Aparthotel Kleinwalsertal

Aparthotel info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

De skiliefhebber kan goed terecht bij Aparthotel Kleinwalsertal in Mittelberg. De voorzieningen van het hotel bestaan onder andere uit een grote speelhal voor kinderen, een zwembad, een spa en een bar. Vanaf het hotel loop je zo naar de pistes van Mittelberg. Er is ook een mogelijkheid om met de skibus naar Kanzelwand en Ifen te gaan.

104 reviews over Aparthotel Kleinwalsertal

• 8Karin01-05-2013

Prima vakantie gehad.

Zeer ruime kamers, eenoudig maar functioneel. Uitstekende ligging tov pistes (bij voldoende sneeuw). Skibushalte vlakbij. Langaufloipe onmiddellijk bij het hotel. Shoppingmogelijkheden in Oberstdorf circa 45 min. met de skibus.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8Fam Weustink20-03-2013

Mooi appartement en dicht bij de piste

Een appartementencomplex waar alle faciliteiten aanwezig zijn. Prachtig appartement (gems 232).

Piste op loopafstand. Overige deel van het skigebied wel enigszins versnipperd, maar goed te bereiken met de bus (die om de 10 minuten rijden). Er is een piste op loopafstand.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 6hazenberg25-02-2013

Te groot en druk

Groot hotel in een mooie skiomgeving. Skipistes goed bereikbaar met de bus, vooral skigebied Ifen is mooi. Het personeel was zeker niet klantvriendelijk. De poetsdame van het zwembad zwabberde iedereen precies om 21.00 uur eruit om er vervolgens zelf te gaan zwemmen!! Door de receptie werd hier vervolgens niet adequaat op gereageerd. Jammer. Het eten in het drukke restaurant was verder prima. De inrichting van de ruime kamer was sober en nietmoderns. De prijs / kwaliteitsverhouding was hier m.i. onvoldoende.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7M. de Laat25-02-2013

Prima voor een familievakantie met kleine kinderen

Het appartement was prima. In de woonkamer waren 2 bedjes gemaakt voor de kinderen (2+ 5 jr). Eigen meegebracht campingbedje was niet nodig. wij hadden een aparte slaapkamer met een grootte kast. Keuken was in het halletje in een kast, maar wij hadden half pension. Perfect verzorgd. Je hoeft geen handdoeken of bedlinnen mee te brengen, stond in de beschrijving. Skischool bij hotel was chaotisch. Voordat de groepen verzamelt zijn en vertrokken ben je 30 min. verder. Op loopafstand is een sleeplift, maar wil je naar Kinderland waar de 3-4 jarige oefenen, moet je als ouder met de bus. De ouderen 5-6 jr gaan naar een ander gebied. Voordat ze daar zijn, is de halve skitijd om en gaan ze lunchen. Kost 10 euro (verplicht) en de kinderen eten vaak alleen frietjes. Voordat ze terug zijn van de lunch en opgestart zit de skiles rond half 3 er al op, want ze moeten weer terug naar het hotel met de bus. Op aandringen van veel ouders is er een Nederlandse skilerares bijgekomen. Voor de rest prima.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9Fam. Vd Haven24-02-2013

Te massaal

Verbleven in de krokusvakantie met twee kleine kids. We kregen eerst kamer 228, dit was een ramp. Keuken verstopt achter planken en het stonk vreselijk nadat de vorige eigenaren ws de hele week hadden gekookt. Dag later ongeboekt naar kamer 403. Deze was perfect. Groot, goede schoonmaak, elke dag nwe handdoeken. Eten heerlijk, personeel vriendelijk, maar te massaal. Liften te klein,overal kom je mensen tegen. Speelhal leuk, kids activiteiten leuk. Skischool onder hotel perfect. Skigebied echt voor beginners. Buiten te massaal hotel verder prima voor een week. We hebben genoten

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Henk 11-02-2013

DE PLEK IN HET KLEINWALSERTAL

Dit is voor ons een geweldig Aparthotel. Wij komen hier al jaren (iedere winter 3 of 4x en in de rest van het seizoen een keer of 5). De kamer/keuken/slaapkamer; goed, netjes, schoon. Inrichting: keurig en net. Zitten al de jaren al aan de zon/pistezijde van het hotel met een balcon. Ook van het balcon kunnen wij al de jaren heerlijk gebruik maken, voor als de zon schijnt. Voor de kinderen, zwembad en sporthal (voor als het heel slecht weer is en je niet naar buiten kunt om te skieën). Voor de oudere kinderen is er een spelruimte, waar ze kunnen darten, kegelen en biljarten. En voor de jeugd (die nog niet alleen/ver weg mogen) "die Mausefalle", waar ze gezellig kunnen kletsen, dansen en een borreltje drinken. Want ook zij willen wel iets zonder ouders doen. Eten vinden wij er; 's morgens en 's avonds goed, veel variatie en zelfs in de menukaart kan je wijzigingen aanbrengen, voor als je iets wat er op staat niet lust. Service: dikke pluim.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Richard11-02-2013

Perfecte locatie voor avontuurlijke skivakantie

Het appartement ligt op 100 meter afstand van de skischool. Via de lift bij de skischool ben je snel op de piste naar de gondel. Met de gondel ben je vervolgens snel op de berg met tal van aantrekkelijke pistes. Aparthotel Mittelberg is ruim opgezet met veel faciliteiten. Zo staat de auto fijn in de parkeergarage, is er voldoende vertier (kegelbaan, poolbiljard, zwembad, sauna, speelhal) en is de food & bevarge prima in orde. Kamer 441 is ruim, praktisch en schoon, en heeft een fraai uitzicht op de berg. Wifi in de kamer is snel en gratis, en de gastheer (de heer Barends) zorgt er voor dat er in de parkeergarage een plaats vrij is en dat het aan niets ontbreekt. Al met al, een prima accommodatie voor een actieve skivakantie. Ook in de zomer schijnt het er erg mooi te zijn.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10andre04-02-2013

top appartement

in de carnavalsvakantie 2 appartementen (Gems 232 + Steenbok 516) gehuurd van particulier (fam. Snoek) wij zaten met 4 personen in een 5-persoonsappartement en dit was heel erg ruim. Alles wat je nodig hebt is aanwezig (nette keuken met vaatwasser en ruime badkamer) De auto zet je in de parkeergarage en dat scheelt weer krabben. Voor hele nette prijzen kun je heerlijk eten in het hotel, Personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

• 4kanjo27-01-2013

nooit meer

We hebben 3 horror nachten gehad we zaten boven een groep van 160 studenten er werd tot 3 uur in de nacht gegild geschreeuwd en gebonkt. Ïk heb 5 x geklaagt maar ik moest me niet druk maken ze gingen mijn 4de nacht weg.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Henk30-05-2012

Een perfecte lokatie voor de wintersport!

Een mooi groot hotel met een prefecte service!! Het complex is dicht bij de skipistes gelegen. De Langlauflopie is zelfs voor de deur. Zelfs een eigen skischool en skiverhuur is aanwezig. De piste zijn ronduit perfect. Ook tijdens een drukkere periode hebben we nergens lange wachtijden gehad. Het restaurant is van een zeer goede kwaliteit en we hebben nooit hoeven wachten op ons eten. Voor de kinderen is er zelfs een kinderspeelparadijs in de sporthal behorende bij het hotel. Ook de de sauna en het zwembad waren zalig!! Kortom we komen hier vaker terug!!! Gaan nu kijken voor de zomerperiode. Er zijn prachtige wandelroutes en de bus stopt voor het hotel dus..... En met de (gratis) gastenkaart mag je overal in het dak met de bus mee.

Gereisd met vrienden in januari 2012

10 tips over Aparthotel Kleinwalsertal

• annemarie2u, 25-02-2014

Wellness gedeelte in TOP!

• W.p, 25-01-2014

In de garage van het hotel is de skiservice gehuisvest voor huur en/of stalling van de ski,s

• wim, 23-10-2013

Vele goed bewegwijzerde wandelroutes. Gratis busverbindingen in het dal, tot en met Oberstdorf (Duitsland). Leuke eetgelegenheden op loopafstand.

6 vragen over Aparthotel Kleinwalsertal

• Debbie , 06-09-2015

Skischool

Wie heeft er ervaringen met een skischool in de buurt van dit hotel ? Onze gezin bestaat uit 2 kinderen van 4,5 en 5,5 jaar.

• amber, 24-01-2014

hotelservice

kan iemand mij vertellen waar ik kan zien wat dekbedden en beddegoed en handdoeken kosten als je dat bijboekt via de hotelservice ? wij huren van een particulier en er zijn geen dekbedden op de kamers

W.p, 25-01-2014

Wij hadden ons eigen dekbed bij ons, maar ik zou het navragen bij de verhuurder, dit is het mailadres van onze verhuurder uit Nederland [email protected] Mvrgr wpleensen

hansenmanuela, 08-02-2015

Wij betaalden 2 jaar geleden 10 euro per set.

• mark, 05-02-2013

piste

Kan iemand mij vertellen hoe ver de lift en piste is verwijderd van het hotel?

Alvast bedankt.

Henk, 08-02-2013

Je kunt op drie minuten met een de sleeplift Jedermann naar de sleeplift Maissis om daarna naar de gondel voor de Walmendingerhorn te skiën. Of je pakt de bus . Het ligt gelijk aan de overkant vd straat

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette