Pension Post

PensionWeer vandaag21°6°
8,5

2 reviews over Pension Post in het Nederlands

Door omstandigheden voor twee overnachtingen.

Janny en albert, 10-9-2014

De reden van de omstandigheden waren zijn niet relevant. Er werd ons een een ruime kamer aangeboden door een gastvrije vrouw die de zorg als pensionhoudster serieus nam. Een goed degelijk ontbijt werd ons geboden en wij kunnen de kamer en de iets gedateerde toiletgroep zeker waarderen.

"Fantastisch Pension"

Daphne, 3-2-2010

Pension Post in Lingenau is een geweldige plek om te verblijven. Het is een rustig pension waarbij de geweldige gastvrouw elke ochtend weer zorgt voor een voortreffelijk ontbijt. Ook geven ze je graag advies en tips voor dagtrips en bezienswaardigheden. In de zomer ontvang je de Bregenzerwald kaart bij een verblijf van 3 dagen of meer en dan kun je gratis met alle bergbahnen de bergen in. Ideal om ook eens een wandeling op hoogte te beginnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Post in Lingenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Post scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.