Appartement IFA Breitach

15 reviews over Appartement IFA Breitach

• 2017
    8M. Bakker18-11-2017

Heerlijk

Heerlijk verblijf gehad. Skibus gaat elk half uur naar Mittelberg. Aardige mensen. Ruime appartementen en netjes ingericht. Wij komen hier al jaren.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Linda24-03-2017

Sehr Gutes Familien Hotel!

Genoten in dit rustige Aparthotel! Geen omkijken naar zelf eten maken in de avond en in de ochtend verse broodjes. In de namiddag kunnen de kinderen naar hartewens veilig buiten spelen zodat je als ouder ook even kan genieten van een lekker ontspannen drankje. Personeel is vriendelijk en hartelijk! Appartementen zijn schoon en groot. Skibus stopt voor het hotel en zet je vlakbij de verzamelplaats van de skischool van de kids af. Je kan daarna direct door het gebied in. Volgende jaar hebben we weee geboekt! Erg fijn hotel als je een groot gezin hebt met 5 kinderen in diverse leeftijden. En zeer goed geprijsd!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8van Burg20-03-2017

Prima wintersport verblijf

Wij komen al jaren in Breitach. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ruime nette kamers. Wij maken gebruik van het buffet. Ruime keuze uit voor, hoofd en nagerechten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De skibus stopt voor de deur en brengt je binnen 10 minuten bij de gondel in Mittelberg. Met zijn met 2 volwassen en 5 kinderen in de leeftijd van 5 tot 15.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• Oude reviews

9Erwin03-03-2016

Top vakantie

Net terug na een verblijf van 4 nachten in ifa breitach, zeer goed bevallen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9Fam. Berman28-02-2016

Prima prijs-kwaliteits verhouding en lekker eten.

Een ruim en schoon appartement met een prachtig uitzicht op de bergen. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. We hebben gebruik gemaakt van het avondeten in het restaurant (buffet) en ook dat is prima bevallen. Genoeg keuze in voor-, hoofd-, en (heeeeerlijke) nagerechten. Het is niet direct aan de piste gelegen, maar de skibus stopt precies voor het gebouw, dus dat is geen probleem. Ze hebben een eigen skiverhuur, dus je hoeft niet in de rij te gaan staan bij een van de sportzaken in het dorp. Het zwembad is niet al te groot, maar kinderen kunnen zich er prima vermaken. Ook de speelkamer in de kelder is leuk. Al het personeel was erg vriendelijk, waardoor je je erg welkom voelt. Wij hebben een topweek gehad!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 8M.Bakker06-01-2016

Heerlijk

Opnieuw weer een heerlijke kerstvakantie gehad in Ifa Breitach. de nieuwe eigenaren zijn zeer gastvrij en doen er alles aan je een onbezorgde vakantie te geven. Jammer dat er in het dal geen sneeuw was, maar boven was het prima skieën. Volgend jaar weer.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2015

• 0Fieneke Hoens03-03-2012

Perfect voor gezinsvakantie

Heerlijke vakantie in IFA Breitach in Mittelberg. De accommodatie en omgeving bieden alles voor een ontspannen skivakantie met jongere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8F. Hoens22-04-2011

Prima accomodatie

Afgelopen voorjaarsvakantie genoten in Breitach Appartementen in het Kleinwalsertal. Zowel accomodatie, skihuur als skilessen geboekt via Topits - alles was prima geregeld! Breitach appartementen zijn ideaal met kinderen en de prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Jeanet27-02-2011

Prachtige appartementen met prima verzorging

Zijn net terug van een weekje skien in het kleinwalsertal. Het appartement geboekt via Topits travel (geweldige service en alles op en top geregeld). Mooie ruime appartementen. De broodjesservice en het buffet zijn goed geregeld en heerlijk. Elke dag gevarieerd eten en wordt goed aangevuld. Frietjes en ijsjes voor de kids. Het appartement heeft 3 sterren maar verdient er wat ons betreft zeker 4! ca. 100 m vanaf het appartement, sleepjeslift en kleine piste. Voor de overige skigebieden moet je altijd met de bus (deze zitten vaak in de ochtend en middaguren erg vol). Als we 1 nadeel moeten noemen is dit laatste een punt, maar voor de rest zijn we dik tevreden!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8tralala26-09-2010

erg goed bevallen

goed bevallen, prijstechnisch goed, lekker buffet s avonds, ruime kamer met zeer luxe uitklapbedden voor kinderen, erg vriendelijke eigenaren, skiverhuur in gebouw zelf, klein, maar goede hulp (oude man), niets op aan te merken, iets afgelegen, maar skibus voor de deur en ook intiem/ouderwets skigebiedje op loopafstand (hofle), apres ski bij steinbock, even laatste tijd van skibus terug even onthouden dan, rond zes uur Kortom niets dan lof

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

0 tips over Appartement IFA Breitach

0 vragen over Appartement IFA Breitach

Appartement info

• HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
      • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
      • Room ServiceBeperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages