We hebben een aantal aanbieders voor Nenzing voor je op een rij gezet:

Reviews over Nenzing

Fantastisch mooi

May en Henk,
    19-2-2017

Als het op de camping aankomt voelt het alsof je thuiskomt. Je wordt ontvangen met een kop koffie of snaps. Er zijn plaatsen voor grote en wat kleinere caravans. De toiletten en douches zijn prachtig ingericht en worden goed schoongemaakt.In het restaurant kun je goed eten. Het personeel is vriendelijke en je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Beide is mogelijk onder begeleiding van een gids. Het uitzicht op de camping is fantastisch.

Gereisd met partner in juni 2016

Nenzing zelf is weinig te beleven

Kerstin,
    15-9-2016

Er zijn grote 2 supermarkten in het dorp.

Verder is er weinig of geen vermaak.

Touristenbureau is een gedeelte van de dag geopend. Wel kun je er veel folders vinden buiten de openingstijden omdat het gevestigd is in een openbaar gebouw.

Vanuit Nenzing kun je wel mooie wandelingen maken.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch zwembad, schittende natuur

Defferdandef,
    7-9-2016

Om in de zomer af te koelen zeker naar het Waldgau Bad in Nenzing gaan. Dit zwembad is in 2015 volledig vernieuwd, het ziet er fantastisch mooi en netjes uit. Ong. verschillende roestvrij stalen zwembaden en een paar glijbanen. Ideaal voor de kids.

In de omgeving van Nenzing is het ook mooi wandelen. Laat je met een busje afzetten in de Nenzinger Himmel en maak daar een mooie tocht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

dorp heeft vooral prachtige omgeving

René Dekkers,
    29-1-2015

Nenzing is geen bruisende stad maar in de omgeving is genoeg te doen. wel organiseren ze markten en natuurlijk de almabtrieb.

Het fraaist is natuurlijk de Nenzinger Himmel je kunt er met een taxibusje naar toe en daar zie je veel herten marmotten en een overweldigende uitzichten.

Gereisd met partner in juni 2014

Rust in de alpen

Marco,
    22-9-2014

Het gebied rondom Nenzing is wat een sportieve bergsporter zoekt. Mooie wandelingen, fietstochten en geen massatoerisme.

Misschien minder spectaculair dan de Dolomieten of Zwitserse/Franse alpen, maar daarom niet minder mooi.

Aanrader schijnt de Nenzinger Himmel te zijn. Zelf nog niet in de gelegenheid geweest, volgende keer dan maar.

Gereisd met partner in juni 2014
Nenzing scoort een 6,4 uit 10, op basis van 45 reviews