Appartement Edelweiss 424 ***

Gezellig en compleet appartement 424

R.Nieland
5-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

In Edelweiss 424 hebben we een hele fijne vakantie gehad. In september hebben we een superweek gehad. Het appartement is nieuw ingericht, schoon en erg gezellig. Na een lange reis staat er een lekker welkoms pakket klaar (heel attent). Heerlijke bedden en alles is aanwezig koelkast vaatwasser enz. Genieten van het uitzicht. De omgeving is erg mooi,zeker een aanrader. Je kan er heerlijk wandelen en met de liften omhoog (liften zijn inclusief de zomerdag.) Met de bus kun je het hele dal door (ook inclusief) , de auto heb je niet nodig. Het appartement zit in een groot hotel,waardoor je van alle voorzieningen gebruik kan maken. Sauna zwembad sportzaal. Gezellige dorpjes in de buurt waar je lekker kan eten. We zijn ook in verschillende berghutten geweest waar je iets kan eten en drinken. We komen zeken nog een keer naar Edelweiss 424. Fam. Hogt hartelijk dank voor de fijne vakantie,groejets fam. Nieland