Appartement Gämse 232

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Gämse 232

• 8Karin26-06-2017

Uitstekend appartement.

Het heeft alles wat een appartement nodig heeft.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Martijn Hesselink27-02-2017

Prima appartement van alle gemakken voorzien!

Mooi ruim appartement! Mooi gelegen in het apparthotel!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9Ceyssens manu28-12-2015

heel mooi verblijf, prima in orde

keuken prima in orde, al het nodige aanwezig. appartement was zeer proper bij aankomst. Heel makkelijk waren de skipassen die aanwezig waren, en enkel diende opgeladen te worden. Enige minpunt: enkel bijzet bedje voor 5de persoon, dun matrasje (niet ideaal voor volwassen persoon)

• 6Ligging t.o.v. pistes

Hartelijke groet, fam. Snoek, owner, 20-01-2016

Dank voor uw mooie recensie. Wij doen ons best om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken en vinden het fijn om te horen dat dit gelukt is. V.w.b. het bijzetbed: dit is inderdaad eigenlijk alleen voor kinderen bedoeld, maar we zullen de matras vervangen door een steviger exemplaar.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9Fam. Krops02-03-2015

Heerlijk appartement!

We hebben genoten van een heerlijke week in dit appartement! Er is veel ruimte, ruim voldoende keukengerei en zitgelegenheid. Onze kinderen van 10 en 9 hebben zich na de skidag uitstekend vermaakt in het zwembad en speelhal. 's Morgens namen we dankbaar gebruik van de broodjesservice. Maar ook de afhaal voor een pizza of iets dergelijks was prima. Voor herhaling vatbaar!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 8Mariska Dekkers01-03-2015

Fantastische plek met prachtig uitzicht!

Appartement Steenbok 516 is een fijne knusse plek voor 4 personen met een prachtig uitzicht. Het is prima te lopen naar de piste of bushalte. De auto heeft de hele week in de parkeergarage gestaan. Onze kinderen (11 en 13) hebben iedere dag na het skiën heerlijk gezwommen en zich in de speelhal vermaakt. De kamer was heel schoon bij aankomst. De broodjes service vonden wij 's morgens erg handig en lekker. Eten in het restaurant was ook erg lekker en de mogelijkheid om wat af te halen soms ook heel praktisch. Een echte aanrader voor een gezin met kinderen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9Theo Bus14-02-2015

Prettig verblijf in mooi appartement

Gems 232 is een mooi en ruim appartement met een uitgebreide inventaris. Bij aankomst troffen wij een heel schoon appartement aan. Als men een probleem hebt, zorgen de eigenaren voor een snelle en adequate oplossing. Tussen 11.00 en 13.00 uur hebben wij heerlijk op het balkon in de zon kunnen genieten. De langlaufloipe en de bushalte zijn vlakbij. Je kunt er prachtig wandelen en gratis reizen met de bus. Het is heel comfortabel om je ski-uitrusting onderin het aparthotel te kunnen halen en op te bergen, ook is het heerlijk dat er een zwembad en sauna aanwezig is. Kortom wij hebben een heerlijke en ontspannende week gehad!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2015

• 8sies197513-02-2014

Genoten in appartement 232

App 232 is groot genoeg en is gelegen in aparthotel. Deze locatie is perfect voor gezinnen met kids. Je kunt er goed eten, kids vermaken zich in speelruimte/zwembad. Ook de afhaalservice in het aparthotel zijn super. Skigebied Mittelberg is niet top, het is aan te raden om naar Riezlern te gaan, naar Kanzelwand-Fellhorn.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Martien5305-02-2014

Super, overtrof onze verwachtingen!

Zeer ruim, modern en gezellig ingericht appartement. Alles is hier aanwezig, er lagen zelfs wandelkaarten van de omgeving. In het Aparthotel is alles aanwezig: gezellige bar, restaurant, maaltijd afhaalservice, zwembad, sauna. Ook aan de receptie zijn ze zeer behulpzaam en vriendelijk als je met vragen zit. Voor de kinderen is er een hele grote leuke indoor speelhal, waar druk gebruik van gemaakt wordt. Dat konden we zien vanuit ons appartement.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in oktober 2013

2 tips over Appartement Gämse 232

• sies1975, 13-02-2014 Rapporteren

Skigebied Mittelberg valt tegen, Mooi skieen in Riezlern, Kanzelwand-Fellhorn!

• Martien53, 05-02-2014 Rapporteren

De wandeling eerst langs de Breitachbeek naar Baad en daarna naar de Bargunthütte was erg leuk. Bij de hut heerlijk buiten gegeten in een prachtige omgeving en daarna weer terug. Het was soms moeilijk om op pad te gaan, we zaten dan zo heerlijk in de zon op het balkon van ons appartement met uitzicht op de bergen.

0 vragen over Appartement Gämse 232

Appartement Gämse 232 info