Appartement Gämse 232

Met jonge kinderen

Uitstekend appartement.

Karin
26-6-2017

Het heeft alles wat een appartement nodig heeft.

Prima appartement van alle gemakken voorzien!

Martijn Hesselink
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Mooi ruim appartement! Mooi gelegen in het apparthotel!

heel mooi verblijf, prima in orde

Ceyssens manu
28-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

keuken prima in orde, al het nodige aanwezig.

appartement was zeer proper bij aankomst.

Heel makkelijk waren de skipassen die aanwezig waren, en enkel diende opgeladen te worden.

Enige minpunt: enkel bijzet bedje voor 5de persoon, dun matrasje (niet ideaal voor volwassen persoon)

Hartelijke groet, fam. Snoek, owner, 20-1-2016

Dank voor uw mooie recensie. Wij doen ons best om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken en vinden het fijn om te horen dat dit gelukt is.

V.w.b. het bijzetbed: dit is inderdaad eigenlijk alleen voor kinderen bedoeld, maar we zullen de matras vervangen door een steviger exemplaar.

Heerlijk appartement!

Fam. Krops
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben genoten van een heerlijke week in dit appartement! Er is veel ruimte, ruim voldoende keukengerei en zitgelegenheid. Onze kinderen van 10 en 9 hebben zich na de skidag uitstekend vermaakt in het zwembad en speelhal. 's Morgens namen we dankbaar gebruik van de broodjesservice. Maar ook de afhaal voor een pizza of iets dergelijks was prima. Voor herhaling vatbaar!!

Fantastische plek met prachtig uitzicht!

Mariska Dekkers
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Steenbok 516 is een fijne knusse plek voor 4 personen met een prachtig uitzicht. Het is prima te lopen naar de piste of bushalte. De auto heeft de hele week in de parkeergarage gestaan. Onze kinderen (11 en 13) hebben iedere dag na het skiën heerlijk gezwommen en zich in de speelhal vermaakt. De kamer was heel schoon bij aankomst. De broodjes service vonden wij 's morgens erg handig en lekker. Eten in het restaurant was ook erg lekker en de mogelijkheid om wat af te halen soms ook heel praktisch. Een echte aanrader voor een gezin met kinderen!

Prettig verblijf in mooi appartement

Theo Bus
14-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gems 232 is een mooi en ruim appartement met een uitgebreide inventaris. Bij aankomst troffen wij een heel schoon appartement aan. Als men een probleem hebt, zorgen de eigenaren voor een snelle en adequate oplossing.

Tussen 11.00 en 13.00 uur hebben wij heerlijk op het balkon in de zon kunnen genieten. De langlaufloipe en de bushalte zijn vlakbij. Je kunt er prachtig wandelen en gratis reizen met de bus. Het is heel comfortabel om je ski-uitrusting onderin het aparthotel te kunnen halen en op te bergen, ook is het heerlijk dat er een zwembad en sauna aanwezig is. Kortom wij hebben een heerlijke en ontspannende week gehad!

Ideale uitvalsbasis voor gezin met kinderen

susanne_6
27-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement en en de keuken zijn zeer compleet ingericht. Alles was netjes en schoon toen we aankwamen. Het zwembad, de kegelbaan en binnen speelmogelijkheden voor kinderen zijn leuke pluspunten

Niet alleen de ligging ten opzichte van de piste, maar ook te opzichte van skischool, en skiverhuur zijn ideaal. Het contact met de verhuurders verliep erg prettig. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit appartement en komen zeker nog eens terug

Genoten in appartement 232

sies1975
13-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

App 232 is groot genoeg en is gelegen in aparthotel. Deze locatie is perfect voor gezinnen met kids. Je kunt er goed eten, kids vermaken zich in speelruimte/zwembad. Ook de afhaalservice in het aparthotel zijn super. Skigebied Mittelberg is niet top, het is aan te raden om naar Riezlern te gaan, naar Kanzelwand-Fellhorn.

Super, overtrof onze verwachtingen!

Martien53
5-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer ruim, modern en gezellig ingericht appartement. Alles is hier aanwezig, er lagen zelfs wandelkaarten van de omgeving. In het Aparthotel is alles aanwezig: gezellige bar, restaurant, maaltijd afhaalservice, zwembad, sauna. Ook aan de receptie zijn ze zeer behulpzaam en vriendelijk als je met vragen zit. Voor de kinderen is er een hele grote leuke indoor speelhal, waar druk gebruik van gemaakt wordt. Dat konden we zien vanuit ons appartement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gämse 232 in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gämse 232 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.