Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand

Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag5°1°
Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand voor je op een rij gezet:

Laatste review

Aanrader!

De Wilde Chantal,
17-7-2015

Heel aangenaam hotel. Lekker avond eten en fantastisch ontbijt met bubbels.Mooie ligging aan het meer. Wij hadden een aangename frisse en ruime kamer met een luxueuze badkamer. Het zwembad is niet heel groot maar er is een mooi badhuis op het water vanwaaruit je met een trap in het meer kan gaan zwemmen. Er zijn badjassen en slippers voorzien. Heel vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar.

Kenmerken

Mooi Hotel aan de Boden See, luxe echter niet comfortabel qua kamer

Zeer mooie omgeving

Chris
4-12-2013

Hotel pal aan de Bodensee met prachtige, ruime kamers en zeer lekker eten.

Zeer mooie en ruime badkamer ook.

Floow Travel
Floow Travel
Vrij Uit
Vrij Uit
Neckermann Reizen
Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand in Lochau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Seehotel Am Kaiserstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.