Hotel IFA Alpenhof Wildental

Hotel IFA Alpenhof Wildentalsterstersterster

8.9Fantastisch

Oostenrijk, Vorarlberg, Mittelberg

Op vakantie geweest naar IFA Alpenhof Wildental?

8.9Fantastisch

• 7.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Alpenhof Wildental voor je op een rij gezet:

• All inclusive
Tonen op kaart

5 reviews over Hotel IFA Alpenhof Wildental

• 8Astrid02-02-2019

Voor herhaling vatbaar!

hotel met heerlijke wellness, zalig eten en mooie, schone kamers met grote badkamer. Bus stopt voor de deur.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    10Jan Uten14-06-2018

Fantastisch hotel

Indien je van wandelen houdt, van rust en super-lekker eten dan ben je hier aan het juiste adres. Een hotel om U tegen te zeggen: all-in: uitgebreid ontbijt, 's middags soep, brood, slaatjes, wat later taart, koffie, thee en 's avonds keuze uit 4 menu's. Drank (niet alcoholisch) naar keuze en gratis. Ga je wandelen dan stel je zelf je lunchpakket samen en krijg je drank mee. Vanaf het hotel kan je alle kanten uit, te voet of met de bus. Met de gastenkaart ga je gratis met alle liften naar boven. Een aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9zoover_2411-01-2012

Zeker nog een keer!!!

Een voor ons zeer geslaagd verblijf. Een net hotel met goed eten en gezelligheid. Als we weer naar Mittelberg gaan is dit zeker weer een optie

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8S. de Kleijn01-11-2009

Heerlijk genieten van de Wellness en eten!

Het hotel ligt in een zijdal van Mittelberg, met bushalte voor de deur gelegen! De Wildentallift is op loopafstand gelegen, en wandelingen kun je ook laten beginnen vanuit het hotel zelf. Het hotel is te boeken op basis van All Inclusive. Heerlijk eten de gehele dag door. Tevens zijn alle non-alcoholische drankjes inclusief. De kamers zijn comfortabel en ruim. Het hotel kent zeer aantrekkelijke arrangementen met wellness, ook voor een aantal daagjes. Heerlijk ontspannen in een prachtige omgeving, wat wil een mens nog meer! Het hotel is ook gericht op de wellness, en vandaar dat het wat minder geschikt wordt bevonden voor gezinnen met jonge kinderen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
      • ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hooibad, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden