Appartement Mittelberg 214

Zoals elk jaar Top!👌🏼

Jetje
23-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons gezin (met 4 kids in de leeftijd van 14-21 jr) is Kleinwalsertal helemaal geweldig. Meerdere skigebieden waarbij de afwisseling groot is. Het mooie Ifen is behoorlijk in geïnvesteerd waar we erg benieuwd naar Zijn. Het is altijd genieten en we komen zeker komend jaar terug.

Wat een heerlijk appartement en prachtige ligging!

Erik vd Voort
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is van alle gemakken voorzien, heeft heerlijke bedden, Nederlandse TV, gratis WiFi en een prachtig uitzicht op de piste! Deze ligging is eigenlijk wel het beste van heel het Aparthotel, want ook op het balkon kun je vanaf het begin van de middag heerlijk in de zon zitten. De piste, skischool en skibus liggen allemaal op een paar minuten loopafstand en je kunt vervolgens het hele gebied van 125 km piste in skiën. De faciliteiten van het Aparthotel zijn top: een zwembad, kegelbaan, pooltafels, een speelhal met o.a. tafeltennistafels, een restaurant en zelfs een apres ski bar. Het restaurant is behoorlijk groot maar heeft gelukkig ook een kleiner en gezellig deel waar je a la carte kunt eten. Kortom, we komen we volgend jaar graag weer terug!

Heerlijk appartement vlakbij de piste

Henriette
24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hadden een heerlijke week in het appartement vlakbij de piste. In het aparthotel zijn allemaal fijne voorzieningen. De gastvrouw had briefjes met tips achter gelaten. Ook fijn.

Beetje aan de prijs maar wel groot genoeg voor 6 personen.

Na 10 jaar terug in het aparthotel

Marjan
7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

16 jaar geleden hebben onze kinderen hier leren skiën. Het is een prachtig hotel voor kinderen van elke leeftijd. Prachtige herinneringen! Nu 10 jaar later weer eens naar het aparthotel. Een van de redenen voor ons was om niet meer naar het hotel, te gaan was de arrogante houding van de receptie. Of je nu particulier, via een reisorganisatie of rechtstreeks boekt, Zij hebben geen idee hoe men hun gasten moeten ontvangen die een heel jaar hebben gespaard om te mogen genieten van een heerlijke skivakantie. Dit is na 10 jaar niet veranderd. Het hotel en al zijn faciliteiten zijn meer dan goed. Het eten is elke avond weer heerlijk en de bediening is zeer vriendelijk en erg gastvrij. De apartementen zijn schoon en worden op een liefdevolle manier gedurende je vakantie schoongehouden. Gaan we nog eens terug: Ja zeker, uiteindelijk is het hele inchecken maar een heel klein onderdeel van de vakantie.

Geweldig mooi appartement

Wil versluis
16-7-2015

Gezellig zeer comfortabel en compleet appartement. Combinatie appartement/hotel is ideaal. Heerlijk zonnig balkon met geweldig uitzicht op de bergen. Erg prettige en snelle communicatie met de eigenaren. Prachtige omgeving. Heel veel gewandeld, mede dankzij de gratis en zeer frequent rijdende bussen. Plek waar we zeker weer naar terug willen.

Top appartement in prachtige omgeving

Ineke Rippen
        17-8-2013
        • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Mittelberg. Het appartement was erg schoon, mooi ingericht met een super uitzicht. Heerlijk zonnig balkon. We hebben veel gewandeld in de omgeving en gebruik gemaakt van de bergliftkaarten. Ook genoten van het zwembad en de sauna in het Aparthotel. We hebben een paar keer erg lekker gegeten in het restaurant van het Aparthotel. We komen zeker terug in dit appartement!

Zeker heengaan

Nanny
        11-8-2013
        • Ligging t.o.v. pistes10

Prima appartement, van alle moderne faciliteiten voorzien. Omgeving kindvriendelijk, diverse activiteiten mogelijk. In voor- en naseizoen volop mooie wandelmogelijkheden voor rustzoekers. Lift- en buskaarten zijn inclusief bij huurprijs. Goed per trein, via Oberstdorf ,bereikbaar. In dal goede en makkelijke busverbindingen. Appartement 3 min. lopen van bushalte verwijderd. In winter aanrader voor ski- vakantie.Skiliften op loopafstand.

Erholsamer Winterurlaub

Kimmel, Marion
        19-2-2013
        • Ligging t.o.v. pistes9

Das App. 214 ist sehr sauber und hübsch eingerichtet. Die gesamte Ausstattung der Zimmer ist prima. Das Schlafzimmer für 4 Personen (Doppelbett + Etagenbett), das Bad mit Dusche und die Garderobe befinden sich in der unteren Etage. Die Treppe rauf gelangt man in einen großen Raum mit Küche, Ess- u. Wohnbereich. Hier ist auch der Balkon mit super Ausblick.

Im Hotel gibt es einen Brötchen-Service.

Der Hausmeister ist für techn. Probleme jederzeit zu erreichen.

Mehrere Bushaltestellen liegen ganz in der Nähe.

Das Aparthotel, in dem sich das App. 214 befindet, ist riesig groß und liegt am Ortsrand von Mittelberg in Richtung Baad. Die Größe und die vielen Besucher sind nicht jedermanns Sache. Wir finden es toll, dass man auch als Mieter eines privaten Appartements alle Annehmlichkeiten des Hotels nutzen kann: kleines Schwimmbad, Sauna, Spiel-/Turnhalle, Kegelbahn, Billard, Dart, Tischkicker, Bar mit Live-Musik, … Ab und zu werden Bastelstunden, Wanderungen, o.ä. durch das Hotel angeboten.

• Ligging t.o.v. pistes9

Deze zomer 2 weken op vakantie geweest hier met onze kinderen. Prachtige omgeving waar je vanuit het appartement (op het balkon) de hele dag van kunt genieten. Schitterend uitzicht! Mooie wandelingen vanuit appartement, veel liften open en superleuk voor de kinderen met de binnenspeeltuin en zwembad. Het zwembad in Riezlern is echt een aanrader als het mooi weer is. Wij vonden het Aparthotel echt heel gezellig en veel vriendelijke mensen en lekker restaurant. Het appartement zelf was erg schoon en zeer verzorgd, alles is aanwezig, goede bedden ook! Ik vond het echt een aanrader. We zijn nu in de zomer geweest maar ik denk dat we dit plekje ook een keer gaan proberen voor wintersport ...

Een prachtige omgeving

Eveline van der Grift
        5-10-2012
        • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement 214 is nieuw en mooi ingericht. De inrichting is eigentijds en passend in de omgeving. De keuken en sanitair zijn schoon en nieuw. Het appartement bevindt zich in een complex waar je heerlijk kunt ontbijten en dineren. Daarnaast zijn sauna en zwembad aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mittelberg 214 in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mittelberg 214 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mittelberg 214 scoort een 8.82 uit 10 op basis van 14 reviews.