Géén boekingskosten

Meer appartement info

8 Reviews over Edelweiss 424

• 9Ingrid T09-09-2016

Super verblijf

Erg comfortabel en super leuk app. Van alle gemakken voorzien.

• 10nieland07-02-2016

Super week gehad in dit geweldige appartement.

Appartement is compleet en heel gezellig ingericht.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9krijn22-10-2012

schitterend appartement

schitterend appartement dat er goed verzorgd uit ziet. ook de keuken is ruim voorzien van de benodigdheden om een goede maaltijd te bereiden. Vanaf het balkon een schitterend uitzicht op de bergen. De omgeving is prachtig, voor wandelaars een paradijs.Zeker de bijbehorende bergbahnpas is een plus. De kinderen van ons hebben zich goed vermaakt in het nieuwe buitenzwembad van Riezlern en de aan het hotel liggende sporthal. Ook van de schone sauna veel gebruik gemaakt. Heel erg vriendelijke eigenaars die er voor gezorgd hebben dat onze eigendommen, die we vergeten waren ,weer bij ons in nederland terecht kwamen. Echt super!!!! Mooi appartement dat erg compleet is inclusief mooie kunst.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Ellen04-06-2012

Super locatie!

Wij hebben in dit appartement een heerlijke vakantie gehad. Super schoon, vriendelijk personeel in het hotel en ook voor kinderen voldoende te doen. Onlangs een prachtig nieuw buiten zwembad geopend in de buurt. Door het gebruik van de buskaart, welke is inbegrepen hoef je de auto absoluut niet te gebruiken. Ideaal!!

• 9Leonie09-04-2012

Ideaal!

Smaakvol, meer dan compleet en perfecte ligging!

• 9Petra04-04-2012

Erg leuk ingericht!

Prettige verrassing om het appartement binnen te komen en de mix van de moderne met de Oostenrijkse inrichting te zien. Vrijwel nieuw en keurig verzorgd. Leuke ontvangst met een verrassingsmandje. Omgeving is prachtig om te skiën en te wandelen.

Graag weer !

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Judith Kuijpers01-04-2012

Supergoed toeven op deze plek. Een echte aanrader.

Een ongelooflijk compleet en gezellig appartement. Je kunt geheel zelfstandig verblijven in het appartement maar ook gebruik maken van alle hotelfaciliteiten. Er zijn passen aanwezig waarmee je per bus door het gehele dal kunt rijden. De bus stopt op een paar minuten van het hotel. Hiermee kun je ook van alle pistes gebruik maken. De omgeving in combinatie met dit appartement is fantastisch. Een echte aanrader!!

• 9R.Nieland05-02-2012

Gezellig en compleet appartement 424

In Edelweiss 424 hebben we een hele fijne vakantie gehad. In september hebben we een superweek gehad. Het appartement is nieuw ingericht, schoon en erg gezellig. Na een lange reis staat er een lekker welkoms pakket klaar (heel attent). Heerlijke bedden en alles is aanwezig koelkast vaatwasser enz. Genieten van het uitzicht. De omgeving is erg mooi,zeker een aanrader. Je kan er heerlijk wandelen en met de liften omhoog (liften zijn inclusief de zomerdag.) Met de bus kun je het hele dal door (ook inclusief) , de auto heb je niet nodig. Het appartement zit in een groot hotel,waardoor je van alle voorzieningen gebruik kan maken. Sauna zwembad sportzaal. Gezellige dorpjes in de buurt waar je lekker kan eten. We zijn ook in verschillende berghutten geweest waar je iets kan eten en drinken. We komen zeken nog een keer naar Edelweiss 424. Fam. Hogt hartelijk dank voor de fijne vakantie,groejets fam. Nieland

• 10Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)