Aparthotel Kleinwalsertal

Aparthotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

De skiliefhebber kan goed terecht bij Aparthotel Kleinwalsertal in Mittelberg. De voorzieningen van het hotel bestaan onder andere uit een grote speelhal voor kinderen, een zwembad, een spa en een bar. Vanaf het hotel loop je zo naar de pistes van Mittelberg. Er is ook een mogelijkheid om met de skibus naar Kanzelwand en Ifen te gaan.

104 reviews over Aparthotel Kleinwalsertal

• 9Fam. Jansen06-04-2019

Zeker doen! Voor herhaling vatbaar

Groot hotel met veel te doen in een leuk plaatsje. Het verblijf is van alle gemakken voorzien, schoon en ruim. Wij hadden een appartement wat goed beviel, fijne bedden, goed uitzicht. Tja eigenlijk niks negatiefs te vertellen over het verblijf hier. Receptie was heel vriendelijk. Wij hebben hier ontbeten en was ook goed, ruime zaal en keuze bij het ontbijt. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad hier, duim omhoog wat ons betreft!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Dianne03-02-2019

Super goede service, leuke gastvrije bediening gehad. Echt een goede aanrader voor mensen die een leuke maar goede plek zoeken.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 2018
    9Nathalie Nefkens28-11-2018

Heerlijk

Heerlijk! Beste skisneeuw wat we ooit hadden. Heerlijk hotel waar we al een keer eerder waren geweest en helemaal tevreden zijn. Nette kamers, super personeel en heerlijk eten. Wat wil je nog meer.

• 4tut21-03-2018

nooit meer

een hotel voor families met kinderen, zeker niet voor volwassenen alleen. grote kamers maar onder de bedzitbanken was er zeker niet gepoetst in geen maanden ....en misschien in jaren. wij vonden eronder styllo s potloden batterijen van fototoestellen en zwarte samengekoekte stofnetten. een echte bar is er niet want om 18 uur moet je reeds buiten want dan worden er in de bar ook tafels gedekt voor het avondeten. na het avondeten kan je de bar niet meer in want alle tafels in de bar blijven bezet door die er het avondmaal hebben genomen.wij hadden voor 2 personen een soort van appartement maar de badkamer was heel miniem met een kleine douche van 80 cm op 80 cm met schuifdeuren. het ontbijt is ok maar niet gans uitgebreid. het avondmaal voor half pension is niets waard niettegenstaande je kan kiezen uit 3 verschillende mogelijkheden. altijd salad bar vooraf maar die was steeds hetzelfde of soep waarin geen smaak zat. er is in het hotel niets te beleven alleen voor jongeren (speelzaal) en kinderen. je kan nergens zitten ....dus je moet wel naar je kamer om TV te zien en je avond te passeren.goeie ligging voor alle pistes en ski bus

• 7Diana04-03-2018

Aardig hotel in fijn skigebied

Het hotel biedt veel voorzieningen: halfpension, grote speelhal voor kinderen van verschillende leeftijden, zwembad, spa en een gezellige bar. Voor ouders én kinderen ideaal. De kamer die wij hadden was ongezellig functioneel met matige bedden. Ontbijt is prima, saladebar en dessertbuffet ook, maar soep en hoofdgerecht zijn echt matig, ook als je geen fijnproever bent. Je loopt snel naar de pistes van Mittelberg, wel lange rijen in voorjaarsvakantie door drukte en veel sleepliften. De gebieden zijn niet echt met elkaar verbonden, je kunt wel met een skibus naar de Kanzelwand en Ifen, maar dat duurt best lang. Wij vonden het prima om per dag een ander gebiedje te doen. Op de pistes zijn gezellige berghutten. De sfeer in dit gebied is trouwens gemoedelijk en gezellig. Een groot pluspunt en een reden voor ons om ooit nog eens terug te gaan, maar dan naar Riezlern. Dat ligt iets centraler voor alle skigebieden.

Met jonge kinderen

• 9Natascha28-01-2018

Ideaal hotel voor de wintersport vakantie.

Alles was binnen handbereik. Zelfs de broodjes service. Je hoeft het hotel niet uit. Je hebt een appartement met de luxe van een hotel. Straat oversteken en je staat op de piste. Er is vermaak voor groot en klein. Zelfs daar hoef je de deur niet meer voor uit.

Met oudere kinderen

• 2017
    6E06-08-2017

Prachtig uitzicht

Mooie ligging uitkijkend op de bergzijde. Wel afhankelijk van welk appartement je zit. Veel mogelijkheden in dit dal. Gehorig appartement en rokende buren geven een minder vakantiegevoel helaas. Receptiemedewerkers niet allemaal vriendelijk.

• 9Jaap van Goor09-05-2017

Super in winter en in zomer

Alles is top! Wij zijn wandelaars en komen hier al meer dan 30 jaar en er komen zeker nog een aantal jaren bij.

• 8Jakobsen12-02-2017

Uitstekende uitvalsbasis

Uitstekende plek om vanuit te wintersporten. Ontbijt en halfpension genomen. Ontbijt in buffetvorm en halfpension was degelijk zonder culinaire hoogstandjes. Zwembad bij hotel is geweldig, zeker na een dag skiën. Parkeerkelder onder hotel is keurig zeker als er veel sneeuwval is. Skiverhuur in de kelder is degelijk en prijstechnisch oké. Kortom degelijke plek met skibus voor de deur.

• 8Martin27-01-2017

Absoluut een aanrader!

Hotel met prima en ruime kamers (gezinskamer). Halfpension en de service was zeer goed! Voor de kinderen genoeg te doen, oa zwembad en indoor speelparadijs, ligging ten opzichte van oefenweide (piste) goed. Voor de wat gevorderde skiër ligt de uitdaging wat verderop.

Wij zeggen aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

10 tips over Aparthotel Kleinwalsertal

• annemarie2u, 25-02-2014

Wellness gedeelte in TOP!

• W.p, 25-01-2014

In de garage van het hotel is de skiservice gehuisvest voor huur en/of stalling van de ski,s

• wim, 23-10-2013

Vele goed bewegwijzerde wandelroutes. Gratis busverbindingen in het dal, tot en met Oberstdorf (Duitsland). Leuke eetgelegenheden op loopafstand.

6 vragen over Aparthotel Kleinwalsertal

• Debbie , 06-09-2015

Skischool

Wie heeft er ervaringen met een skischool in de buurt van dit hotel ? Onze gezin bestaat uit 2 kinderen van 4,5 en 5,5 jaar.

• amber, 24-01-2014

hotelservice

kan iemand mij vertellen waar ik kan zien wat dekbedden en beddegoed en handdoeken kosten als je dat bijboekt via de hotelservice ? wij huren van een particulier en er zijn geen dekbedden op de kamers

W.p, 25-01-2014

Wij hadden ons eigen dekbed bij ons, maar ik zou het navragen bij de verhuurder, dit is het mailadres van onze verhuurder uit Nederland [email protected] Mvrgr wpleensen

hansenmanuela, 08-02-2015

Wij betaalden 2 jaar geleden 10 euro per set.

• mark, 05-02-2013

piste

Kan iemand mij vertellen hoe ver de lift en piste is verwijderd van het hotel?

Alvast bedankt.

Henk, 08-02-2013

Je kunt op drie minuten met een de sleeplift Jedermann naar de sleeplift Maissis om daarna naar de gondel voor de Walmendingerhorn te skiën. Of je pakt de bus . Het ligt gelijk aan de overkant vd straat

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette