Appartement Haus Walser Berge

118 reviews over Appartement Haus Walser Berge

• 2019
    10Carolina08-03-2019

Een aanrader!

Wat een heerlijke week hebben wij gehad bij Hans en Odette! Wij zaten in appartement 2. Wat een ruimte. Erg schoon. Lekkere bedden. De bedbank hebben we niet gebruikt dus daar kan ik niks over zeggen. Een schitterend uitzicht. 5 minuten lopen van de skischool Bodmen-Baad. En wat kun je er mooi wandelen. Een aanrader. Broodjes en boodschappen haalden wij bij Mpreis: 6 min lopen. Alles om te koken is aanwezig. Al is uit eten in Mittelberg ook erg lekker. Het is dat wij nooit terugkeren naar dezelfde plek en het liefst iedere keer iets nieuws ervaren. Anders zouden wij zeker nog een keer boeken. Dus twijfel niet, je krijgt er geen spijt van. O ja, de prijs/kwaliteit-verhouding is helemaal top!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 8Herko11-01-2019

Gaan er zeker nog een keer heen, geweldig.

Wij raden haus Walser berge ten zeerste aan ivm de mooie ligging, maar ook zeker de vriendelijkheid van de bewoners. Deze mensen zijn zeer actief met organiseren van uitjes, rond toeren door de omgeving alles is eigenlijk perfect bij haus walser berge.Het is een zeer gezellig huis om je vakantie te vieren.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• Oude reviews

10Rene07-08-2017

Eén van de mooiste plekjes van het Kleinwalsertal

Dit is volgens mij een van de mooiste plekjes van het Kleinwalsertal. 's avonds bij het eten een spectaculair uitzicht op de zon die tegen de hoge bergen schijnt. Haus Walser Berge heeft een perfecte ligging. Precies tussen Riezlern en Baad. Wandelmogelijkheden zijn eindeloos. Ook het zwembad in Riezlern is een aanrader. Oostenrijk in de zomer is wel bedoeld voor avontuurlijke wandelaars. Onze meiden van 6 en 8 hebben ook genoten. Het is geen standvakantie, maar daar houden wij ook niet van. Ik kan niet anders dan overal een 10 voor geven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Wim Willems23-06-2017

Zeer smaakvol appartement waar werkelijk niets mist. Een zeer gemoedelijke sfeer. Er wordt een gezamenlijk etentje in een Bergrestaurant geregeld voor alle gasten

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Remco en Esther12-12-2016

Haus Walseberge voelt als thuiskomen

Heel hartelijk werden wij ontvangen na een lange reis. Prachtig huis, lieve mensen, schoon, modern en van alle gemakken voorzien. Oog voor detail. Iedere ruimte was in de kerstsfeer gebracht. Een gezellige algemene ruimte om met medegasten wat te drinken of samen te eten. Appartement is voorzien van sauna. Heerlijk na een dagje buiten zijn. Nederlandse tv-zenders en prima WiFi. De eigenaren zijn helemaal thuis in het gebied en vertellen vol enthousiasme over alle ins en outs van het gebied. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in december 2016

• 10Mulder18-07-2016

Geweldig huis!

We zijn 2 weken in appartement 01 geweest. Altijd veel gezelligheid en kijken enorm uit naar deze 2 weken. We komen al meer dan 15 jaar in het mooie Mittelberg. Binnen het huis word door de week heen veel georganiseerd zoals een koetstocht of met iedereen uit eten in een van de berghutjes. Ook een heerlijke schoonheidsbehandeling is mogelijk in het huis door de eigenaresse. Wanneer je in het huis bent kun je gebruik maken van de grote tuin met verscheidende zitjes. De eigenaren komen er vaak even gezellig bij zitten, overigens staan deze ook altijd voor je klaar wanneer er problemen zijn. Verder weten de eigenaren alle ins en outs van de omgeving en vertellen er altijd met groot enthousiasme over! Groot pluspunt is de bushalte die erg dichtbij zit en een kaart die inbegrepen is bij de reservering die geldig is voor alle bergbanen!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Joy Meckelenkamp18-07-2016

Fantastich

Super locatie, mooi wandelgebied, aardige mensen, compleet huis, top!

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Guifo17-07-2016

Leuk voor 65 plussers.!

Bij aankomst hadden Odette en Hans duidelijk hasst; ze gingen uit eten. Valse start gevold door een half rolletje WC-papier voor het weekend en de tip om zondags naar de supermarkt te gaan voor verse broodjes. Jammer dat ze op zondag geen broodjes bakken! Als je behoefte hebt aan duidelijkheid dan zit je hier goed! Veel regels en voorschriften over het gebruik van de sauna, schoonmaak van de badkamer, afhalen beddegoed bij vertrek afval scheiden en pas op, pantoffels aan in huis! Dit werkt wel, want het huis is prima schoon en netjes. Prachtige omgeving en lekker eten! Vergeet niet te reserveren als je later wilt eten, want om 17.00 uur staan de oudjes al in de rij. Je bent erg afhankelijk van het weer. Je verwacht half juli geen sneeuw en ijzel, maar dat maakt zo'n vakantie ook bijzonder!
    Voor herhaling vatbaar, maar dan in een huis waar je hond ook welkom is, want dat mag in huis Walserberge niet!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Hans en Odette ter Braak, ter, 18-07-2016

Beste familie Strijker, Wat jammer voor u en voor ons, deze beoordeling. Had toch even aan de bel getrokken, letterlijk en figuurlijk. Dan hadden we u extra toiletpapier en broodjes kunnen brengen. Gebruiksaanwijzing sauna is noodzakelijk, en vuilnis scheiden is in Oostenrijk verplicht en vraagt wat extra uitleg voor de gasten. De opmerking over oudjes vinden wij ronduit beledigend. Honden zijn bij ons inderdaad niet toegestaan , geven wij ook aan op onze website, en we hebben u daarover vooraf uitgebreid over geïnformeerd. En ja,savonds gaan ook wij een hapje eten. Zouden we er niet zijn geweest wordt voor vervanging gezorgd, maar wij waren er immers nog en hebben u uitgebreid kunnen ontvangen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Edwin de Just06-07-2016

Geweldig

Gast vrijheid, geweldige mensen

Gereisd met partner in september 2015

• 10Maryta vollenbroek06-07-2016

Super gezellige accomodatie

Mooi appartement /ruim /mooie wandelongeving Gezellige eigenaren die met veel passie over de omgeving kunnen vertellen

Gereisd met partner in juni 2016

10 tips over Appartement Haus Walser Berge

• Michel de Greef, 27-02-2014 Rapporteren

Tips: Dagje Oberstdorf Bodensee (Lindau)

• Patricia van Danm, 27-10-2013 Rapporteren

Vraag Hans en Odette om tips, je komt op plekken waar jezelf niet altijd aan denkt en ze weten zoveel over het gebied, de natuur enz. Zij zijn een schat aan informatie die zij graag met hun gasten delen.

• hesmar75, 22-10-2013 Rapporteren

Met de Walsercard tijdens je verblijf in Haus Walser Berge stap je zo op de bus voor de deur, en kun je ook vrij gebruik maken van de bergbahnen. Super geregeld. De Nebelhorn in Oberstdorf is bij helde weer super met uitzicht over 3 landen. Genoeg eetgelegenheid daar in omgeving en tevens een superwandelgevied. Ook een aanrader is een koetstocht.

4 vragen over Appartement Haus Walser Berge

• Gert en Annie, 20-01-2019 Rapporteren

Prijzen van Appartement

zou graag iets meer willen weten ? waar het precies lig en de omgeving, en natuurlijk ook over het appartement ? B.V.D. Fam. Wentink-Jansen

• Beppie van lee, 19-02-2018 Rapporteren

Vacantie bij hans

Kan men ook met de interbus vanuit Nederland bij jullie komen

• Herman schabbink, 26-01-2014 Rapporteren

Appartementen

Waar vind ik de prijzen op jullie site?? Kon ze zo snel niet vinden. Misschien heb je tijdens het rusten bij het sneeuwruimen even tijd om mij een antwoord te geven. Groet'n oet Hettum

Appartement Haus Walser Berge info

• Aantal personen5 tot 6