Pension Gästehaus Otto Fritz

Pension Gästehaus Otto Fritz

• Ligging t.o.v. pistes8,7

2 reviews over Pension Gästehaus Otto Fritz in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldig appartement en super omgeving

Anoniem
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hadden appartement 2. Geweldig appartement!

Zeer ruim, ruime slaapkamers en een geweldig balkon wat rondom de woning ligt. De 2 badkamers maken het geheel compleet.

Erg fijn ook dat je ‘s ochtends verse broodjes kan laten bezorgen. In de Zomer is de de walsercard ook erg makkelijk. Gratis met de bus in het dal en alle kabelbanen gratis, dit scheelt al gauw een paar honderd euro als je een aantal keer met de kabelbanen gaat. Naar oberstdorf wel wat bijbetalen maar geen parkeerproblemen. kanzelwandbaan zeer aan te bevelen, geweldige wandelingen. Wij hebben de auto de hele week niet gebruikt.

Al met al een super vakantie

Super!!

info_454
16-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een leuke accommodatie! Heerlijk rustig; 3 vakantiewoningen, die ook pas helemaal nieuw gemaakt zijn. Vaatwasser, oven, en heerlijk gescheiden slaapkamers. Dit Landhuis ligt net 'onder' de hoofdstraat van Mittelberg. Dus hiermee zijn de grote supermarkt en enkele restaurants ook zeer goed bereikbaar. Bushalte ligt eveneens op gemakkelijke loopafstand. Vele wandelwegen, loipes en skiwegen in de buurt, dus een top locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Otto Fritz in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Otto Fritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.