Appartement Edelweiss 424 ***

schitterend appartement

krijn
22-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

schitterend appartement dat er goed verzorgd uit ziet. ook de keuken is ruim voorzien van de benodigdheden om een goede maaltijd te bereiden. Vanaf het balkon een schitterend uitzicht op de bergen.

De omgeving is prachtig, voor wandelaars een paradijs.Zeker de bijbehorende bergbahnpas is een plus. De kinderen van ons hebben zich goed vermaakt in het nieuwe buitenzwembad van Riezlern en de aan het hotel liggende sporthal. Ook van de schone sauna veel gebruik gemaakt.

Heel erg vriendelijke eigenaars die er voor gezorgd hebben dat onze eigendommen, die we vergeten waren ,weer bij ons in nederland terecht kwamen. Echt super!!!!

Mooi appartement dat erg compleet is inclusief mooie kunst.