Sorteren

Reviews over Nenzing

Fantastisch mooi

May en Henk
    19-2-2017

Als het op de camping aankomt voelt het alsof je thuiskomt. Je wordt ontvangen met een kop koffie of snaps. Er zijn plaatsen voor grote en wat kleinere caravans. De toiletten en douches zijn prachtig ingericht en worden goed schoongemaakt.In het restaurant kun je goed eten. Het personeel is vriendelijke en je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Beide is mogelijk onder begeleiding van een gids. Het uitzicht op de camping is fantastisch.

Fantastisch zwembad, schittende natuur

Defferdandef
    7-9-2016

Om in de zomer af te koelen zeker naar het Waldgau Bad in Nenzing gaan. Dit zwembad is in 2015 volledig vernieuwd, het ziet er fantastisch mooi en netjes uit. Ong. verschillende roestvrij stalen zwembaden en een paar glijbanen. Ideaal voor de kids.

In de omgeving van Nenzing is het ook mooi wandelen. Laat je met een busje afzetten in de Nenzinger Himmel en maak daar een mooie tocht.

Om telkens terug te komen, verveelt nooit

Jeannette
    30-5-2016

Nenzing ligt temidden van schitterende bergen, waar het goed wandelen en fietsen is en veel bergliften 's zomers in werking zijn. De stadjes Feldkirch en Bludenz zijn mooi en hebben leuke winkels

Mooie plaats

Erik Bouvrie
    4-7-2015

Kleine rustige gemeente en voor ons was het een perfecte uitvals basis .

Relaxt

Mirjam