Hotel Alte Krone

Heel goed!

AM
15-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Sfeervol en goed geoutilleerd hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goede vakantie bestemming voor de winter!

Paul Mirck
9-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed bereikbaar, goede service en kamers!

Vriendelijke bediening, half pension, ontbijt is prima geregeld, het avondeten

vond ik echter minder van kwaliteit! Echt voor verbetering vatbaar!

Heerlijk Plaats om op vakantie te zijn

ellyrijnvis
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een ietwat gedateerd hotel maar wel op een superlokatie! Vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers worden iedere dag gedaan. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden voor wandelen en skiën.Het is jammer dat er direct naast het hotel een mooi maar groot appartementengebouw komt.

• Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een heel erg nette kamer met een balkon op het zuiden, daardoor was het erg lekker zitten in de middag. Het zwembad wat ze bij het hotel hebben is prachtig en je kan er lekker ontspannen na een dag op de piste.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je kan je pistekaart in het hotel kopen, dit is ook erg fijn. Ook zit er naast het hotel meteen een busstation waardoor je erg snel bij de pistes kan zijn.

Het eten vonden wij persoonlijk iets minder, maar het was zeker niet slecht. De prijs/kwaliteit verhouding is echt super en daarom is dit een prima hotel om te verblijven tijdens je wintersportvakantie.

Mooie ligging

h. van den Biggelaar
10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijke bediening, goede kamers, schoon.

Goed eten, soms een beetje teveel.

Mooi en groot zwembad en sauna. Vlak bij de piste, en de bus stopt naast het hotel.

Mooie apartementen

Van der Kooij
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vooral de bediening s'avonds was uitstekend

Uitzicht fenomenaal

Geweldig wij komen hier al jaren

Jolie Bakkum
30-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al sinds een jaar of 15 een vaste plek om heerlijk vakantie te vieren. We gaan zowel in het voorjaar, najaar als op wintersport. Hotel is gezellig en de bedden zeer goed. De appartementen en de hotelkamers gezellig en schoon.

"Thuiskomen"

Hans Jongen
9-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We logen al heel wat jaren in Alte Krone. Telkens worden we hartelijk begroet. Uitzicht op de Kleinwalsertaler bergen. Hotel ligt midden in het dorp. Het personeel is heel vriendelijk, geen moeite te veel om je wensen te voldoen. Aanrader.

Het restaurant is voor de hotelgasten en voor gasten van buitenaf toegankelijk. Bekend om de kwaliteit van de maaltijden.

Er is geen bar.

fantastische plek...zeer goed..

Ankie Peters Mehlkop
16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

alle service was prima..kamers goed schoon..vriendelijk behulpzaam personeel..bushalte naast de deur..inclusief buskaarten en kabelbaan kaarten..geweldige wandelroutes..prachtige natuur..overweldigend uitzicht vanaf het balkon..zeer tevreden over echt alles!!!

Hotel "Alte Krone"

Stephan Wenzl
7-7-2016

Preis war aufgrund des Zustandes und der Ausstattung der Dusche/WC-Einheit nicht gerechtfertigt.

Alles andere war zu unserer vollsten Zufriedenheit

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Krone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Krone in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alte Krone scoort een 8.32 uit 10 op basis van 15 reviews.