Hotel Gasthof Adler Lingenau

Hotel Gasthof Adler Lingenau
9,2

26 tips over Hotel Gasthof Adler Lingenau

Familie Langejans, 1-4-2015
Niet echt een skigebied dat je zegt; je stapt zo de skilift in. Voor een beetje gebied zit je toch al gauw een half uur in de auto. Maar zoals wij (her)ontdekt hebben; er is meer dan skiën.
A, 14-9-2014
Dagtripjes zijn er vanuit dit hotel genoeg te maken o.a. wandelingen, de bodensee, historische stadjes en bergliften van waaruit ook mooie wandelingen zijn te maken.
Fam. Izaks , 9-7-2014
Bezoek aan Bezau en daar met de Seilbahn naar boven voor een mooie wandeling is aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Adler Lingenau voor je op een rij gezet:

Rita, 16-6-2014
Wij hadden kamer 8 met balkon. Een prachtig uitzicht over het dal en de bergen. Er zijn diverse mooie bergroutes te rijden, er is voldoende informatie aanwezig. Met de Bregenzkaart kun je gratis met de bus overal naartoe, ideaal!
Marga Hogendoorn, 24-3-2014
AANRADER ! Prima hotel. Je kunt tot laat in het seizoen in het gebied skiën bij sneeuwzekere pistes in de omgeving terwijl er in het groene dal ook al in T-shirtjes op mountainbikes gefietst kan worden. Het hotel heeft ook droogkamers voor skies als je die wilt gebruiken
Chantal, 6-2-2014
Wij zijn iedere dag naar het grote skigebied van Mellau gereden (20 min), was prima te doen!

Lisette, 3-4-2013
En de omgeving is goed geschikt voor mooie wandeling ook als je in de winter komt .Je kunt met een kabelbaan de bergen in en daar mooie wandelinge maken .
mdirkx, 12-3-2013
Wintersport: als je de hele week wilt wintersporten is een 3Talerpass het goedkoopst. Begin bijvoorbeeld in Bödele (om te oefenen), de dag (en) daarna Diedamskopf en als laatste Mellau. Wordt het alleen maar mooier!
Nico, 1-3-2013
Met kleine of jonge kinderen het perfecte skigebied en hotel in het Voralberg met een goede prijs/kwaliteit verhouding ook wat betreft de skipassen.
Fam de Vries, 28-12-2012

-Skigebied Mellau-Damuls-Frescina

-3-taler-skipas, waarmee je een heel groot skigebied kunt bereiken

-Zwembad/sauna/wellnesscenter vlak bij het hotel

-Kegelen onder in het hotel, hele leuke/authentieke baan !

-Halfpension bijboeken in het hotel, voor die prijs/kwaliteitverhouding moet je niet zelf gaan zoeken..