Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand

HotelWeer vandaag27°16°
Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Aanrader!

De Wilde Chantal
17-7-2015

Heel aangenaam hotel. Lekker avond eten en fantastisch ontbijt met bubbels.Mooie ligging aan het meer. Wij hadden een aangename frisse en ruime kamer met een luxueuze badkamer. Het zwembad is niet heel groot maar er is een mooi badhuis op het water vanwaaruit je met een trap in het meer kan gaan zwemmen. Er zijn badjassen en slippers voorzien. Heel vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar.

Mooi Hotel aan de Boden See

Tom
6-12-2014

Mooi Hotel aan de Boden See, luxe echter niet comfortabel qua kamer

Zeer mooie omgeving

Chris
4-12-2013

Hotel pal aan de Bodensee met prachtige, ruime kamers en zeer lekker eten.

Zeer mooie en ruime badkamer ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand in Lochau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand scoort een 8.18 uit 10 op basis van 4 reviews.