Appartement

15 reviews over Appartement Piste Panorama in het Nederlands

Subliem!

Van Eeghem
20-7-2014

We hebben er een fantastische week gehad! Het appartement is tip top in orde met alle voorzieningen. Ook ideaal met kleine kinderen. In het gebouw is er ook een zwembad, sauna en speelhal voorzien.

Handig is ook het gratis busvervoer in het dal alsook het gebruik van heel wat kabelbanen. We hebben ook een aantal fantastische wandelingen gedaan en dit met kinderen van 4 & 7 jaar. Onze tijd was te kort om alles te zien.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prachtig! Prachtig! Prachtig!

T. Verbeke
12-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eerst en vooral: WAAW!! Een super vakantie gehad! 1) Prachtige ligging 2) Super mooi appartement 3) Er was Viehscheid, een festival waarbij de boeren de koeien terug halen uit de bergen. Dit zullen we niet snel vergeten! ;) 4) Heel vlot contact met de eigenaars, snelle reactie en zeer correct!

Gereisd Met partner in september 2013

Heel mooi appartement in een schitterend gebied

jmvrijn_1
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement bevat alles wat je nodig hebt voor een heerlijke ontspannen skivakantie. Zeer compleet ingericht en met een heerlijke sauna. Skigebied is heel gemoedelijk en gezellig. Zeker met kinderen een absolute aanrader. Ook zijn er zeer veel mogelijkheden om mooie wandelingen te maken. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

Wat hebben we daar genoten!

jeroen
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben echt super genoten van het prachtige appartement. Ze is super afgewerkt met veel oog voor details. De bedden slapen zalig. Alle voorzieningen zijn getroffen. Vanuit het appartement sta je direct op de piste, nog geen 100m stappen! Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Super!

Barbara
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement is super verzorgd, alle gemakken voorzien (oven,Senseo, vuilnis en boterhamzakjes bijv.) waardoor je je direct thuis voelt. Bedden zijn comfortabel en in het complex is genoeg te doen voor kinderen (binnenspeeltuin, zwembad, tafeltennis etc) naar de piste moet je wel met de auto of skibus. Gebied is super op maar 7 uur rijden van Nederland!

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Super

Van Haudenhuyse Els
29-8-2013

Heel leuk appartement,goede ligging met heel mooi uitzicht. Appartement gelegen in goed hotel met lekkere keuken, goede faciliteiten zowel voor jong als oud,prachtige omgeving met zeer veel mooie wandelwegen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

schitterend

Delphine Isenbaert
6-8-2013

Superligging, mooi appartement, zeer kindvriendelijk, lekkere restaurants in de buurt. Kortom een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar komen we terug!!

Bram Verheyde
4-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Man, Man, Man, Dat was een topweekendje. Niet ver van de Duitse grens en al zoveel sneeuwplezier. Met goedkopere Duitse prijzen en de Oostenrijkse sfeer. We hebben genoten van de accommodatie, zoals het zwembad en de sauna! We hopen volgend jaar opnieuw te kunnen gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Een aanrader!

Jan B
20-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Moderne inrichting, alles voorhanden, en vlakbij de skipiste! Mooi uitzicht op de bergen, en zeer rustig op het appartement. Ook heel netjes trouwens, ook bij alle voorzieningen in het gebouw (zwembad, sauna, speel- en sport accomodatie...). Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

fantastische plek !

kurt de sloover
11-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

modern ingericht ! leuke omgeving ! Ook ideaal voor wandelaars. ruime keuze aan ontspanningsmogelijkheden (sauna, zwembad, tafeltennis ) zeker een aanrader voor mensen met kindjes.

Gereisd Met partner in Wed Mar 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Piste Panorama in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Piste Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.