemand gedoucht heeft, is alles zeiknat en kan ook niet droog getrokken worden door het ontbreken van een putje. Ik raad deze camping niet aan voor gezinnen, er zijn veel mooiere campings in Oostenrijk te vinden waar kinderen zich heel goed kunnen vermaken.

• 7Gardagoofy19-08-2019

Overpriced

Via de beoordelingen en het ANWB Campingboek de keuze laten vallen op deze Camping op doorreis naar huis.Wij vonden het een Prachtige Camping/omgeving maar niet in verhouding met de prijs.Het is behoorlijk pittig te bereiken via een flinke klim en ligt toch wel wat afgelegen zodat je altijd de Auto nodig hebt om bv. het Dorp in te gaan.De plaatsen zijn prima en ons uitzicht prachtig.De Receptie gaf maar hele beknopte informatie.De prijs voor de broodjes en brood zijn overdreven duur ( gewoon het dubbele als in het dorp bij de bakker) maarja, je gaat natuurlijk niet daarvoor de auto starten.Het Restaurant is gewoonweg Top, net als de bediening hier, dat mag gezegd worden maar aardig aan de prijs.Het zwembad en het natuurbad zijn prachtig en goed onderhouden ( is nog allemaal nieuw) Het scheiden van afval is netjes aan het begin van de Camping en het reinigen van het chemisch toilet gaat via een Automaat (2 euro) of via de Campersluis.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar