Appartement Mellau-Appartements

Appartement Mellau-Appartements

9Fenomenaal

Oostenrijk, Vorarlberg, Mellau

Op vakantie geweest naar Mellau-Appartements?

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Mellau-Appartements

• 9Tamara06-03-2015

Super vakantie

Wij hadden een zolder appt. Dit was een nieuw gerenoveerd appt, dit was vooral te zien aan de keuken, de vloer en deel vd inrichting. Wij vonden het een mooi en ruim appt. 2 slaapkamers met allebei drie bedden dus genoeg ruimte. Gratis goedwerkende wifi. Badkamer wel wat verouderd maar functioneert prima, zag er ook zeer netjes en schoon uit. Handdoeken en beddengoed erbij, ook ideaal. De gondel naar het skigebied is zeer verouderd en zeer druk. Gelukig wordt deze dit jaar vervangen voor een nieuwe gondel. Skischool is ook prima, geen Nederlandse les, onze kinderen van 5 en 8 hadden er geen problemen mee. Leuk en uitdagend skigebied voor beginners en gevorderden. Wij gingen met de auto naar de lift (max 2 min.), ruim voldoende parkeerplek. Bus is ook een optie, lopen zou ook kunnen, maar met kinderen vonden wij niet zo'n goed idee. Wij hebben prima tijd gehad en hebben gelijk voor volgend jaar geboekt, voor zo'n prijs en deze hoge kwaliteit vind je niet veel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9daphnedolfijn03-03-2011

Voor ons was het perfect!

Het appartement was er netjes en schoon, de keukeninventaris was zelfs nieuw. De grootte van het appartementencomplex gaf een gevoel van thuis komen tijdens de skivakantie. Alles wat je nodig hebt voor een skivakantie is eigenlijk voorhanden: een ruimte voor ski’s, skischoendroger, skibushalte om de hoek en verschillende cafés en restaurants in de buurt. Hoewel voor ons niet meer van toepassing, bleek er zelfs voor kinderen een speelruimte te zijn met tafeltennistafel en speelgoed. Ook de medewerkers waren er behulpzaam en vriendelijk. Voor ons was het perfect! Wellicht een plek om deze zomer eens terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Appartement Mellau-Appartements info