Hotel Steinbock

Super genoten

Desiree
22-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goede prijs-kwaliteits verhouding. Heerlijk eten, zowel ontbijt als diner. Gastvrij personeel. Moderne uitstraling. Prachtige wellness.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel

Huub
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Sauna, goed eten, schoon, vriendelijk personeel en vlak bij de ski lift. Ongeveer 800 meter van het dorp. Mittelberg is iets duurder dan gemiddeld.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Ellis hulsbeek
21-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij vonden alles erg goed en verzorgd niets was het personeel te veel eten was geweldig en alles is superschool en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Prettig Hotel

Dave
9-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kamer 222 heeft een fantastische badkamer en uitzicht. Dichtbij de pistes. Apres-ski kelder stelt niet veel voor, wel gezellig voor een drankje. Eten ok.

Gereisd Met vrienden in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi hotel goed eten en mooie kamers

Robert
6-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Hotel SteinBock is een echte aanrader. zeer fijn personeel Het eten was zeer goed .de kamers heel netjes de eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam een echte aanrader .daar kan je heel goed ontstressen .En ik spreek uit ervaring!!! Ik ben er in 2013 geweest met de carnaval. Volgend jaar ben ik weer van de partij!!

Gereisd Alleenreizend in februari 2013

Voor herhaling vatbaar

Peter
20-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel goed hotel. Prima service en goed eten. Mooie hotelkamer thymian met ouderwets bad in leefruimte. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Speelruimte in restaurant! Ideaal voor leuke skitrips en mooie wandelingen. Volgend jaar weer.

Gereisd Met partner in Fri Mar 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel nu met nieuwe eigenaar

htb.braak
Thu Mar 01 2012 17:27:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben optimaal genoten in dit mooie hotel de Steinbock aan de piste in Mittelberg. De nieuwe eigenaren hebben hun uiterste best gedaan om de gasten het verblijf naar de zin te maken. Ruime schone kamers, heerlijk ontbijt en naast half pension een goede a la carte kaart. Een mooie sauna met bubbelbad en rust ruimte. Ook een drankje in de hotelbar bij Frank is een aanrader. We zullen zeker weer komen in dit mooie hotel en willen gastvrouw Sandra Haller bedanken voor de mooie dagen.

Gereisd Met partner in Sat Feb 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij; goed gelegen

SML&D
9-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Steinbock is een prima plek, goed gelegen voor een skivakantie met het gezin. Goede skischool voor de deur. Lift tot naast het hotel (als er genoeg sneeuw ligt). Dit jaar dus niet zo; eigenaar vertelde echter dat het het slechtste jaar in de afgelopen 40 jaar was ...

De kamers zijn voldoende. Gedateerd. De bedbank voor de kids is niet ideaal.

Gastvrij ontvangst overigens. Vriendelijke eigenaars; prima bediening. De kamer die wij aangeboden kregen bij aankomst werd probleemloos omgeruild voor een andere ivm ligging tov de zon ...

Mittelberg / Bodmen Baad als plek eveneens prima. Klein, rustig dorpje. Geen groot skigebied in het dorp maar prima (bus)verbindingen naar andere (eveneens wat kleinere) skigebieden.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van HARTE Aanbevolen !!!

Fam. B & M
10-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ons eerste bezoek aan KleinWalsertal. Wat zal het kruidenhotel ons bieden? Ontvangst door mrs.Hyacinth in een gezellige Thuissfeer, informatie over het huis kan beter, het is nu een zoek het zelf maar uit. De kamers in het "oude" gedeelte van het huis zijn niet up to date, wel schoon en dagelijks schone handdoeken daar wordt zeker niet op bezuinigd. Whirpool, sauna, kruidenbad en heerlijke massage, je kunt er zeker ontspannen en genieten. Wanneer er sneeuw ligt kun je zelfs tot aan het huis skieën. En kan dat niet, de(gratis)skibus stopt iedere 10 min. voor de deur en brengt je bij iedere piste, geen auto nodig. Skiverhuur en skischool voor de kinderen naast de deur. Het ontbijt is helemaal kompleet en het menu 's avonds bij kaarslicht is voortreffelijk!!! we hebben ervan genoten!!! Complimenten ook aan de bediening, mit oder ohne Käse, ze zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt.

Gereisd Met vrienden in maart 2011

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadZwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinbock in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinbock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.