Reviews over Nenzing

De hemel op aarde!

Wim en Annet Arendsen,
    7-12-2018

Een prachtig gelegen camping met volop gelegenheid om mooie wandelingen te maken. Ook hebben we de laatste jaren onze fietsen mee genomen. Je kunt in de omgeving heerlijk fietsen. We verheugen ons nu al weer om in 2019 naar deze camping gegaan. Een echte aanrader is ook om lekker te gaan eten in het restaurant. Het voelt als thuiskomen, mede door de hartelijk ontvangst van de fam. Morik en team.

heerlijke camping

Marien,
    1-12-2018

Hele mooie camping met super mooi sanitair, wij hadden een privé badkamer gehuurd maar dat is weggegooid geld, je kan er ook gebruik van maken als ze vrij zijn.

Camping voor herhaling vatbaar

Fam. H. van Soest,
    19-9-2018

Deze Camping hebben wij voor eerst bezocht in 1983 en sedert die tijd zijn we verknocht aan Nenzing. Toen nog de kinderen die meegingen totdat ze 21 jaar waren en sinds die tijd wij samen. Ik heb zojuist gereserveerd voor 2019, dat wordt dan dus voor het 37e jaar op rij. Wij hebben het gevoel om daar thuis te komen en hopen nog lang gezond te blijven zodat we er nog lang vakantie kunnen vieren. Voor ons dus zeker een aanrader en een prachtig landschap en zeker de natuur. Ook de fam. Morik en hun personeel voldoen zeker aan onze verwachtingen en geven ons het thuisgevoel.

Top camping!

Suzanne,
    28-8-2018

Mooie locatie met uitzicht in het dal, zeer net en schoon sanitair, de “privé” badkamers zijn super! Gelukkig waren er niet veel gereserveerd, en er waren altijd veel beschikbaar.

Zwembad: netjes, niet heel groot maar het was er nooit erg druk, dus groot genoeg.

Restaurant: je kan er heerlijk eten voor een goeie prijs, en vriendelijk personeel.

Standplaats: wij hadden een XL plaats, deze was ook echt groot, maar betaal je ook meer voor, maar dat vinden we logisch, rest vond ik ook niet klein. Sommige plekken zaten wel wat dicht op elkaar, maar daar betaal je ook wel (veel) minder voor.

Voor kinderen werden er veel dingen georganiseerd o.a. Quadrijden en een groot voetbalveld verderop.

E-bike verhuur (goeie mountainbikes) en mee de bergen in, is een aanrader!

Wij als jong stel zonder kinderen hebben hier een fijne vakantie gehad!

Aanrader: Lünersee, met de panoramabaan de bergen in, E-bike huren & de berg op, wandelen.

Prachtige omgeving

Marjon,
    18-8-2018

Wij hadden een XL comfort plek gereserveerd. Het was geen grote plek & de ligging ook niet mooi. Alles staat heel dicht op elkaar & volgebouwd... We hadden echt een mooiere plek verwacht. Het sanitair is fantastisch, zeer schoon & mooi. In restaurant kun je echt goed eten. .. Zwembad is mooi & goed om even af te koelen. Personeel is wisselend... van aardig tot ietwat chacherijnig & duidelijk zakelijk.

Wat we het meeste misten was een plek voor kinderen waar ze samen konden komen.. daar is gewoon niets voor. Het speel- & voetbalveld ligt te ver om er iets gezelligs van te maken & indianenbos leent zich er niet voor. Kinderen kunnen elkaar moeilijk vinden om samen te spelen & voor pubers is er al helemaal niets te doen. Laat duidelijk zijn, we hebben een fantastische vakantie gehad omdat we er iedere dag op uit trokken naar de bergen & Walgaubad is ook een aanrader (met auto te bereiken) je krijgt 1 vrijkaart per week dat je er staat.

Nenzing scoort een 6,4 uit 10, op basis van 45 reviews