Camping Alpencamping Nenzing

266 reviews over Camping Alpencamping Nenzing in het Nederlands

Camping voor herhaling vatbaar

Fam. H. van Soest
19-9-2018

Deze Camping hebben wij voor eerst bezocht in 1983 en sedert die tijd zijn we verknocht aan Nenzing. Toen nog de kinderen die meegingen totdat ze 21 jaar waren en sinds die tijd wij samen. Ik heb zojuist gereserveerd voor 2019, dat wordt dan dus voor het 37e jaar op rij. Wij hebben het gevoel om daar thuis te komen en hopen nog lang gezond te blijven zodat we er nog lang vakantie kunnen vieren. Voor ons dus zeker een aanrader en een prachtig landschap en zeker de natuur. Ook de fam. Morik en hun personeel voldoen zeker aan onze verwachtingen en geven ons het thuisgevoel.

Top camping!

Suzanne
28-8-2018

Mooie locatie met uitzicht in het dal, zeer net en schoon sanitair, de “privé” badkamers zijn super! Gelukkig waren er niet veel gereserveerd, en er waren altijd veel beschikbaar.

Zwembad: netjes, niet heel groot maar het was er nooit erg druk, dus groot genoeg.

Restaurant: je kan er heerlijk eten voor een goeie prijs, en vriendelijk personeel.

Standplaats: wij hadden een XL plaats, deze was ook echt groot, maar betaal je ook meer voor, maar dat vinden we logisch, rest vond ik ook niet klein. Sommige plekken zaten wel wat dicht op elkaar, maar daar betaal je ook wel (veel) minder voor.

Voor kinderen werden er veel dingen georganiseerd o.a. Quadrijden en een groot voetbalveld verderop.

E-bike verhuur (goeie mountainbikes) en mee de bergen in, is een aanrader!

Wij als jong stel zonder kinderen hebben hier een fijne vakantie gehad!

Aanrader: Lünersee, met de panoramabaan de bergen in, E-bike huren & de berg op, wandelen.

Prachtige omgeving

Marjon
18-8-2018

Wij hadden een XL comfort plek gereserveerd. Het was geen grote plek & de ligging ook niet mooi. Alles staat heel dicht op elkaar & volgebouwd... We hadden echt een mooiere plek verwacht. Het sanitair is fantastisch, zeer schoon & mooi. In restaurant kun je echt goed eten. .. Zwembad is mooi & goed om even af te koelen. Personeel is wisselend... van aardig tot ietwat chacherijnig & duidelijk zakelijk.

Wat we het meeste misten was een plek voor kinderen waar ze samen konden komen.. daar is gewoon niets voor. Het speel- & voetbalveld ligt te ver om er iets gezelligs van te maken & indianenbos leent zich er niet voor. Kinderen kunnen elkaar moeilijk vinden om samen te spelen & voor pubers is er al helemaal niets te doen. Laat duidelijk zijn, we hebben een fantastische vakantie gehad omdat we er iedere dag op uit trokken naar de bergen & Walgaubad is ook een aanrader (met auto te bereiken) je krijgt 1 vrijkaart per week dat je er staat.

Zeer teleurstellend! (+Rectificatie)

Fam. Peerbooms
9-8-2018

Aanvankelijk wilden we op de terugreis vanuit Italië nog een paar dagen in Oostenrijk doorbrengen. Gemaild met de camping en een aanbod voor 3 dagen gekregen. Bij aankomst gekozen voor 2 dagen, echter niet wetende dat we een geïmproviseerde plek kregen toegewezen. Dit waren nl. op de campingplattegrond parkeerplaatsen. Over onze “ plek” liep ook de toegang naar het zwembad, dus de hele dag liepen er mensen dwars over onze plek! We besloten het dan ook bij 1 nacht te laten. Echter bij het afrekenen wachtte ons een nieuwe verrassing; we moesten gewoon 2 nachten de plek betalen, want dat hadden we aangegeven bij aankomst! Onze bezwaren dat we op een parkeerplek zijn gezet en dat we hier ook niet vooraf over zijn geïnformeerd werden niet serieus genomen. De mevrouw bleef keurig herhalen dat het nou eenmaal de regels waren en dat ze hier niet van af konden wijken.

Voor ons dus eens maar nooit weer naar Alpencamping Nenzing!

Rectificatie:

Echter hebben we na onze klacht in review onmiddellijk excuses aangeboden gekregen van de eigenaren en is alles naar tevredenheid opgelost.

S. Glas
1-8-2018

Geweldige camping met hele mooie plaatsen, goed restaurant, schoon sanitair, vriendelijk personeel. Vanuit de camping kan je mooie wandelingen maken. Neem wel broodjes mee voor onderweg want er zijn weinig lunchmogelijkheden die je onderweg tegenkomt.

TOP camping!

Wim en Anita Rijnders
20-7-2018

In juni drie weken op deze uitstekend verzorgde camping gestaan. Zo fijn dat je hier zo lekker kan genieten. Hartelijk ontvangst door Josef met een kopje koffie. Een perfecte staanplaats met mooi uitzicht. Heerlijk zwembad om in de vroege ochtend baantjes te zwemmen, als het erg warm is om lekker af te kunnen koelen en als het wat minder weer is, is het water nog heerlijk van temperatuur. Je kunt ook bij slecht weer binnen relaxen op de ligstoelen. Op het terras een drankje pakken en geholpen worden door uiterst vriendelijk personeel. Het eten in het restaurant is van zeer goede kwaliteit. Het sanitair is van super klasse en wordt goed schoon gehouden. De nieuwe afwasgelegenheid, maakt het afwassen weer leuk! De omgeving is TOP, voor de negende keer op deze camping, maar we zijn nog lang niet uitgewandeld. Voor ons de ideale camping! Josef en Gerti Morik.....en team, jullie zijn toppers!

Ieder jaar weer........altijd goed .....

Fam Blokhuis
17-7-2018

Een prachtige en keurig onderhouden alpencamping midden in de bergen. Op een hooggelegen plek is er een schitterend uitzicht over het dal . De camping is van alle gemakken voorzien en het sanitair is schitterend schoon. Een toprestaurant met heerlijke en zeer smaakvolle streek gerechten gelegen aan een prachtig zwembad waar je tot zonsondergang heerlijk kunt vertoeven. De camping is in terraslagen opgebouwd dus altijd ruime en overzichtelijke plekken. De plekken zijn voorzien van gras en kiezelsteen dus nooit een vastloper als het een paar dagen regent. Dagelijks wandeltochten voor ieder niveau onder begeleiding. Een kleine maar mooie campingwinkel met dagelijks vers gebakken brood en steeekspecialiteiten. Mogelijkheid tot het huren van (elektrische ) mountainbikes. De camping word gerund door 2 positieviteits goeroe's Jozef en Gertie Morik...en hun team. Engels, duits en nederlands gesproken. Prachtige appartementen huren kan ook!

fantastisch

Pauline Beelen
14-7-2018

De ligging van de camping is heel mooi, terrassencamping met uitzicht over het dal en de bergen . Goede plaatsen voor caravan en tenten, een geweldig sanitair, ruime douche ruimtes . een mooi zwembad, binnen en buiten. De eigenaar Joseph is altijd bezig om dingen mooier te maken, nu komen er volgend jaar "lodges" appartementen op een "bergje" op de camping. er worden wandelingen georganiseerd voor iedereen .het is een schitterende omgeving waar een ieder zijn hart kan ophalen met bergwandelingen , makkelijke en moeilijke tot in de sneeuw, met of zonder kabelbaan. ieder jaar ontdekken we nieuwe routes, dalen en bergen.

Prachtige camping. Maar de tarieven worden met een vork geschreven. Voor 1 nacht 43 euro betalen in laagseizoen op simpel plekje. Tarief boekje camping key 27 euro Kortingen worden niet gegeven maar wel toeslag hond 2 maal ipv 1, toeslag kortverblijf??? 2 euro Stroom berekend die in all in tarief zat Umweltbeitrag 2 euro. 3,90 gaste tax Zo komen we er wel

En ik was niet de enige die klaagde over het "missen" van de kortingskaarttarieven.

Top camping!

Esther
18-6-2018

We komen inmiddels al 5 jaar op deze super mooie camping.2 á 3 keer per jaar.

Samen met onze hond genieten we er iedere keer enorm.echt een top camping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpencamping Nenzing in Nenzing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpencamping Nenzing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.