Hotel Gasthof Adler Lingenau

Hotel Gasthof Adler Lingenau

9.1Fenomenaal

Oostenrijk, Vorarlberg, Lingenau

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Adler Lingenau voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel Gasthof Adler Lingenau

• 9Peter Decroubele11-08-2020

alweer een goeie ervaring bij Adler!

was weer ideaal, zoals vorig jaar, geen klachten, alles Gutes, kamers zoals het hoort, bediening en vriendelijkheid top, lekker eten, zowel ontbijt als 's avonds à la carte, speelruimte voor de kinderen, koelkastje op de kamer en zo meer... volgend jaar terug voor enkele dagen...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Renee01-08-2020

Zeer kindvriendelijk verblijf

We verbleven in een familiekamer met onze 2 kinderen van 4 en 2 jaar. De kamers zijn ruim, ogen nieuw en zijn heel schoon. Door de tussendeur hadden we s avonds onze eigen kamer inclusief dakterras. Ideaal!

We verbleven op basis van halfpension. Elke ochtend ruime keuze en elke avond een zeer goed 4gangen diner. En voor de kids een speciaal menu. In overleg was de maaltijd zelfs aan te passen, heel servicegericht!

De speelhoek was echt top. Rustig genieten in de zon terwijl de kinderen speelden. In 9 dagen hebben ze zich geen moment verveeld.

Veel te doen in de regio met kleine kids. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Familie van de Wiel01-01-2020

Mooie accommodatie met erg gastvrij personeel.

Erg leuk hotel, personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Eten was goed en de kamers erg netjes. Wij waren voor een wintersportvakantie en vonden de afstand naar de dichtstbijzijnde grote skigebieden (Damuls/Mellau/Schoppernau) goed te doen. Was over het algemeen erg rustig op de weg.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    9E. Klein ikkink29-12-2019

Fantastisch! Zeer goed verzorgd. Prettige ambiance

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf! De accommodatie was prachtig. Modern, sfeervol, fris en licht. Wij hadden de familiekamer en die was heerlijk! Enorm groot terras erbij ook. Wij hadden halfpension en werden iedere dag heerlijk verwend met een uitgebreid ontbijtbuffet en een vier(!)gangenmenu 's avonds. Mocht je toch nog een wens hebben dan was alles bespreekbaar en mogelijk. Tjonge, wat werken deze mensen hard zeg! Niets dan lof. Ook voor de kinderen is er meer dan voldoende te spelen( aparte speelkamer) zonder dat je er last van hebt. Ik zou beslist weer boeken als ik in deze regio weer zou willen skieen. Dikke aanrader!! Echt. Pistes op kleine 20 minuten rijden. ( Mellau).

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 7Angela G16-08-2019

Mooi uitzicht!

Pluspunten: Mooi hotel. Ruime kamer. Ruime badkamer en ruim balkon met prachtig uitzicht op de bergen. We hadden ook een koelkast op de kamer besteld. Bleek er geen te staan op deze kamer, even nagevraagd en er werd er direct een gebracht. Het personeel was echt super vriendelijk. Minpunten : Er lag vloerbedekking op de vloer terwijl er op de foto echt laminaat stond. De kegelbaan is uit de tijd dat je nog met marken betaalde. Oud vervallen en stoffig. Persoonlijk vond ik het jammer dat het diner geen buffet was,zodat kinderen meer keus hebben. Ook bij het ochtend buffet miste ik echt duitse broodjes. (Kaiser was er en pretzelachtige dingen). Ons laatste ontbijt lagen er 1x duitse bollen.

• 9Familie vissers casters14-08-2019

Onvergetelijk en voor herhaling vatbaar!

Ideale reistijd- op 702 km vanuit België Propere en grote kamers Geweldig groot terras Lekker eten en aangepast kindermenu (Elke dag aanpasbaar indien je het noteert) Tips en trics zonder dat ze je wat opdringen Ideaal rustig dorpje met in de buurt héél veel mooie dingen te bezichtigen/doen Met gästekarte heel wat gratis dingen! Winkel op 2 huizen van hotel Zelfs een super leuke wandeling vlak achter hotel!

• 10Arno van Ham12-08-2019

Fantastisch verblijf en super gastvrij

Zeer gastvrije familie. Dagmar en Frank doen er alles aan het je naar de zin te maken. Prachtig hotel, mooi ingericht en vooral erg kindvriendelijk met een mooie binnen-/buiten speeltuin. Zelfs onze labradoodle had het prima naar de zin. Mooi uitzicht over de bergen en prachtige wandelroutes tot aan het hotel. Halfpension was heerlijk. Aan niets ontbrak het. Genieten van streekproducten en gerechten. Ook voor de kinderen een lekker menu elke dag. Complimenten ook aan Dave. Vriendelijke, open, gastvrije kerel.

• 10Fam. Elbers07-07-2019

Uitstekend

Gastvrij. Goed ontbijt en avondeten. Fijne kamer en goed bed.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Ria Zwinkels20-09-2018

Ook wij hadden van te voren de mooie beoordelingen gelezen. Eerst zien dan geloven. Maar inderdaad het was geweldig. De mooie en schone kamers, heerlijk ontbijtbuffet en ook het avondeten was weer genieten. Ook de behulpzaamheid en vriendelijkheid van Dagmar, Frank en personeel was fijn. We hebben daarom (ook dank zij dit) een mooie vakantie gehad. Ria, Tien, Annie en Willy.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Geert & peggy25-08-2018

We hebben een prachtig verblijf gehad in hotel adler, geen opmerkingen, ontbijt uitgebreid en lekker tevens avondeten niks aan op te merken, Dagmar en Frank zijn zeker behulpzaam om iedereen het naar hun zin te maken, wij zijn gereisd zonder kinderen maar dit is zeker een kindvriendelijk hotel ,mooie omgeving, wij komen zeker nog terug !!

Gereisd met partner in augustus 2018

Hotel Gasthof Adler Lingenau info