Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag12°-3°
7,1

• Ligging t.o.v. pistes8,6

Omschrijving
De skiliefhebber kan goed terecht bij Aparthotel Kleinwalsertal in Mittelberg. De voorzieningen van het hotel bestaan onder andere uit een grote speelhal voor kinderen, een zwembad, een spa en een bar. Vanaf het hotel loop je zo naar de pistes van Mittelberg. Er is ook een mogelijkheid om met de skibus naar Kanzelwand en Ifen te gaan.

100 reviews over Aparthotel Kleinwalsertal in het Nederlands

Dianne,
3-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super goede service, leuke gastvrije bediening gehad. Echt een goede aanrader voor mensen die een leuke maar goede plek zoeken.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Heerlijk

Nathalie Nefkens,
28-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk! Beste skisneeuw wat we ooit hadden. Heerlijk hotel waar we al een keer eerder waren geweest en helemaal tevreden zijn. Nette kamers, super personeel en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in februari 2016

nooit meer

tut,
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

een hotel voor families met kinderen, zeker niet voor volwassenen alleen. grote kamers maar onder de bedzitbanken was er zeker niet gepoetst in geen maanden ....en misschien in jaren. wij vonden eronder styllo s potloden batterijen van fototoestellen en zwarte samengekoekte stofnetten. een echte bar is er niet want om 18 uur moet je reeds buiten want dan worden er in de bar ook tafels gedekt voor het avondeten. na het avondeten kan je de bar niet meer in want alle tafels in de bar blijven bezet door die er het avondmaal hebben genomen.wij hadden voor 2 personen een soort van appartement maar de badkamer was heel miniem met een kleine douche van 80 cm op 80 cm met schuifdeuren. het ontbijt is ok maar niet gans uitgebreid. het avondmaal voor half pension is niets waard niettegenstaande je kan kiezen uit 3 verschillende mogelijkheden. altijd salad bar vooraf maar die was steeds hetzelfde of soep waarin geen smaak zat.

er is in het hotel niets te beleven alleen voor jongeren (speelzaal) en kinderen.

je kan nergens zitten ....dus je moet wel naar je kamer om TV te zien en je avond te passeren.goeie ligging voor alle pistes en ski bus

Gereisd met vrienden in maart 2018

D-reizen

Aardig hotel in fijn skigebied

Diana,
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel biedt veel voorzieningen: halfpension, grote speelhal voor kinderen van verschillende leeftijden, zwembad, spa en een gezellige bar. Voor ouders én kinderen ideaal. De kamer die wij hadden was ongezellig functioneel met matige bedden. Ontbijt is prima, saladebar en dessertbuffet ook, maar soep en hoofdgerecht zijn echt matig, ook als je geen fijnproever bent. Je loopt snel naar de pistes van Mittelberg, wel lange rijen in voorjaarsvakantie door drukte en veel sleepliften. De gebieden zijn niet echt met elkaar verbonden, je kunt wel met een skibus naar de Kanzelwand en Ifen, maar dat duurt best lang. Wij vonden het prima om per dag een ander gebiedje te doen. Op de pistes zijn gezellige berghutten. De sfeer in dit gebied is trouwens gemoedelijk en gezellig. Een groot pluspunt en een reden voor ons om ooit nog eens terug te gaan, maar dan naar Riezlern. Dat ligt iets centraler voor alle skigebieden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Ideaal hotel voor de wintersport vakantie.

Natascha,
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles was binnen handbereik. Zelfs de broodjes service. Je hoeft het hotel niet uit. Je hebt een appartement met de luxe van een hotel. Straat oversteken en je staat op de piste. Er is vermaak voor groot en klein. Zelfs daar hoef je de deur niet meer voor uit.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Prachtig uitzicht

E,
6-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ligging uitkijkend op de bergzijde. Wel afhankelijk van welk appartement je zit. Veel mogelijkheden in dit dal.

Gehorig appartement en rokende buren geven een minder vakantiegevoel helaas.

Receptiemedewerkers niet allemaal vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2017

Super in winter en in zomer

Jaap van Goor,
9-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles is top! Wij zijn wandelaars en komen hier al meer dan 30 jaar en er komen zeker nog een aantal jaren bij.

Gereisd met partner in februari 2017

Uitstekende uitvalsbasis

Jakobsen
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekende plek om vanuit te wintersporten. Ontbijt en halfpension genomen. Ontbijt in buffetvorm en halfpension was degelijk zonder culinaire hoogstandjes. Zwembad bij hotel is geweldig, zeker na een dag skiën. Parkeerkelder onder hotel is keurig zeker als er veel sneeuwval is. Skiverhuur in de kelder is degelijk en prijstechnisch oké.

Kortom degelijke plek met skibus voor de deur.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Absoluut een aanrader!

Martin
27-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel met prima en ruime kamers (gezinskamer). Halfpension en de service was zeer goed!

Voor de kinderen genoeg te doen, oa zwembad en indoor speelparadijs, ligging ten opzichte van oefenweide (piste) goed. Voor de wat gevorderde skiër ligt de uitdaging wat verderop.

Wij zeggen aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

in een woord Super

jan
4-7-2016

de gastvrijheid van onze Noorderburen gevonden in Oostenrijk, te beginnen met..... " kopje koffie mensen ? " altijd leuk...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kleinwalsertal in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kleinwalsertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.