Pension Widderstein

8 reviews over Pension Widderstein in het Nederlands

Nooit meer.

Geert Grupping
12-8-2010

Kamers prima in orde en het personeel is zeer vriendelijk.

De speelweide van 1500m² bestaat uit slechts 2 houten speeltuigen. 1 schommel (met inderdaad een geweven touw van +/- 3m²) en 1 wip. De zandbak is gevuld met vuile grind.

En dan... het eten, zo je dat zo wil noemen. 's morgens nauwelijks te drinken koffie, een uitermate bescheiden buffet van zwetende kazen, vier soorten kalfsworst (alle dagen dezelfde) en gerookte ham. Enkele soorten cornflakes, helaas niets van deze met een kindvriendelijk smaakje. Hiervoor vind je op de buffettafel de pot choco. Verder een zéér beperkte variatie van steenharde broodjes en croissants die vanbinnen dan weer vol zitten met rauwe deeg. 's Avonds keuze uit 2 menu's (en geen 3 zoals vermeld). Dit is niet echt een probleem. Menu drie zou waarschijnlijk toch ook niet eetbaar zijn. Het aantal karakters is te beperkt om al mijn frustraties neer te schrijven. Positieve noot, hier kom je niet bij en leer je de kookkunsten van je vrouw extra waarderen.

Ideaal vr een rustige vakantie in de bergen

De Moor Dorien
15-8-2009

Ruime, mooie kamers. Goed uitgerust hotel. Ideaal vonden wij kleine speelhoek vlakbij het restaurant, tevens een zeer mooie speelkamer (mini club) voor kinderen. Sauna, massage, lichttherapie, klimmuur, ... kortom alles om te ontspannen na wandelingen in de prachtige streek. Personeel was volgens ons wel heel vriendelijk en zij kennen daar wel degelijk het begrip "service". Eén minpuntje : een buitenzwembad ontbreekt, maar wij gaan er zeker nog terug

Fijne ervaring

Gunther Brebels
11-8-2009

Zopas heb ik met mijn gezin een week verbleven in dit hotel. Een vriendelijke ontvangst met rondleiding. Het eten was lekker: een uitgebreid ontbijtbuffet 's morgens en 's avonds een gevarieerd voorgerechtenbuffet en dagelijks keuze tussen twee heerlijke hoofdgerechten. Alles netjes op het bord en prima opgediend door zeer vriendelijk zaalpersoneel.

De kinderen hebben genoten van de speelkamer en de avondactiviteiten (na het avondeten). Heerlijk om ondertussen rustig aan tafel of in de bar nog een wijntje of een biertje te drinken.

De omgeving is hemels als je van wandelen houdt. De baas van het hotel geeft gouden tips en degelijk wandeladvies. Hij kent de streek op zijn duimpje. Via de bregenzerpass zijn de liften, de bussen en heel wat bezienswaardigheden gewoon gratis. Na een vermoeiende, avontuurlijke dag is het genieten in het zwembad en het uitgebreide wellnessgebeuren. Sportievelingen vinden in het hotel een volwaardig fitnessgebeuren en een klimmuur.

Een aanrader !

niet voor herhaling

EVS
27-8-2008

Gewoon hotel waar het merendeel van het personeel uit oost duitsland komt, hier is niet direct wat mis mee, maar dit komt de oostenrijkse gemoedelijkheid niet ten goede,

Het avondeten wordt in ijltempo opgediend, als je zelf geen pauze inlast ben je op 35 min van tafel.

Het eten is van goede kwaliteit en ook voldoende maar niet direct een cullinaire hoogstand

We waren er met ons hondje en betaalden hiervoor 8 euro per dag, een normaal bedrag vergeleken met andere hotels ware het niet dat men bij de afrekening nogmaals 35 euro aanrekent voor de "eindreiniging"

De kamers zijn in orde met de nodige faciliteiten

Het gevoel "hier wil ik nog eens terugkomen" wat wij in de meeste hotels van oostenrijk hebben is ons hier totaal vreemd gebleven.

Wij zijn in Juni naar dit hotel geweest

gerie heuveling
27-6-2008

Wij zijn in Juni naar dit hotel geweest. Het was geweldig, goede service, mooi welnescentrum waar je gratis in mag. Eter voortreffelijk.

Bediening heel goed.

Is echt een aanrader voor mensen die heerlijk verwend willen worden en wel van wandelen houden.

Zijn 17 feb 2007 in Widderstein geweest

Ruud Florisson
21-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zijn 17 feb 2007 in Widderstein geweest.

Wij hadden all-inclusive geboekt en tot 22.00 uur waren de drankjes inbegrepen (bier, tafelwijn, softdrinks, thee, koffie). Maar wat blijkt, Cola en Fanta als voorbeeld is geen softdrink volgens de Oostenrijkse wetten. Bedienden moeten nog een cursus lachen leren en waren zeer klant(Nederlanders) onvriendelijk,op 3 na. Positief is dat het eten erg goed was en de bus naar de piste perfect was.

Logeerden in bijhuis dat in verbinding staat met hotel.Zeer ruim appt. met aparte slaapkamer( geen keukentje).

faciliteietn in hotel 9/10( zwembad, sauna, squqshzaal, fitnesszaal).

Prachtig gelegen op 1400m hoogte, ideaal voor wandelingen .met bijhorende gastenkaart kan je alle liften in de omgeving gratis gebruiken!

De maaltijden zijn goed zonder meer.salade buffet is beperkt qua verse groenten(rap zijn is de boodschap), hoofdschotels zijn matig,af en toe eens goed, desserts zijn flauw.Ontbijt is zeer goed(verscheidene soorten broodjes, beleg etc;)pluspunt is de all in formule bij avondeten.De "jausen" om 15-17 is cake of hartig beleg.

Indien de maaltijden wat opgekrikt konden worden zeker een aanrader.

Algemene indruk is goed tot zeer goed, mooi hotel met voldoende faciliteiten en schone ruime kamers.

Ligging is fantastisch met schitterende omgeving, eigenlijk hemels.

Bereikbaarheid naar hotel veel haarspeldbochten, oppassen dus, wel avontuurlijk.

Service zou ik zelf veel beter doen, met name om rechtsteeks te boeken.

Ik zou haast denken dat ze geen Hollandse klanten willen, misschien iets overdreven.Nederlandse reisburo's zou over wat meer kamers moeten beschikken, erg gauw vol, maar Duitse reiburo's nog genoeg mogelijkheden, maar is weer moeilijk, eigenlijk een beetje eng, om te boeken.

Belgische reisburo's ook mogelijkheden maar veeeeeel te duur.

Prijs/kwaliteit prima

Eind-conclusie toch een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Widderstein voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Widderstein in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Widderstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Widderstein scoort een 6.86 uit 10 op basis van 8 reviews.