Pension Gästehaus Otto Fritz

Super!!

info_454
16-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een leuke accommodatie! Heerlijk rustig; 3 vakantiewoningen, die ook pas helemaal nieuw gemaakt zijn. Vaatwasser, oven, en heerlijk gescheiden slaapkamers. Dit Landhuis ligt net 'onder' de hoofdstraat van Mittelberg. Dus hiermee zijn de grote supermarkt en enkele restaurants ook zeer goed bereikbaar. Bushalte ligt eveneens op gemakkelijke loopafstand. Vele wandelwegen, loipes en skiwegen in de buurt, dus een top locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Otto Fritz in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Otto Fritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gästehaus Otto Fritz scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.